تکنولوژی
فایل منیجر ویندوز فون ۸.۱ منتشر شد: Files
مایکروسافت ساعتی قبل فایل منیجر رسمی ویندوز فون ۸.۱ به نام Files را که ۱ هفته قبل در چنین ساعتی خبر معرفی اش را به شما داده بودیم، رسما در فروشگاه ویندوز فون عرضه کرد تا ...
نیما دادگستر منتشر شده در ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۲:۵۰
مایکروسافت ساعتی قبل فایل منیجر رسمی ویندوز فون ۸.۱ به نام Files را که ۱ هفته قبل در چنین ساعتی خبر معرفی اش را به شما داده بودیم، رسما در فروشگاه ویندوز فون عرضه کرد تا کاربران این پلتفرم دیگر نیازی به صبر نداشته باشند.
در فایلز ۱.۰ این امکانات در اختیار شما قرار می گیرد:
- دسترسی به فایل های ذخیره شده در تلفن و کارت حافظه
- مرور، جستجو و اجرای فایل ها
- به اشتراک گذاری راحت یک یا چند فایل
- ساختن پوشه ها برای مدیریت فایل ها
- کپی، جا به جایی، تغییر نام و حذف فایل ها
با این اپلیکیشن کاربران به اسناد، دانلود ها، آهنگ ها، عکس ها و سایر فایل های روی تلفن خود دسترس خواهند داشت و محل ذخیره نیز فرقی ندارد؛ حافظه داخلی یا جانبی، فایلز به راحتی هر دو را مدیریت می کند.
Files
| سازنده: مایکروسافت | قیمت: 0 | دسته بندی: — |
| سیستم عامل: ویندوز فون ۸.۱ | حجم: ۱ مگابایت | زبان: — |
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (29 مورد)
مطالب پیشنهادی
ممنون :D و D:
ایشالا اگه جیبم یاری کنه یه وینفون بر میدارم. دارم لحظه شماری میکنم.
مرسی دیجیاتو
هرچند یکم دیره برای اینکه این قابلیت بسیار ضروری و اولیه یک سیستم عامل تازه ارائه بشه.ولی بازهم جای خوش حالی داره, منتظرم تا Lumia930 بیاد تا بخرم و بیشتر بخاطر حس کنجکاوی و بدست اوردن یه تجربه جدید.
تبریک به وینفونیا.......
من تستش کردم! واقعا توی لود کردن فایل و فولدرها سریعه. توی این مدت هر فایل منیجری میومد تستش کردم اما همشون توی لود فایلها کند میزدند.
امیدوارم در آینده امکانات بهتری بهش اضافه بشه.
اتفاقا منم خواستم بگم . سرعتش خیلی بالاست
رکوردت تو 2048 چنده ؟
رکوردم 9172 هست اما هنوز نتونستم تمومش کنم :(
من رکوردم 75000 تاست
گل بود به سبزه نیز اراسته گشت ....
یه خبر دیگه . واتساپ هم با آپدیت دید به استور بازگشت
برادر شما خواب نداری ؟ ممنون از این سرعت آپدیت اما یک مقدار مراقب سلامتی خودتون هم باشید .
موفق باشید
خدا رو شکر یکی یکی دارن ضعف های مایکروسافت هم برطرف میشن !!!
اگه بخوام یه گوشی میان رده بگیرم حتما نوکیا ( مایکروسافت ) میگیرم !!!
داره کم کم از وینفون خوشم میاد !!!
ببخشید اشتباهی به جای ضعف های وینفون تایپ کردم ضعف های مایکروسافت !!!
ممنون آقای دادگستر که این وقت شب(صبح) هنوز داری مقاله آپلود میکنی ... احسنت ...