ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در کنفرانس Google I/O ساعت هوشمند جدیدی را معرفی می کند

تا چند روز دیگر کنفرانس Google I/O برگزار می شود، و بسیاری از کارشناسان انتظار دارند تا غول دنیای تکنولوژی با گرد و خاک بسیاری که در این همایش به راه می اندازد، پاسخ اپل ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۳۱ خرداد ۱۳۹۳  |  ۰۹:۵۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تا چند روز دیگر کنفرانس Google I/O برگزار می شود، و بسیاری از کارشناسان انتظار دارند تا غول دنیای تکنولوژی با گرد و خاک بسیاری که در این همایش به راه می اندازد، پاسخ اپل و قابلیت های جدیدی که در WWDC معرفی شد را بدهد.

یکی از مباحثی که قطعا در کنفرانس امسال گوگل مورد بحث قرار خواهند گرفت، ساعت های هوشمند هستند. نسل جدید این ساعت ها که قرار است همزمان با سیستم عامل جدید Android Wear معرفی شوند، تا به حال محدود به G Watch از LG و Moto 360 از موتورولا می شدند.

اما مثل اینکه این بازار قرار یک بازیگر دیگر نیز داشته باشد. منابع خبری وبلاگ CNET اعلام کرده اند که سامسونگ قصد دارد تا ساعت هوشمند جدیدی را بر اساس سیستم عامل Anroid Wear در این کنفرانس معرفی نماید.

اگر این موضوع صحیح باشد، سیاست های عجیب سامسونگ واقعا سوال برانگیز است. کره ای ها که در حال حاضر Gear 2 و Gear 2 Neo را در مجموعه خود دارند، نشان داده اند که به جایگزین کردن سیستم عامل تایزن با اندروید علاقه مند هستند، اما اکنون بار دیگر خبر می رسد که Google Wear قرار است به انتخاب اول این شرکت تبدیل گردد.

هنوز اطلاعات بیشتری از ظاهر و یا قابلیت های ساعت هوشمند جدید سامسونگ به بیرون درج پیدا نکرده، اما برخی احتمال می دهند که شرکت کره ای محصول جدیدش را با نام Galaxy Wear به بازار عرضه کند.

به نظر شما سامسونگ در بازار ساعت های هوشمند دچار سردرگمی شده و یا صرفا تلاش می کند تا تمامی حوزه ها را تحت پوشش خود داشته باشد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • بهاره

    من فکر میکنم سیاست سامسونگ فروش حداکثری هست. بیشترین مدل، با تفاوت های کم و زیاد... رنج قیمت گسترده و خلاصه... یک گجت اسپم دوباره.

  • Ameer

    مگه سامسونگ چندتا مهندس داره که هی دیوایس میده بیرون؟!

  • ENVY

    سامسونگ فقط معرفی می کند ...
    سامسونگ خسته نمی شود...
    سامسونگ دوست دارد همه جا باشد...
    سامسونگ فقط دوست دارد گوشی بیرون بدهد...
    .
    .
    .
    .
    سامسونگ می گوید دوست ندارم آپدیت بکنم ...
    سامسونگ زورش میاد یه گوشی با طراحی جدید تولید کند...
    سامسونگ با پر روی تمام می گوید که نمی خواهد دست از پلاستیک باز یافتی بردارد...
    سامسونگ فقط حرف میزند!!!

    • ITMaster

      اين سياست از اول هم سياست اين شركت و هم قطاراش در بازار بوده. اونا فقط ميخوان همه جا باشن و همه جوره توى چشم باشن. اين بكى از سياستهاى پروپاگانداى تبليغاتيشونه! علتش هم اينه چون ميدونن در خلاقيت و طراحى ضعف دارن سعى دارن با محصولات زياد(حالا هر چند محصولاتى ضعيف و كار نشده و خام) در بازار حضور داشته باشن تا بالاخره يكى از اين محصولات ( حتى شده شانسى) بگيره و بفروشه. اين وسط اونچه كه گم ميشه تجربه كاربرى و رضايت و پشتيبانى از مشتريه!!

    • حامی آمازون

      خبر : اندروید 4.4.3 برای گلکسی اس 5 و نوت 3 عرضه شد

  • Metti

    هر که هر چی دوست داره معرفی کنه فقط کارا باشه و طراحی زیبا داشته باشه قیمتش هم مناسب باشه .

  • پوریا

    کلا با سامسونگ حال می کنم اصلا تکلیفش با خودش معلوم نیست خ‌خ‌خ‌خ‌خ‌خ

  • پوریا

    کلا لا سامسونگ حال می کنم اصلا تکلیفش با خودش معلوم نیست خ‌خ‌خ‌خ‌خ‌خ

  • samsungmobile

    "سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که به دلیل عدم بهینگی اندروید، تایزن را در گجت‌های پوشیدنی خود استفاده خواهد کرد؛ اما با توجه به بهینه‌سازی اندروید توسط گوگل و ارائه‌ی Android Wear، به‌نظر می‌رسد سامسونگ نیز عرضه‌ی گجت‌های پوشیدنی مبتنی بر سیستم‌عامل Android Wear را آغاز خواهد کرد."
    رسالت خبری و این داستانا!
    فرافکنی و شلوغ بازی الکی و جو دادن!
    یکم رعایت کنید لطفا:)

    • ITMaster

      دوست عزيز سعى نكن اين بى برنامگى و سردرگمى سامسونگ رو با اين حرفا توجيه كنى! يعنى هيچكس يكسال پيش توى اين شركت نميدونسته كه شريك جون جونيش يعنى گوگل در حال كار روى سيستم عامل ابزاراى پوشيدنيه؟!!
      بعضى وقتا فكر ميكنم اين شركتا اصلاً نقشه راه برنامه ريزى شده بلند مدت ندارن و در لحظه بر حسب صرفاً شرايط بازار تصميم ميگيرن!!

      • samsungmobile

        واقعا به نظر شما بحث گجت پوشیدنی یکی دو سال مطرحه؟ چندین ساله تو این زمینه شرکتا دارن زمینه چینی میکنن و زیرساخت مهیا میکنن واسه چنین روزی. وقتی سامسونگ اس بند معرفی کرد و خبری از آیواچ بود? s9110 فک میکنم یک مدل گوشی سامسونگ به شکل ساعت. واقعا ساده نگریه فکر کنیم همچین شرکتی بی برنامس،شرکتی که تو چند سال بازار میبلعه. به جای نفی کردن یه چیز سعی کنیم درس بگیریم و اون الگوها را با روشهای خودمون قاطی کنیم که ما هم به اونجا برسیم وگرنه سامسونگ ماله پدر من نیست که بخوام چیزی توجیه کنم. این بی برنامگی نیست بلکه گرفتن سهم بیشتر از بازار و گسترش پلتفرم خودش کنار پلتفرم گوگل.

        • ITMaster

          دوست من سامسونگ ثابت كرده حتى ظرف ٣ ماه هم ميتونه از صفر يه محصول توليد كنه و بده بازار(منتهى كيفيتش بماند ديگه)!!! شما فكر كنم درست كامنت من رو نخوندى. من در جواب شما كه گفته بودى سامسونگ با فرض عدم توسعه android wear رفت با تايزن ساعت زد حالا به اين نتيجه رسيده كه بياد با همون android wear بزنه گفتم كه يعنى هيچكس پارسال تو اون شركت نميدونست كه گوگل همچين برنامه اى داره؟!!
          سعى كن از خودت اين سوال رو بپرسى كه واقعاً دادن ٢ ساعت در ٦ ماه چه معنى ميده!!؟ اونم محصولاتى كه اصلاً فروشى نداشتن!! به جوابش كه رسيدى دوباره برو كامنتاى منو بخون تا منظور منو بفهمى.

          • samsungmobile

            برادر من توجه نمیکنی شما متاسفانه فقط میخوای جواب من بدی. خودم به سامسونگ انتقادایی دارم( مثل چند مدل ارائه کردن اس 4 به صورت زوم و اکتیو و ...) اما اینکه بالکل بگیم بی برنامس و همینطور الابختکی داره جلو میره و تو آمریکا فروش داره و این موفقیتا الکیه واقعا اشتباه. اینو کسایی که صنایع یا مدیریت خوندن کاملا درک میکنن.
            سامسونگ با فرض توسعه یا عدم توسعه اندروید واسه گجت پوشیدنی بالاخره تایزن میداد عین این میمونه بگید چون اندروید هست دیگه گوشی با تایزن نده. حالا این که چرا سامسونگ اینکار کرده نمیشه گفت قطع و یقین تصمیم گوگل خبر نداشته. شاید تو اون مدت کوتاه خواسته بازخورد بازار بسنجه اگه دقت کنید همین گیر قبلی هم از اندروید به تایزن آپدیت شد پس بعید نیست دوباره گیر 2 و نئو به اندروید ور(wear) آپدیت شه. بعدشم بازار نو ظهور و هنوز به نظرم ساعت ها (نه فقط ساعت های سامسونگ) نقش مشخصی در گجتهای هوشمند ندارند. پس خورده نگیرید، حتی سامسونگ داره راه خیلی شرکتای دیگرو هم با خط تولید عظیمش هموار میکنه چون همه مثله سامسونگ نمیتونن با این ظرفیت تولید کنند و بازخوردشون از همین ساعت های نصف و نیمه سامسونگ میگیرند و اشتباهارو پوشش میدند نتیجه هم میشه موتو360.
            "سعى کن از خودت این سوال رو بپرسى که واقعاً دادن ٢ ساعت در ۶ ماه چه معنى میده!!؟ اونم محصولاتى که اصلاً فروشى نداشتن!! به جوابش که رسیدى دوباره برو کامنتاى منو بخون تا منظور منو بفهمى."
            شما کامنت منو که لینک دادم نخوندی که میگی فروشی نداشته:
            http://blog.gsmarena.com/smartwatches-infographic-scales-market/
            در هر صورت ادامه بحث جایز نمیدونم و بعضی ایرادات میپذیرم اما اینکه یک شرکت چند صد میلیاردی به برنامه بخونید نه قابل قبول و منطقی نیست.
            موق باشید در پناه حق
            سوتابایت جان اونا در حد چندتا ایدست که تو کارتونا و فیلمهای همون دوره ایده های بهتری میشه دید. چیزی که عملی شده داریم صحبت میکنیم.
            شما هم در پناه ایزد.

        • سوتابایت

          اگه می شد اسم اون رو هوشمند گذاشت و حتی گیر 2 !!!! یه موبایل کوچک شده !!!! همام طور که گوشی کشید و فبلتش کرد !!! و این دفعه گوشی آب رفت !!! اینم ساعته اپله پس هوشمنده دیگه!!!؟

  • بلک واتر

    به نظر من سامسونگ در بازار هوشمند دچار سردرگمی و ته در پیدای شده بود
    حالا به ساعت و عینک رسیده همین
    البته فقط چون نظر خواستین ها !!!!

  • نیما

    حالا نوبت ساعت شد :|
    اون از موبایل که هر هفته یکی میداد بیرون ، حالا هم این ساعت

  • ITMaster

    به نظرم سامسونگ دقيقاً دچار نوعى سردر گميه محض شده!! همه اين دست و پا زدنا از ترس iwatch هستش. داره سعى ميكنه تا قبل از ورود اپل به اين بازار مثلاً جايگاهى براى خودش پيدا كنه! ولى واقعيت اينه با اين محصولات با عجله بى كيفيت و با طراحى ضعيف نميتونه هيچ جايگاهى داشته باشه. اينبار امثال اين شركتا مثلاً خواستن توى اين سرى از محصولات نسبت به اپل پيش دستى داشته باشن ولى با اين شلوغ بازيهاى بى هدف موفق نميشن.

    • samsungmobile

      اونوقت شما تحلیلگر بزرگ خط بطلانی بر تمامیه سیاست های یک شرکت چند صد میلیاردی کشیدی و الان بازارش با این نظرتون با خطر مواجه کردی و ما رو از گمراهی خارج کردی :)
      http://blog.gsmarena.com/smartwatches-infographic-scales-market/
      از این دعواها اصلا خوشم نمیاد از اینکه یه عده خودشون دانای کل میدونن و فکر میکنن بقیه هیچی سرشون نمیشه کلافه میشم.

      • ITMaster

        دوست من همون بازار مثلاً به قول شما چند صد ميليارد دلارى هم با همون روشهايى كه توضيح دادم بوجود اومده. سعى كن اين مقاله رو دقيق بخونى تا با روش شركت مطبوعت آشنا بشى:

        http://digiato.com/article/2014/05/21/روایت-نبرد-بزرگ-اپل-و-سامسونگ-در-بازار-ا/

        البته شما رو درك ميكنم كه علاقه اى به اين بحثا نداشته باشيد چون حقيقت متاسفانه در اين مورد تلخه و رفتار شركت مورد علاقه شما هم غير قابل دفاع!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی