جریمه ۲ میلیون دلاری سامسونگ و وکلا به خاطر افشای قرارداد پتنتی اپل-نوکیا
سامسونگ و وکلای آن در پرونده جنگ پتنت ها با اپل، یک جا پای شان را خطا گذاشته اند و برای همین هم مبلغ ۲ میلیون دلار ناقابل جریمه شده اند. شرکت وکالت کویین ایمانوئل ...
سامسونگ و وکلای آن در پرونده جنگ پتنت ها با اپل، یک جا پای شان را خطا گذاشته اند و برای همین هم مبلغ ۲ میلیون دلار ناقابل جریمه شده اند. شرکت وکالت کویین ایمانوئل و سامسونگ باید این جریمه را به خاطر نقض محرمانگی مسائل مطروحه در دادگاه بپردازند.
اسنادی که این بنگاه وکالت و سامسونگ لو داده اند مربوط به توافقات پتنتی اپل و نوکیا می شود و روی آنها عبارت "تنها برای مشاهده توسط وکلا" درج شده بوده و به همین دلیل قابل افشا برای مدیران سامسونگ نبوده... البته اگر اخلاق حرفه ای رعایت می شد.
ماجرا کجا لو رفت؟ کمی بعد از دادگاه یکی از مدیران سامسونگ در مذاکره خود با نوکیا، جملاتی که عینا مشابه توافق شرکت فنلاندی با اپل بود را به کار برد و این باعث رو شدن دست سامسونگ و وکلا شد و کار را به دادگاه و جریمه کشاند.
سامسونگ است دیگر. گاهی دلش می خواهد در تجارت و رقابت از ترفندهای زشت استفاده ببرد که حتما در روایت نبرد بزرگ اپل و سامسونگ با آنها آشنایی کافی یافته اید. البته سایر شرکت ها مثل اپل هم چندان پاک نیستند و بابت پرونده های دستکاری قیمت کتاب های دیجیتال و تثبیت حقوق کارمندان، چند صد میلیون دلاری از جیب شان رفته.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
جالبه....سوتی 2 میلیون دلاری!!!!!!!
این کارا رو همه شرکتا میکنن
اونایی که میگن نه صب کنن تا بعدا مشابه این برای شرکت های دیگه هم پیش بیاد
اما اینجا 2 میلیون دلاره رو بچسب که با یه سوتی از دست سامی پرید هههههه
دنياي نامرديه اما همه همينجورين
2 میلیون دلار کجا و چند صد میلیون دلار کجا
لطفا یک مقاله در مورد دزدی عظیم تکنولوژی توسط اپل از شرکت زیراکس بنویسید...
آقای دادگستر میخواستین با بند آخر مقالتون بگید من تعصبی نیستم ولی
ما باهوش تر از این حرفاییم!!!
اقايى كه هيچى نميدونى و همينطور دهنتو باز ميكنى تا نامردياى شركت مورد علاقه ات رو توجيه كنى ، بدون اپل در دهه ٨ ميلادى به زيراكس پارك رفت و با بستن قرارداد تعدادى از پتنت هاى اونا كه داشتن خاك ميخوردن رو تجارى سازى كرد و پول زيراكس رو هم داد.
ببند.
حالا كاري ندارم
ولي عجب قلمي دارند اين آقاي نگارنده
نیماگستر است دیگر همیشه!!! دلش میخواد از... اپل بالا برود
کمپانی پلاستیک سازیه سامیه دیگه ، گاهی دلش میخواد نقض کنه و سرکیسه شه !
دوستان ورودی فیسبوک عوض شده
یعنی خداوکیلی میشه سامسونگ رو به بزرگترین خلافکار دنیای تکنولوژی نام برد
اصن اون مقاله که گفت سامی چه کارایی کرده از اون به بعد خیلی ازش خوشم میاد یعنی هرکاریو میکنه مخصوصا تقلب و خلاف و این چیزا
ولی بازم دمش گرم با وجود این چیزا جایگاهش بالاست !!!
سامسونگ است دیگر. گاهی دلش می خواهد در تجارت و رقابت از ترفندهای زشت استفاده ببرد