ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رگولاتوری «همراه اول» را برترین اپراتور تلفن همراه ایران معرفی کرد

سال گذشته سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويی «ایرانسل» را به عنوان برترین اوپراتور تلفن همراه کشور اعلام کرد و این شرکت متعاقب آن شعاری جالب و کنایه آمیز برگزید: «ما به همراه شما اول ...

نیما دادگستر
نیما دادگستر منتشر شده در ۱۸ خرداد ۱۳۹۳  |  ۱۷:۵۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سال گذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی «ایرانسل» را به عنوان برترین اوپراتور تلفن همراه کشور اعلام کرد و این شرکت متعاقب آن شعاری جالب و کنایه آمیز برگزید: «ما به همراه شما اول شده ایم.»

اما امسال رگولاتوری اعلام کرده که بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، اکنون همراه اول برترین اپراتور تلفن همراه کشور است و در رتبه اول نشسته. مهندس حسن رضوانی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در گفت و گو با وب سایت این سازمان، ضمن اعلام خبر مذکور، چنین گفته: "در این دوره از ارزیابی سالانه، ۱۵۰ اپراتور مورد بررسی قرار گرفته اند که در بخش اپراتورهای سیار سراسری، شرکت ارتباطات سیار ایران رتبه اول، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه دوم، شرکت رایتل رتبه سوم و شرکت تالیا رتبه چهارم را بدست آورده اند."

آقای رضوانی درباره نتایج ارزیابی اپراتورهای سرویس های ارتباطی هم گفته: "ارزیابی سالانه اپراتورهای فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس الگوی جامع ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب اپراتورهای برتر در ۷ معیار رهبری و مدیریت، فرایندهای سازمانی، منابع و مشارکت ها، منابع انسانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و نتایج کلیدی عملکرد، در ۲۱ زیر معیار انجام شده."

با اعلام این رتبه بندی جدید، حالا اپراتور اول امسال کنایه اوپراتور اول پارسال را با انتخاب این شعار خطاب به مشترکینش پاسخ داده: «با شما همیشه اول هستیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • سروش

    سلام آنتن دهی مکالمه واینترنت همراه اول عالی عالی... خداکنه ایرانسل جمع شه رسما مال مردم خوری برای امتحان 2000هزار تومن ایرانسل شارژ کردم بدون مکالمه، اینترنت استفاده کنم نیم ساعت نشد شارژ پرید تماس گرفتم 700گفت مشکل ما نیست....فقط فقط تو ایران و....همراه اول 0912 حالا هر کدی میخواد باشه....

  • etore

    سایت ایتور برای خرید شارژ ویژه مشترکین ایرانسل - شارژ ایرانسل
    خرید شارژ ایرانسل، همراه اول، رایتل

  • حمیدرضا

    انصافا خقشه .
    رایتل که آنتن دهیش رسما مرخصه
    ایرنسل هم که فقط پیامک میده .

    باز دم این گرم حداقل یه کیفیت صدا داره ، یه آنتن خوب همه جا داره . !

    فقط 0912

  • احمد

    حرام و حلال فقط مال مردمه نه مال خودشون

  • مهدی

    معلومه با ما همیشه اولن!!!
    ما نباشیم جیب کی رو میخوان خالی کنن؟!

  • مهدی

    حروم خورا!!!

  • hamed_a

    توی خالی کردن جیب ملت دیگه

  • فرشید

    به خدا دزد تر از همراه اول نیست باز صد رحمت ایرانسل به خدا یه هفته اینترنت در حده وایبر با fb برام 200 تومن اینترنت اومده پول یه 80 gb نت رو یابد یرای یه هفته با اون سرعت افتضاح بدم حرامشون باشه

  • R

    یکی میگه تو دومیدانی دوم شدم
    اون یکی میگه آفرین. چند نفر شرکت کننده بود.
    میگه دو نفر!
    میون دو سه تا شرکت دست و پا شکسته اول شده. نه اینترنت درست حسابی داره نه کیفیتی. نمی دونم باید به چی این مقام افتخار کنن؟

  • احسان

    نمیدونم یه چند روزیه که یه عده عضو سایت شدن و بجای اینکه نظر سازنده و مودبانه بنویسند،فقط مزخرف مینویسند.آدم یاد بچه مدرسه ای ها می افته

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی