ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترول ورزی اکانت توییتر نوکیا علیه اپل

تقریبا از هفته پیش مشخص شده بود که قرار است نام سیستم عامل جدید مک، یوسیمیتی باشد. نوکیا که همواره به عنوان یک ترول ماهر در میان شرکت ها شناخته می شده، از همان زمان ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۲ خرداد ۱۳۹۳  |  ۲۲:۱۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تقریبا از هفته پیش مشخص شده بود که قرار است نام سیستم عامل جدید مک، یوسیمیتی باشد. نوکیا که همواره به عنوان یک ترول ماهر در میان شرکت ها شناخته می شده، از همان زمان برنامه ای ریخته تا در زمان معرفی یوسیمیتی، اپل را از نیش و کنایه های خود بی نصیب نگذارد.

نوکیا که اکنون عضوی از مایکروسافت به حساب می آید، جمعی از کاربران را با موبایل های نوکیا به گردشی تفریحی برده و دست بر قضا این گردش نیز در یوسیمیتی صورت گرفته. اکنون در شرایطی که کنفرانس WWDC در جریان است، اکانت توییتر نوکیا، عکس بالا را منتشر کرده و نوشته که « ما قبلا در یوسیمیتی بوده ایم »

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • shahkar

    حقیقت اینه کی همه ی برندها به به نحوی به مشتریاشون دهن کجی میکنن سامسونگ با اون دمپایی ابریاش که بهشون میگه گلگکسی نوکیا با اون سخت افزارای ضعیف و قیمت نا عادلانش
    اپل هم که دیگه شاهکاره 16 گیگابایت حافظه بیشتر200دلار!!!


    بازم طرفداری از برندای معروف میکنین؟ من که شیائومی می3 خریدم.

  • پرهام

    بهتر بود یه لومیا 2520 می ذاشتن چون ویندوز و او اس تن و ...

  • Moh@mmad Amin

    بره گمشه اینم ک با همه دعوا داره :|
    ب تو چه اصن بودی ک بودی مام بودیم یادش بخیر :))))))

  • محمد

    دوستان من تازه به جمعتون اضافه خوشحالم که بعد از مشکلاتی که برای سایت نارنجی پیش اومد بازم دارم مطلب اقای قاسمی رو می خونم امیدوارم اینجا هم مثل نارنجی جو دوستانه ای باشه...

  • Behnam

    این نوکیا ورشکست شد و آدم نشد ...

  • zoroastrian

    نوکیا است دیگر گاهی دوستان ترول ورزی کند .! از کنار برو :)

  • محمود

    عجب ترولی این نوکیا

  • pars

    Nokia چی میگه ؟!!! بره خودشو جمع کنه که از بین رفته و زیرمجموعه شرکت دیگه ایه

  • mohammadmj

    جالب بود

  • hossein

    اخه نوکبا تو رو چه به شوخی با بزرگان!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی