واکنش تیم پلی استیشن 4 بعد از شنیدن قیمت اکس باکس وان: “بزن قدش”
اسکات رودی، مدیر کل استودیوهای آمریکای سونی می گوید وقتی شنیدیم اکس باکس وان قیمت بالاتری نسبت به پلی استیشن 4 دارد نتوانستیم خودمان را کنترل کنیم به همدیگر می گفتیم بزن قدش و از ...
اسکات رودی، مدیر کل استودیوهای آمریکای سونی می گوید وقتی شنیدیم اکس باکس وان قیمت بالاتری نسبت به پلی استیشن 4 دارد نتوانستیم خودمان را کنترل کنیم به همدیگر می گفتیم بزن قدش و از خوشحالی رقصیدیم.
در گفتگویی با آرس تکنیکا، از اسکات رودی پرسیده شد زمانی که قیمت اکس باکس وان اعلام و مشخص شد که 100 دلار گران تر از پلی استیشن 4 است چه احساسی داشتید و وی بدون تعارف پاسخی صادقانه داد:
"من نمی خواهم دروغ بگویم. دقیقا به یاد دارم که کجا بودم، داشتیم کنفرانس خبری خودمان را تمرین می کردیم. یک احساسی داشتیم که آن ها با 499 دلار جلو می آیند ولی مطمئن نبودیم. پس آره، ما در راهرو می رقصیدیم و می زدیم قدش. عالی بود. هر کسی که برای مصاحبه جلو می آمد مهم نبود چه سوالی از من می پرسد، پاسخم از قبل مشخص بود: 399 دلار. این پاسخ همه سوالات بود."
پس از آن رودی در مورد حذف کینکت از اکس باکس وان گفت: "صادقانه بگویم ما همیشه به این موضوع فکر می کردیم که آن ها بالاخره کنسول را بدون کینکت منتشر کنند. بنابراین فقط منتظر و البته آماده این تغییر بودیم."
حالا هر دو کنسول اکس باکس وان و پلی استیشن 4 قیمت برابری دارند و این نبرد بازی ها و کیفیت بهتر سرویس های جانبی است که یک کنسول را برتر از دیگری نشان می دهد. انتخاب شما کدام کنسول 400 دلاری است؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
با احترام به مایکروسافت بزرگ و دوست داشتنی
من پی اس رو انتخاب می کنم به خاطر دسته بازی های فوق العاده اش برای فوتبال، من فقط با دی پد فوتبال بازی می کنم که دسته های ایکس باکس اصلا دی پد مناسبی نداره!
زنده باد خالق پلی استیشن که بهترین خاطرات بچگیمون و رقم زد.
فقط آتاری !
کنسول سونی به غیر از اون دسته های بازی در بقیه موارد از ایکس باکس بهتره ولی کینکت ایکس باکس واقعا عالی هست و کنترل با حرکت و صدا خیلی چیز خوبیه و تازه ممکنه در آینده با انتشار ویندوز 9 و کورتانا با یه آپدیت این قابلیت های هوشمند و حرف زدن با کنسول به ایکس باکس هم بیاد
کاش ایکس باکس لعنتی هم رم بهتر میزاشت دیگه تنها یک انتخاب باقی میموند ایکس باکس
این انتخاب رم کم سرعت واقعا بزرگترین اشتباه بود و باید عاملش رو بگیرن اخراج کنن که ضرر میلیاردی به ماکروسافت زد با این کارش
فقط PC
بابا همون بازیهای pcاز همشون بهتره.
واقعا انتخاب سختیه ! از قدرت سخت افزاری که بگذریم ، کینکت رو هم از مقایسه حذف کنیم !! ملاکمون زیبایی و قابلیت های غیر از بازی هم نباشه، با این انحصاری ها چیکار کنیم ؟
یه مشت بازی خوب اینور، یه مشت بهتر اون ور ! من واقعا گیج شدم !
ایول بزن قدش!!!! :v ♥
معلومه پلی استیشن ۴
من تازه Xbox 360 خریدم.
خوبه ولی چه این چه one چه ps4 فقط برا بازی ان.
انقد پول برای فقط بازی؟
ارتقای PC کار خیلی بهتریه.چون اکثر بازی هایی که بصورت انحصاری برای هر نسلی میان برا PC هم میاد.ولی برای نسل های دیگه نه.
من الان حسرت unity رو میخورم.چون با ایکس باکس 360 که هیچ با کامپیوترم(چون رم و گرافیکو Cpu کم داره) نمیتونم بازی کنم.
!!!این همه پول برای بازی؟!!!
میگم آخرش که اینارو تموم کنیم بهمون چی میدن؟ هیچی!!
فقط تنبل تر و بی حوصله تر میشیم.
من که تازه پلی استیشن سه مو فروختم و یدونه ۳۶۰ سوپر اسلیم خریدم علاوه بر داغی کمتر راحت تر پیدا شدن بازی هاش و دسته محشرش اون اینترفیسش خیلی برام بهتر بود خلاصه ما که راضی هستیم راستی اگه میخواید xbox بخرید حتما کینکتشم بگیرد وگذنه کل عمرتون بر فنا رفته D: