ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جریمه ۲ میلیون دلاری سامسونگ و وکلا به خاطر افشای قرارداد پتنتی اپل-نوکیا

سامسونگ و وکلای آن در پرونده جنگ پتنت ها با اپل، یک جا پای شان را خطا گذاشته اند و برای همین هم مبلغ ۲ میلیون دلار ناقابل جریمه شده اند. شرکت وکالت کویین ایمانوئل ...

نیما دادگستر
نیما دادگستر منتشر شده در ۳ تیر ۱۳۹۳  |  ۲۱:۲۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سامسونگ و وکلای آن در پرونده جنگ پتنت ها با اپل، یک جا پای شان را خطا گذاشته اند و برای همین هم مبلغ ۲ میلیون دلار ناقابل جریمه شده اند. شرکت وکالت کویین ایمانوئل و سامسونگ باید این جریمه را به خاطر نقض محرمانگی مسائل مطروحه در دادگاه بپردازند.

اسنادی که این بنگاه وکالت و سامسونگ لو داده اند مربوط به توافقات پتنتی اپل و نوکیا می شود و روی آنها عبارت "تنها برای مشاهده توسط وکلا" درج شده بوده و به همین دلیل قابل افشا برای مدیران سامسونگ نبوده... البته اگر اخلاق حرفه ای رعایت می شد.

ماجرا کجا لو رفت؟ کمی بعد از دادگاه یکی از مدیران سامسونگ در مذاکره خود با نوکیا، جملاتی که عینا مشابه توافق شرکت فنلاندی با اپل بود را به کار برد و این باعث رو شدن دست سامسونگ و وکلا شد و کار را به دادگاه و جریمه کشاند.

سامسونگ است دیگر. گاهی دلش می خواهد در تجارت و رقابت از ترفندهای زشت استفاده ببرد که حتما در روایت نبرد بزرگ اپل و سامسونگ با آنها آشنایی کافی یافته اید. البته سایر شرکت ها مثل اپل هم چندان پاک نیستند و بابت پرونده های دستکاری قیمت کتاب های دیجیتال و تثبیت حقوق کارمندان، چند صد میلیون دلاری از جیب شان رفته.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • ESM

    جالبه....سوتی 2 میلیون دلاری!!!!!!!
    این کارا رو همه شرکتا میکنن
    اونایی که میگن نه صب کنن تا بعدا مشابه این برای شرکت های دیگه هم پیش بیاد
    اما اینجا 2 میلیون دلاره رو بچسب که با یه سوتی از دست سامی پرید هههههه

  • ++c

    دنياي نامرديه اما همه همينجورين

  • AK_007

    2 میلیون دلار کجا و چند صد میلیون دلار کجا

  • AK_007

    لطفا یک مقاله در مورد دزدی عظیم تکنولوژی توسط اپل از شرکت زیراکس بنویسید...

    آقای دادگستر میخواستین با بند آخر مقالتون بگید من تعصبی نیستم ولی
    ما باهوش تر از این حرفاییم!!!

    • Goylard

      اقايى كه هيچى نميدونى و همينطور دهنتو باز ميكنى تا نامردياى شركت مورد علاقه ات رو توجيه كنى ، بدون اپل در دهه ٨ ميلادى به زيراكس پارك رفت و با بستن قرارداد تعدادى از پتنت هاى اونا كه داشتن خاك ميخوردن رو تجارى سازى كرد و پول زيراكس رو هم داد.
      ببند.

  • سروشي

    حالا كاري ندارم
    ولي عجب قلمي دارند اين آقاي نگارنده

  • mehdi_infinity

    نیماگستر است دیگر همیشه!!! دلش میخواد از... اپل بالا برود

  • فرزاد

    کمپانی پلاستیک سازیه سامیه دیگه ، گاهی دلش میخواد نقض کنه و سرکیسه شه !

  • Arya

    دوستان ورودی فیسبوک عوض شده

  • kasra

    یعنی خداوکیلی میشه سامسونگ رو به بزرگترین خلافکار دنیای تکنولوژی نام برد

    اصن اون مقاله که گفت سامی چه کارایی کرده از اون به بعد خیلی ازش خوشم میاد یعنی هرکاریو میکنه مخصوصا تقلب و خلاف و این چیزا

    ولی بازم دمش گرم با وجود این چیزا جایگاهش بالاست !!!

  • سعید

    سامسونگ است دیگر. گاهی دلش می خواهد در تجارت و رقابت از ترفندهای زشت استفاده ببرد

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی