سامسونگ تا به امروز بیش از ۱۱۰ مدل تلفن هوشمند اندرویدی معرفی کرده
سامسونگ امروزه بزرگترین تولیدکننده تلفن های اندرویدی است و در واقع، بزرگترین تولیدکننده تلفن هوشمند دنیا هم به شمار می رود. اینها در حالی است که اولین سازنده تلفن های اندرویدی نبوده. در واقع این اچ.تی.سی ...
سامسونگ امروزه بزرگترین تولیدکننده تلفن های اندرویدی است و در واقع، بزرگترین تولیدکننده تلفن هوشمند دنیا هم به شمار می رود. اینها در حالی است که اولین سازنده تلفن های اندرویدی نبوده. در واقع این اچ.تی.سی بود که در سال ۲۰۰۸ با معرفی G1 برای شرکت تی-موبایل، این عنوان را ثبت کرد.
اولین تلفن تجاری سامسونگ با سیستم عامل اندروید کمی بعد از آن عرضه شد، در ژوئن ۲۰۰۹. اسمش امروز خیلی آشنا است: سامسونگ گلکسی (شماره مدل i7500) اما فروش خاصی نداشت. با یک نمایشگر ۳.۲ اینچی، اندروید ۱.۵ کاپ کیک، ۱۲۸ مگابایت رم و پردازشگر ۵۲۸ مگاهرتزی کوالکام عرضه شد. شاید خود این تلفن که عکسش را در بالا می بینید موفق نبود اما آغازگر یک موفقیت بزرگ شد.
برای توصیف سفر سامسونگ استفاده از صفت حماسی به واقعیت نزدیک است. زیرا این شرکت از سال ۲۰۰۹ بیش از ۱۱۰ مدل تلفن هوشمند معرفی کرده (مدل های منطقه ای در آمار نیامده اند). این عدد امروز حول و حوش ۱۱۴ است.
البته که فقط چند مدل خاص نشان های افتخار این موفقیت سامسونگ را بر سینه می زنند. برند Galaxy S و Galaxy Note از سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ تا امروز میدان دار بوده اند و در تعداد میلیونی به بازار جهانی ارسال شده اند.
هر چند به خاطر عدم اعلام تعداد فروخته شده به مشتری نهایی، آمارهای دقیق فروش را در دست نداریم اما چند میلیون کمتر یا بیشتر، مهم نیست. سامسونگ تا به امروز بیش از ۱۱۰ مدل تلفن هوشمند اندرویدی معرفی کرده!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

به عنوان کسی که اس 3 دارم .... پشت دستمو داغ کردم که دیگه سامسونگ نخرم ... خیر سرش پرچمدار مثلا ... یعنی اگر سیانوژن نبود این گوش کوب به در لای جرزم نمیخورد .. اینقدر لگ و هنگ ... آپدیت میکنه جای اینکه بهتر کنه بدتر میکنه ...
واقعا وقتی سیانوژن ریختم تازه فهمیدم که ایم "" قااااابلللللییییتتت " مسخره تاچ ویز به درد لای جرز دیوارم نمیخوره بعد دوستان میگن رابط کاربریش عالیه ...
این شرکت رسما گند زده به هیکل اندروید .. نه قیافه داره نه نرم افزار .. حافظه پر کرده از یک مشت آت و آشغال ...
اما اینقدر ماشالله تو کوش مردم میخونه که خودمم تا قبلش فکر میکردم این سامسونگ چه آش دهن سوزیه ...
ماشالله هم همین الانم کم نیستند کسانی که طرفدار ش هستند ...
من واقعا پشیمون اون 1200 هزاری هستم که پارسال دادم واسه این گوش کوب ... اس 4 هشت هسته ای شم یکی دو سال دیگه میشه خدای لگ عین اس 3 که زمانی " 4 هسته ای " بود ...
...
سامسونگ ، اگر هزار هزارم تبلیغ کنی من یکی دیگه نه خودم میخرم نه میگذارم از دوستام کسی بخره ... همین
باز دوباره اپلی ها اومدن و شروع کردند ... خوب سامسونگ می تونه تولید می کنه ... جربوزه شو داره ... ریسک پذیره ... تو همه چیز ریسک می کنه ... مثل یه ترسو نیست که بخاطر ضرر از تکنولوزی بگذره ... سامسونگ با معرفی نوت1 واقعا نشون داد چقدر شرکت بزرگیه ... این محصول اون موقع واقعا یه چیز شاخی بود ... و تمام متعصب هایی که از اندازه نوت ایراد می گرفتند ... الان گوشیاشون از 5 به بالاست یا اگر هم هنوز قسمتشون خرید تلفن هوشمند نشده ... در شرف خرید تلفن بزرگ تر از 5 هستند ... من طرفدار همه برند ها هستم و تمامی محصولاتشون برام ارزش منده .... و اگر وضعیت مالیم خیلی خوب بود حتما از پرچمدار همشون یکی خرید می کردم و ماه به ماه تغییر می دادم ... اما وقتی وضع مالی در اون حد نیست ... بهترین گزینه را انتخاب می کنم .. که بهترین نیاز ها مو برطرف کنه ... نه اینکه محصولی که سییستم عامل بسته ای داشته باشه و یا محصولی که قابلیت های نرم افزاری کمی داشته باشه ... و بابت قابلیت های نرم افزاری هم دوستان بودنید که منظور از قابلیت نرم افزاری چیزیه که مثل سخت افزار متصله به گوشی نه این که خودمون بتونیم نصب کنیم ... یک مدل قابلیت چند پنجره گوشی های سامسونگ ...
بهترین و قوی ترین دوربین اسمارتفون دست گلکسی اس5
http://www.dxomark.com/Mobiles/Samsung-Galaxy-S5-overview-Joint-leader-in-DxOMark-Mobile-rankings
ببین زومیت چه کپی کرده
واقعا متاسفم.بازهم فن های اپل از درو دیوار ریختن تو و عقده های سرکوب شده خودشون رو تو این سایت تخلیه می کنند.حق شماها بود که سامسونگی وجود نداشت تا اپل با انحصار خودش نفس همه شرکت ها رو میگرفت و با قیمتهای "کهکشانیش" ارزوی داشتن اسمارت فون رو تو دل خیلی ها می گذاشت.ایرانی ها هیچ وقت معنی و مفهوم رقابت آزاد و احترام به سلایق رو درک نمی کنند.ایا اپل با این همه تنوع میتونست کیفیتش رو حفظ کنه ؟؟
دوست من صحبتهای شما در مورد عقده سرکوب شده!! و غیره نظرات شخصی شماست و ارزش جواب دادن نداره ولی در مورد اپل باید بهت بگم که این شرکت از زمان تاسیسش تا الان، بر خلاف بسیاری از رقباش، همیشه و در هر شرایطی فقط تجربه کاربری و کیفیت نهایی محصولات و خدماتش براش مهم بوده نه سهم بازار یا تعداد فروش!
بعد میان مقایسش میکنن با ... !
سامسونگ فک میکنه همیشه معجزه تبلیغات میتونه بالا نگهش داره که تا حدی درسته اما بعد از یه مدتی حالا کوتاه یا بلند عکس عمل میکنه و سقوط میکنه
دیگه طوری شده طرف میاد مغازه میگه آیپد سامسونگ داری :|
میاد میگه گلکسی آیفون داری :|
بعضی موقه ها که تو مغازه خسته ایم از این سوزه ها میاد به کل خستگی 1 ماهمون در میشه
ببین سامسونگ با قدرت تبلیغاتش چیکار کرده با ملت !
اولین باره که تیم کوک این قدر راحت داره محصولات آینده رو به زبان میاره !!! :-|
http://www.phonearena.com/news/New-York-Times-profile-on-Apple-CEO-Cook-confirms-Apple-iWatch-is-on-the-way_id57163
40 درصد گوشی های اندرویدی ماله سری اس و نوت هست و همچنین سامسونگ تا اس 4 بیش از 200 میلیون سری گلکسی اس فروخته که جمعا میشه 4 تا گوشی.سامسونگ از سال 2010 تا الان طی 4 سال وبا 4تا گوشی 200 میلیون فروخته که هیچ شرکتی این فروش رو نداشته تازه سری نوت رو هم محاسبه نکردیم.باید این هم در نظر گرفت که سامسونگ در اندروید کاره بسیار سخت تری داره برای فروش چون رقیبای ریز و درشت زیاد داره از گوشی های ارزون قیمت چینی تا سونی و اچ تی سی و الجی و این قدرت سامسونگ رو میرسونه.آمار فروش هیچ شرکتی فکر نکنم آماره رسیدن به دست مشتری باشه و همه آمار فروش به مارکت هاست که اگه اینجوری باشه حتما بازار استقبال خوبی از محصول داشته.
دوست من، رکورد فروش هیچکدام از سریهای S و note سامسونگ حتی به فروشهای فصلی آیفون اپل هم تا حالا نرسیده(با یکم سرچ پی به این موضوع میبرید).
بر خلاف نظر شما علت فروش زیاد سامسونگ دقیقآً تنوع شدید گوشی و قیمتهای متنوع هست و البته تبلیغات بسیار اغوا کننده! نه کیفیت بالای محصولاتش! شما رو نمیدونم اما خیلی از خریدارای سامسونگ هم از کیفیتش و عدم توجه سامسونگ به مشتریهاش می نالن!
هرچی گفتم درسته اون زمان که این خبرا اومد همه سایتا بهش اشاره کردن البته اگه سایتای دیگه رو بخونین.سامسونگ تو 4 سال 200 میلیون سری اس فروخت که اگه با 4 سال اول اپل مقایسه کنید میبینید شاهکاره سامسونگ رو.موقعی که اس 5 اومد یه خبر زده شد در همه سایتا که فروش هفته اول اس 5 از آیفون 5s در هفته اول بیشتر بوده در آمریکا و کانادا و چند وقت پیش هم فون آرنا یه اینفوگرافی گذاشت که نشون میداد اس 5 در حال حاضر پرفروش ترین گوشیه آمریکاس.برخلاف شما که فکر میکنی پرچمدار های سامسونگ فروش خوبی ندارن اما آمار چیزه دیگه ای نشون میده.تمام گفته هام درسته اونایی که پیگیر ترن میدونن.تعصب شما به اپل نمیتونه واقعیت رو انکار کنه دوسته من
اون که صد در صد اما منظور منم گوشی هوشند بود آقا امیر وگرنه لومیا ۵۲۰ و ۵۲۵ بهترین پایین رده بازار هستند که ساپورت عالی نوکیا و مایکرو هم باهاشونه
چ فایده ک واسه 100 تا شون ن اپدیت میفرسته ن باگ گیری میکنه و فقط ب فکر بیشتر کردن فروشه نمیگم کمپانیایه دیگه ب فکر فروش بیشتر نیستند اما سامسونگ واقعا شورشو دراورده البته این نظر منه و احساس میکنم ک برای پولی ک کاربرا واسه ی دیوایساش میدن ارزش قائل نیست مثلا 2ملیون میدی s5میخری شاید اگه 2 سال اپدیتش کنه
ولی اپل دیدم که یکی دوماه پیش داشت برای ipod 4 وiphone3gs اپدیت i massage میداد
و این یعنی ارزش قائل شدن برای پول کاربر
ممنون ک مطالعه کردین