ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لو رفتن مشخصات آیفون ۶ در یک ویدیو؟

ویدیویی که در یوتوب منتشر شده، به ظاهر مشخصات آیفون های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی (هر دو موسوم به آیفون ۶) را که از روی صفحه یک مانیتور گرفته شده اند نشان می دهد ولی ...

نیما دادگستر
نیما دادگستر منتشر شده در ۲۵ خرداد ۱۳۹۳  |  ۲۱:۱۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ویدیویی که در یوتوب منتشر شده، به ظاهر مشخصات آیفون های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی (هر دو موسوم به آیفون ۶) را که از روی صفحه یک مانیتور گرفته شده اند نشان می دهد ولی اینکه چقدر می توان به آن اعتماد کرد، پرسشی است همراه با یک علامت سوال خیلی خیلی بزرگ.

مهمترین مشخصاتی که در تصویر می بینید عبارت هستند از:

  • ابعاد: ۱۳۸ در ۶۷ در ۷ میلیمتر
  • وزن: ۱۲۱ گرم
  • نمایشگر ۴.۷ و ۵.۵ اینچی
  • رزولوشن ۱۷۰۴ در ۹۶۰ پیکسل (تراکم ۴۱۶ و ۳۵۶)
  • دوربین عقب ۱۰ مگاپیکسل با گشادگی f/2.0
  • ویدیوی اسلو-مو با نرخ ۲۶۰ فریم بر ثانیه
  • دوربین جلو ۲.۱ مگاپیکسل
  • چیپ ۶۴ بیتی A8

نکته جالب تر از اینها، قیمت گذاری است. در بخشی از ویدیو شاهد نمایش قیمت ۱۹۹ و ۲۹۹ و ۳۹۹ دلار "قطعا تحت قرارداد اوپراتور و نه به صورت آزاد" به ترتیب برای مدل های ۳۲ و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی هستیم. اگر فرض کنیم این قیمت ها برای مدل ۴.۷ اینچی است، نسخه ۳۲ گیگابایتی آن هم قیمت آیفون 5s با حافظه ۱۶ گیگابایت است.

خودتان این ویدیوی کوتاه را ببینید و مثل همیشه در برابر شایعات دیر باور باشید...

(لینک ویدیو)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • vahidgraphic

    دیگه لوس شده خبرهای اینجوری.

  • Ali

    دلم نمیخواد فقط سخت افزار رو بهتر و قوی تر کنه!
    دلم یه چیزی مثل تاچ آی دی میخواد!خداکنه یه چیز جدید و عجیب داشته باشه!

  • mehdi_infinity

    به انضمام آی او اس الهام!!

  • بهاره

    "ابعاد: ۱۳۸ در ۶۷ در ۷ میلیمتر"
    این مشخصات فیزیکی ، بیانگر یک آیفون صرفا بزرگتر شده هستند نه بیشتر.
    عرض صفحه نمایش 4 اینچی 49.92 mm و 4.7 اینچی 58.4 mm هست و با یک تفریق و تقسیم ساده میبینیم اینجا هم میزان فاصله در نظر گرفته شده بین نمایشگر تا پوشش بیرونی دستگاه مثل آیفون 5 ، همان 4.3 mm هست که بنظر من منطقی نیست و اپل برای محصولی که احتمالا برای 2 سال باید ورودی شماره یک اکوسیستمش باشه ، تنها به بزرگتر کردن صفحه اکتفا نمیکنه .

    • ميلاد فضايي!!!

      با نظرتون كاملا موافقم ولي ...
      شما اشتباه حساب كرديد !
      اول اينكه وقتي ١١٣٦ را تقسيم بر ٦٤٠ كنيد عدد ١.٧٧٥ بدست مي آيد
      دوم عرض آيفون 4.7 اينچ ميشود 5.85969249578501 سانتيمتر يا تقريبا 58.59 ميليمتر است و يا 58.6 ميليمتر كه عرض آيفون فعلي است
      كه با توجه به اومدن قابهاي ٢ ميليمتري آيفون بعدي ميتواند تا ٦١ ميليمتر هم باشد كه البته من عرض ٦٣.٦ ميليمتر را پيش بيني ميكنم

    • امير

      خب. احتمال زياد شايعات تا الان اكثرا مردود هستن، همون طور كه شما حساب كردى اين مشخصات فيزيكى نميتونه يك پرچمدار از طرف اپل باشه مگه اينكه بخواد هرچى تعريف تا الان در مورد طراحيش شده رو به لعنت تبديل كنه. پرچمدار اپل بايد طراحى خوبى داشته باشه(بر خلاف شايعات) احتمال زياد نازك هست(طبق شايعات) و احتمالا سايز بزرگ شده مناسب كار با يك دست هست(تقريبا برخلاف شايعات) نظر شخصى من اينه كه سايز به ٤.٥ اينچ تغيير ميكنه (عجب نظر جسورانه ايى!)به هر حال اميدوارم مثل هر سال يك آيفون معرفى بشه كه لياقت اون سيب گاز خورده رو داشته باشه، ممنون

  • Metti

    سلام دوستان این طرحها کلا فیکه اونایی که میگن زیباست مثبت بدن اونایی هم که میگن زشته مثبت بدن، روش حساب کردم

    • ganboo

      طرح خودته؟؟؟یعنی عالین....ایکاش اپل عین اینو بزنه....

    • armin

      يعنى راه نداره بهت منفى بديم ؛)))

  • بهنام

    از اون 260 Fps دیگه معلومه خالی بندیه !!! آخه چخبره ؟!

  • HM-ROYAL

    اگه اپل iDevice های 32 گیگابایت رو کلا" جایگزین و هم قیمت ظرفیت های 16GB بکنه و ظرفیت 16GB رو کلا" حذف کنه خیلی عالی میشه .

  • دستمال کاغذی

    «نسخه ۳۲ گیگابایتی آن هم قیمت آیفون ۵s با حافظه ۱۶ مگابایت است.»
    16 مگابایتی نه ، 16 گیگا بایتی ، اصلاح شود !

  • سعید

    هرکسی میتونه 8-7 خط مشخصات تایپ کن بعد با دوربین عکس بگیره .....

    از اون قسمت 260 fps معلومه خیالیه و رسمی نیست
    260؟؟؟
    حداقل یه مضربی از 30 بود شاید قبول میکردیم

  • MoStAfA M.M.P

    خب به این ویدیو که اصلا اعتمادی نیست،چون به سادگی میشه همچین چیزی ساخت! به نظر من شایعه ای بیش نیست
    البته برای ما به عنوان مصرف کننده که خوب میشه!
    دوربین 10 مگاپیکسل(که قطعا کیفیت عکس های گرفته شده با اون بی نظیر خواهد بود)
    ویدیوی اسلو-مو با نرخ ۲۶۰ فریم بر ثانیه! که بسیار جذاب هست! امیدوارم اپل کاری کنه که در رندر نهایی و خارج از آیفون هم(داخل پی سی و جاهای دیگه...) همون تصاویر اسلو رو داشته باشیم؛اپ هایی برای اینکار هستن ولی چیزی که مستقیم از تو آیفون بیاد بیرون و کار خود اپل باشه یه چیز دیگس!
    چیپ قدرتمند
    و در نهایت قیمت گذاری!
    که قیمت 32 گیگ بیاد جای 16 گیگ! که یکم عجیبه...
    به هر حال ما امیدواریم اینجوری باشه! چون به نفع مصرف کنندس! :) البته نه در ایران..!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی