ال جی با مدل قوی تر جی ۳ به استقبال گلکسی اف می رود
تمایل سامسونگ برای تحت تاثیر قرار دادن G3 با معرفی گلکسی F که گویا آن هم نمایشگر QHD دارد، می تواند با پاتک الجی برای عرضه مدل قدرتمند G3 روبرو شود. منابع داخلی می گویند ...
تمایل سامسونگ برای تحت تاثیر قرار دادن G3 با معرفی گلکسی F که گویا آن هم نمایشگر QHD دارد، می تواند با پاتک الجی برای عرضه مدل قدرتمند G3 روبرو شود. منابع داخلی می گویند ال جی در حال آماده کردن جی ۳ با چیپ اسنپدرگن ۸۰۵ برای نیمه دوم تیر یا اوایل مرداد است.
در حال حاضر جی ۳ تنها تلفن QHD ساخت یکی از برندهای مشهور بازار است و به اسنپدرگن ۸۰۱ با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز مجهز شده. آن طور که از بررسی ها بر می آید این چیپ اگر چه عملکردی روان را برای پرچمدار ال جی فراهم کرده ولی از آن یک تلفن فوق سریع نساخته.
اگر سامسونگ گلکسی F را با بدنه فلزی و نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، ۳ گیگابایت رم، اسنپدرگن ۸۰۵ و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی معرفی کند، قطعا فروش جی ۳ تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.
اگر الجی بخواهد جی ۳ را در کورس رقابت با گلکسی F قرار دهد، تنها کمبود مهمش چیپ اسنپدرگن ۸۰۵ خواهد بود و به این شکل می تواند آن را نه فقط رقیب گلکسی F بلکه رقیب گلکسی نوت ۴ هم بکند. در کنار آن، باید به افزایش سرعت دانلود جی ۳ تا ۲۲۵ مگابیت بر ثانیه با استفاده از تکنولوژی جدید اشاره کرد.
قدیم ها اول محصول به بازار می آمد و بعد خبر از به روز رسانی سخت افزاری اش می رسید. اما دنیا همیشه در حال تغییر است. ال جی با مدل قوی تر جی ۳ به استقبال گلکسی اف می رود ...؟ خواهیم دید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
امیدوارم این کار رو نکنه :) اصلا از این خوشم نمیاد که پرچمدار رودست بخوره! گرچه اگر هم بیاد فک کنم مثل مدل های خاص G2 فقط تو کره عرضه بشه.
صفحه 5.5 اینچی+کیفیت qhd+چیپ 805؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوب اینکه باید یه نیروگاه بهش وصل باشه تا برقشو تامین کنه که!!!!عژب!
G3+ بهتره
دوستان یه فایل exce + pdf درست کردم - برای جام جهانی - شاید بکارتون بیاد - البته با اجازه دیجیاتو لینک میزارم.
- http://s6.uplod.ir:182/d/2k2yaawf4hvhuf6tswpjjzlwvap4xvk7rrvwl5joipgbhgbjzu6ckh7t/brasil%202014.zip
لینک رو چک کن کاکا جان
شيلي ٢ و استراليا ١ ميشود!!!
گلكسي f براي رقابت با HTC ONE (M8 ميادش
HTC ONE E براي رقابت با گلكسي S5 اومد !!!
پس فقط انگار از سونی خبری نیست...
البته فکر کنم خیلی از بیرون رفتن خبر جلوگیری میکنن..
در ضمن این اولین نظر من بعد از نارنجی هست...
امیدوارم این سایت به جایگاهی بالاتر از اون دست پیدا کنه...
با تشکر وخسته نباشید...
این قطعی به نظر نمیاد اما اگر اینجور بشه این دو برند هم نمونه سیاست سونی رو اجرا میکنند...اما بحث این دو به نظرم با سونی متفاوته چون سامسونگ در زمینه موبایل ظرفداران زیادی داره و چندین میلیون از مدل پرچمدارش فروخته و چون نه سابقه چنین کاری داشته و نه اعلام کرده طرفداراش ناراحت میشن (خب بشن برای اون فروش مهمه اما شاید در دراز مدت کمی اعتبارش رو بیاره پایین و روی فروش هم تاثیر بزاره) الجی هم تقریبا همینطوره فقط در محدوده کمتر و کوچکتر.
ولی سونی در بحث موبایل این رو اعلام کرده و برای طرفداراش مشخصه.... به علاوه اینکه پرچمداراش در سطح ممتاز به حساب میان و به اندازه دو برند دیگه فروش نداره یعنی اصلا خودش اونقدر تولید نمیکنه پس،مجبوره تنوع بیشتری در سطح گوشی های رده بالا داشته باشه...
متاسفانه علی رغم اینکه این کار های سامسونگ و ال جی باعث پیشرفت سریع تکنولوژی می شه، ولی دیگه واقعا گندش رو در آوردن. این پیشرفت طوری شده که تبدیل به یک تب شده توی مردم و تکنولوژی که نقش یک ابزار رو برای زندگی مردم ایفا می کرده، داره خودش رو تبدیل به رکن حیاتی زندگی می کنه، طوری که مردم هر روز دنبال خبر جدیدی از پیشرفت تکنولوژی باشن. همه و همه هم به خاطر رقابت مسخره ی کره ای هاست.
بی ربطه ببخشید
کسی کتاب iWoz که Steve wozniak نوشترو خونده
میخوام بدونم ارزش وقت گذاشتن داره چون ترجمشو پیدا نکردم
ممنون
ال جي يعني نوآوري حقيق چه در بعد طراحي و چه در بعد سخت افزاري
اميدوارم همه مردم دنيا مانند خود كره اي ها گول تبليغات عظيم و هيپنوتيزم كننده سامسونگ را نخورند ...
سامسونگ=خداي نبليغات