ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت HTC در توییتر خود خبر از معرفی اندروید L داد

کنفرانس گوگل، امشب برگزار می شود و طی آن انتظار می رود تا محصولات متنوعی از سمت این غول دنیای تکنولوژی معرفی گردد. دیروز در دیجیاتو خبر از لو رفتن تصاویری منسوب به نسخه جدید ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۴ تیر ۱۳۹۳  |  ۰۸:۵۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کنفرانس گوگل، امشب برگزار می شود و طی آن انتظار می رود تا محصولات متنوعی از سمت این غول دنیای تکنولوژی معرفی گردد.

دیروز در دیجیاتو خبر از لو رفتن تصاویری منسوب به نسخه جدید اندروید دادیم و پیش بینی کردیم که گوگل از اندروید جدید در کنفرانس خود پرده برداری خواهد کرد. اکنون شرکت HTC با توییتی که در رابطه با سیستم عامل موبایل گوگل کرده، به نوعی عرضه این محصول در کنفرانس امشب را تایید نموده است.

HTC با انتشار عکس بالا، چنین نوشته است:

HTC

HTC

ما در رابطه با آنچه که گوگل می خواهد در I/O معرفی کند بسیار هیجان زده هستیم. به نظر شما Android L چه نامی خواهد داشت؟

همانطور که احتمالا می دانید، گوگل نام گذاری نسخه های مختلف اندروید را بر اساس ترتیب حروف الفبای زبان انگلیسی پیش می برد. در همین راستا پیش بینی می شود که بعد از Jelly bean و Kitkat، نسخه بعدی با حرف L آغاز شود.

شما فکر می کنید نام نسخه بعدی چه خواهد بود؟ کیک لیمویی؟ لیموناد؟ بیسکوییت لیدی فینگر؟ آب نبات (لالی پاپ)؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • Moh@mmad Amin

    بهترین تجربه اندروید نسخه ی خام هستش بر روی دیوایس های نکسوز
    ک رابط کاربری نسبتا ساده و آسان برای عموم داره همانند iOS
    شرکت های دیگه مثل سامسونگ با اضافه کردن امکانات مضاف ب اندروید استوک شون باعث ناپایداری گوشیاشون میشن معمولا
    مثل همین نوت 3 ک همه میگن
    چون فقط سخت افزار گوشی مهم نیست!
    بنچمارک مهم نیست!
    و در این موارد هم نکسوز 5 حرفی برای گفتن نداره چون قوی کردن سخت افزار بیش از حد بی فایده است
    سازگاری و هماهنگی نرم افزار با سخت افزار خیلی مهمتره
    و اندروید با وجود محیط باز بودنش ولی خیلی مشکله ک ب بهترین نحو با سخت افزار گوشی مچ بشه و مشکلی نداشته باشه
    در عوض ویندوز فون روی هر گوشی ای پایداری خودشو خیلی خوب حفظ میکنه

  • MHMD

    دوستان آیا Live Blog ای موجود هست که مراسم رو پوشش بده ؟
    حجم اینترنتم ندارم که بخوام آنلاین ویدئوی مراسم رو ببینم ؛ )

  • H.Hosseini

    کیک لیمویی ...!

  • محمدجواد

    من لیموناد دوس دارم!

  • AZ

    سگ درصد Lamonad

  • Dvm

    LagLoL

  • orc

    یه سری هام هستند یه طوری دفاع میکنند از یه شرکت انگار سهام اون شرکتو دارند , داداش شما دفاع کنی اون شرکت نه خفن تر میشه نه اون یکی شرکت داغون میشه بخوام صریح اعلام کنم چیزی جز تلف کردن وقت نیست ... بابا به زندگیمون برسیم بهتر نبست ؟! اقا جان ادم اخبارو میخونه یه وقت عقب نمونه از دنیا نه اینکه بیایم از چیزی که اصلا به ما تعلق نداره دفاع کنیم :|

  • Mr.Nexus

    لیموناد بهتره مناسب تابستون هم هست!

  • سجاد

    فک کنم Android L رو اسمشو بزارن
    Lemonade

  • ali9zafar

    فکر میکنم یه ربطی به لیمو داشته باشه
    چون وقتی میخواست 4.4 معرفی بشه یه شایعاتی مبنی بر این بود که 5 لیمو و این حرفاس اسمش

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی