ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار جدید هوآوی با اسم رمز “مولان” لو رفت

هوآوی قصد دارد به زودی از یک پرچمدار جدید با اسم رمز مولان رونمایی کند. اما پیش از معرفی رسمی عکس آن و مقداری از مشخصات سخت افزاری آن به بیرون درز پیدا کرده. گویا ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۶ خرداد ۱۳۹۳  |  ۱۹:۲۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هوآوی قصد دارد به زودی از یک پرچمدار جدید با اسم رمز مولان رونمایی کند. اما پیش از معرفی رسمی عکس آن و مقداری از مشخصات سخت افزاری آن به بیرون درز پیدا کرده. گویا نام این دستگاه Huawei Glory 6 یا Honor 6 خواهد بود.

آنطور که از تصاویر بر می آید، صفحه نمایش این دستگاه ۵ اینچ و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. طراحی بدنه آن براق و همچنین از سه دکمه لمسی خازنی در پایین صفحه نمایش بهره می برد.

مشخصات سخت افزاری لو رفته این دستگاه:

  • صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل
  • پردازنده ۸ هسته ای با چیپست کرین ۹۲۰ (۱.۳ گیگاهرتز برای هر هسته)
  • ۳ گیگابایت رم
  • دوربین ۱۳ مگاپیکسل (دوربین جلو ۵ مگاپیکسل)

به نظر می رسد هوآوی مولان در تاریخ ۲۴ ژوئن در پکن معرفی خواهد شد. باید منتظر ماند تا ببینیم چه مقدار از این مشخصات درست هستند و آیا این دستگاه پخش جهانی خواهد داشت یا خیر.

در ادامه مطلب تصاویر بیشتری از این دستگاه خواهید دید.

Huaweis-new-flagship-codenamed-Mulan-leaks-out (3)

Huaweis-new-flagship-codenamed-Mulan-leaks-out

Huaweis-new-flagship-codenamed-Mulan-leaks-out (1)

Huaweis-new-flagship-codenamed-Mulan-leaks-out (2)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • sina

    من این گوشی رو ۸ماهه خریدم ازش راضی ام اونا که چشم ندارن ببینن خخخخخخخخخ بسوز خدایی سامسونگ سونی باید جلوش بوق بزنن بوققققققق

  • amirhmz

    متنفرم از اینکه عده ای با گوشی های شرکتی کار نکردن بعد میان علیه اون شرکت حرف میزنن. از نظر من گوشی های هواوی نسبت به قیمتی که براشون پرداخت میکنیم عالیه. من خودم گوشی Honor 3C دارم. به معنای واقعیه کلمه گوشیه. حتی میتونه با آیفون رقابت کنه.

  • Arash

    هوآوی چیه که پرچمدارش چی باشه ؟

    اینم داره هرچی در میاره میریزه تو جیب تبلیغات تا به زور خودشو بزرگ کنه ...

    glx رو خیلی بیشتر از این قبول دارم

  • Mohammad

    هواوی ها نسبت به قیمتشون خوبن

  • َAlchemist

    یه ذره زیاد شبیه این نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!1

    • na

      نه

    • parsa

      من که گفتم ، غیر از طراحی چه ایرادی به هواوی وارده؟

  • eve

    خدایا این شرکتا تو فکر بازار یابی و فروش بیشتر و اشتغال زایی برای مردم خودشون هستن اونوقت ملت مارو باش بجای دست به کار شدن نشستن اجداد همدیگرو میارن جلو چشم هم که این میگه گوشی فعال اون میگه گوشی بهمان

  • AK_007

    از بغل خیلی شبیه به S3 هستش.

  • mohamad

    یاد کارتون افسانه ی مولان افتادم

  • my

    http://www.khabartek.ir/sites/default/files/images/kirin%20920%20antutu%201.jpg

  • parsa

    دوستان به غیر از طراحی ، چه عیب دیگه ای ازنظر شما در هواوی وجود داره؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی