لوازم جانبی سرفس پرو۳: کاور کیبورد جدید و داک با پشتیبانی 4K
یک تبلت حرفه ای مثل Surface Pro 3 قطعا شایسته لوازم جانبی پیشرفته ای است. مایکروسافت در مراسم امروز خود کیبورد جدیدی را برای سرفس پرو ۳ معرفی کرد. این کیبورد دارای ترک پدی بسیار ...
یک تبلت حرفه ای مثل Surface Pro 3 قطعا شایسته لوازم جانبی پیشرفته ای است. مایکروسافت در مراسم امروز خود کیبورد جدیدی را برای سرفس پرو ۳ معرفی کرد. این کیبورد دارای ترک پدی بسیار دقیق تر نسبت به مدل قبلی است و ۶۸ درصد فضای بیشتری را در مقایسه با Type Cover 2 در اختیار کاربر می گذارد و همچنین از ۷۸ درصد اصطکاک پایین تری برخوردار است.
مایکروسافت همچنین از یک داک 200 دلاری جدید برای تبلت غول آسای خود رونمایی کرد. این داک برای کسانی است که می خواهند تبلت را به یک کامپیوتر رومیزی موقت تبدیل کنند و با ماؤس و کیبورد و سایر تجهیزات به آن متصل شوند. مهمترین قابلیتی که این داک از آن بهره می برد، خروجی ویدیو 4K است. لذا اگر خواستید با فتوشاپ در سرفس پرو ۳ کار کنید و نیاز به مانیتوری دوم با کیفیت بالا داشتید، این داک بهترین گزینه پیش روی است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
چه میکنه این مایکروسافت!!!
محصولب بی عیب. قطر کمتر اما باطریه بهتر!!! پردازنده core i7 اونم تو 9.1mm !!اینه وجه تمایز مایکروسافت از بقیه شرکت ها
اقاى دادگستر عزيز يه درخواست دارم،ممنون ميشم يه مقاله در مورد اندازه صفحه گوشى ها بنويسيد كه كدوماش بهتره،و تا كى قرار اين رويه ادامه پيدا كنه تا بتونيم اونجا تو نظرات با دوستان بحث كنيم من واقعا نگرانم ديگه هرجورى شده شركت ها دارن حتى .٠١ اينچ رو اضافه ميكنن!(ببخشيد بى ربط به پست بود)
سلام رفقای قدیمی سایت پرافتخار نارنجی!بالاخره بعد از یه مدت پناهندگی در سایت های همسایه به خونه خودمون برگشتیم
امیدوارم کنفرانس های اپل و گوگل رو زنده پخش کنید
سلاااام بچه های قدیمی؟
اینجا اکثرا اشنان چه خوبه
سلام
سلام دوستان گلم خوب هستين؟
به نظرم با اينكه قيمتش زياد ميشه و در دست رس خيليا نخواهد بود ولي بازم چنين تبلتي بايد يه روزي ساخته ميشد تا مرز بين تبلت و لپتاپ از بين بره كه براي هميشه لپتاب و سيستم رو فراموش كنيم، سرفيس ٣ يني آغاري شيرين هر چند گران قيمت به بهايي به اندازه ي تغيير ديدگاهمان نسبت به كامپيوتر خيليا هستن كه فكر ميكنن كلمه ي كامپيوتر مختص به كيس و مانيتوره و الان سرفيس٣ اومده تا براي هميشه همچين فكريو از ذهن همه پاك كنه،حالا باپيشرفت و رسيدن آيپد جديد و تبلت هاي اندرويدي جديد با مشخصات سخت افزاري بسيار قوي رقابت باعث افت شديد قيمت ها ميشه، به نظرم داستان توليد حافظه ١٥ مگابايتي غول پيكر توست ibm در سال ١٩٥٦ با قيمت ١٢٠٠٠٠ دلار!!!! داره تكرار ميشه طوري كه تو سال ٢٠١٣ سن ديسك يك اس دي كارت چند ميليمتري رو با قابليت ذخيره سازي ٦٤ گيگابايت رو فقط به قيمت٦٠ دلار عرضه ميكرد كه حالا خيليانون شايد همين٦٠ دلارم زورمون بياد بديم!!
ميخوايد منفى بازى كنيد بكنيد اما ارزش نداره من نميگم بده نو اورى ماكروسافت رو زير سوال نميبرم اما واسهركشورمون دارم ميگم؛١.مهمترين چيز تو ايران درايور هستش الان هنوز اكثرا افراد تو ايران از سى دى و دى وى دى استفاده ميكنن،بازى ها اكثرا رو سى دى هستش و محبور به استفاده از اون هستيم،٢.قيمت خودش به تنهايى شايد ارزون باشه اما بخواى يه مدل بالا بر داريد از اير اپل خيلى گرون تر در مياد.٣.اين فلسفه دقيقا مثل فبلت هاست،نه اون حس راحتى تبلت رو دارى و جا به جايى راحت تر باور نميكنيد يكبار سورفيس رو با اير مقايسه وزنى كنيد!٤.اين با تمام خوبى هايى كه داره توى كانفيگ بالا قيمتى برابر لپ تاپ هاى شاخ بازار رو داره٥.سرعت اينترنت ايران اينقدر پايين هست كه برنامه بالاى ٥٠٠ گيگ رو بايد بيخيالش شيد.يا اينكه از روى هارد اكسترنال بريزيد.صفحه لپ تاب ها بسيار بزرگتر و بهتر هستش،من ترجيح ميدم گجتام جدا باشه،يه گوشى مناسب تا حداكثر سايز 5 اينچ/يك تبلت بين ٨ تا ١٠ اينچ /لپ تاپ ١٤ تا ١٥.٦ اينچ/هرچيزى واسه من جايگاه خودش رو داره اينجورى لذت از اون رو كامل ميبريد.
یه چیزی واسم جالبه...
وقتی اپل آیپد رو معرفی کرد، اگر چه یک دستگاه جدید در نوع خودش بود همه اون رو قبول کردن و نوآوری به اپل نسبت دادن...
ولی وقتی مایکروسافت یه شاخه جدید (سرفس) رو معرفی کرد همه اون رو یه محصول ناموفق تلقی کردند... در حالی که سرفیس یه رده جدید در دستگاه هاست.....
باور كنيد من منكر نواورى سرفيس نيستم،ولى قبىل كنيد هرگجتى جدا لذت دنياى خودش رو داره براتون مثال بزنم لپتاب گيمينگ با كنسول بازى،هرچقدرم لپ تاب خوب باشه كنسول يه چيز ديگست،منم همين رو ميگم تبلت ١٢ اينچ واقعا كاربردى نيست واسه شخص من شايد واسه كسى باشه!همينطور لپتاب اين سايزى هم همينطور.١٠.٦ اينچ جاى لپ تاب واقعا نميگيره.
مک بوک ایر با مشخصات آخرین کانفینگ سرفیس پرو 3 :
http://8pic.ir/viewer.php?file=17711480605793547547.png
مک بوک پرو با مشخصات آخرین کانفینگ سرفیس پرو 3 :
http://store.apple.com/us/buy-mac/macbook-pro?product=ME866LL/A&step=config
اصلا نمی یرزه!!!
نسخه Core i7 ش بیش از حد گرونه ! خیلی بیش از حد !
1900 دلار ؟!؟! بیاد ایران میشه 7،8 میلیون !
پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته
مشکلش ابعاد و وزنش بود که در این مدل برطرف شده
ویندوز ۸.۱ و سخت افزار فوق العده
گل بود به سبزه نیز اراسته گشت ........
شما همون گلکسی ترنجی هستی؟
با اجازه شما
4th gen Intel® Core™ i3, 64 GB and 4 GB of RAM - $799
4th gen Intel® Core™ i5, 128 GB and 4 GB of RAM - $999
4th gen Intel® Core™ i5, 256 GB and 8 GB of RAM - $1,299
4th gen Intel® Core™ i7, 256 GB and 8 GB of RAM - $1,549
4th gen Intel® Core™ i7, 512 GB and 8 GB of RAM - $1,949
مک بوک ایر بیشتر میرزه این چیه !!! اما واقعا زیبا و مهندسی شدس !!!
منم مک بوک ایر رو خیلی دوست دارم ولی تقریبا میشه گفت هیچ کدوم از نرم افزارهای رشته تحصیلیم رو نمیشه روش نصب کرد :
Solidwork , Catia , Abaqus
این تنها بهانه من برای نرفتن به سمت مک بوکه .