ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان استفاده از کیبوردهای سوم شخص در iOS 8 و تاچ آی دی در تمام اپلیکیشن ها

همیشه کمبودهای اپل در زمینه کیبورد، عدم امکان استفاده از کیبوردی به غیر از کیبورد اصلی آی او اس بود. ولی در نسخه جدید برای اولین بار این امکان به آن اضافه شده و شما ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۲ خرداد ۱۳۹۳  |  ۲۳:۲۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همیشه کمبودهای اپل در زمینه کیبورد، عدم امکان استفاده از کیبوردی به غیر از کیبورد اصلی آی او اس بود. ولی در نسخه جدید برای اولین بار این امکان به آن اضافه شده و شما می توانید از کیبوردهای گوناگونی استفاده کنید.

به طور مثال شما میتوانید کیبورد سوایپ را در دستگاه خود نصب کرده و از آن به عنوان کیبورد اصلی خود استفاده کنید. البته این کیبوردها در فضایی کاملا امن اجرا شده اند و به هیچ امکان دیگه ای جز تایپ کلمات دسترسی ندارند.

screenshot-2014-06-02-14-33-38

همچنین اپل در نسخه جدید آی او اس امکان استفاده از تاچ آی دی در تمام اپلیکیشن ها را قرار داده. این تکنولوژی به امنیت بیشتر کاربران کمک می کند و پشتیبانی آن در تمام اپلیکیشن ها نوید بخش بالا رفتن هرچه بیشتر این امنیت است. به طور مثال تصور کنید اپلیکیشن هایی مانند 1Password از حسگر اثر انگشت اپل اپل استفاده کنند. به جرات می توان گفت هیچ راه نفوذ غیر قانونی باقی نخواهد ماند.

Screen Shot 1393-03-12 at 23.22.42

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Shut Down

    اینکه میگه فقط کیبورد میتونه کلی مزیته به قول دوستمون تو گوشی من که اندرویدیه به همه جا سرک میکشه

  • khalil

    این کیبورد مرا به یادی گوگل کیبورد می اندازه که یک سال از ان استفاده می کردم
    اپلی نواور.

  • Amir

    اگه همينجور ios پيش بره تا 3-4 سال ديگه نيازي به جيلبريك هم نخواهيم داشت...
    عالي بود

  • امیر

    سیب گاز خورده زندانیاشو آورده تو حیاط برا هوا خوری.
    بالاخره غرورشو کذاشت کنار و مجبور شد ب خواسته های خریداراش توجه کنه و یکم از محدودیتای بی خودش دست برداره

  • Meqdad

    مهاجرتم از اندروید که اس 4 باشه الان دستمه به ای او اس حتمی شد یا 6 یا همین 5s

  • Hidden

    واقعا خوشحالم که ios دیگه اون محدودیت های مسخره قبلی رو نداره. ممنون دیجیاتو امشب سنگ تموم گذاشتی.

  • seventik

    فقط خواستم یه خسته نباشی به تیم دیجیاتو بگم
    واقعا دمتون گرم

  • بهاره

    با اینکه هیچ سخت افزاری معرفی نشد ولی یکی از سنگین ترین کنفرانس های اپل بود . یک جهش بزرگ در نرم افزار و اکوسیستم .
    بسیار از این مراسم لذت بردم .

    • Pedram Rad

      خود اپل باعث شده بود هميشه توقع ارائه سخت افزار(مك) باشيم…… اما اين بار اپل تو بخش نرم افزار كولاك كرد و آينده رو ترسيم كرد تو اكوسيستم خودش……و حالا بايد منتظر ارائه محصولات عالى براى ماه هاى آينده باشيم:)

  • Specter

    سیاست جدید اپل در IOS 8 کاملا جالب توجه بوده و شروع خوبی برای برداشتن محددیت های IOS های قبلی خواهد بود ...
    یکم ناامید کننده بود وقتی دیدم کیبورد اصلی دستگاه در این نسخه تغییرات مورد انتظار را فراهم نکرده ولی مسلما اجازه ی استفاده از کیبورد های سوم شخص (بعد از سال ها) در محصولات IOS خبری بسیار امیدوار کننده برای کاربران اپلی خواهد بود.

  • amir5142

    فردا فک کنم ادبیا ت رو بیفتم :cry: :sad: :cry: نمیشد اپل یه فکر هم به ما بدبخت بی چاره ها میکرد؟؟؟

    • Amir

      واییییی نگو ، اصلاً بهش فکر می کنم عذاب وجدان میگیریم... اخه یکی نیست بگه مرد حسابی به جای درس خوندن میشینی مراسم wwdc رو نگاه می کنی ، هان؟!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی