ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه ساعت هوشمند مایکروسافت در مهر ماه

دیروز بود که در دیجیاتو از پتنت های جدید مایکروسافت برای شما نوشتیم و اعلام کردیم که این شرکت به احتمال زیاد قصد دارد تا با فروش حق امتیاز این ایده ها به دیگر سازنده ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۸ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۱:۵۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دیروز بود که در دیجیاتو از پتنت های جدید مایکروسافت برای شما نوشتیم و اعلام کردیم که این شرکت به احتمال زیاد قصد دارد تا با فروش حق امتیاز این ایده ها به دیگر سازنده ها، درآمدی را از بازار گجت های پوشیدنی به دست آورد.

اما امروز خبر می رسد که از قرار خود مایکروسافت نیز قرار است آستین ها را بالا زده و اقدام به تولید ساعت هوشمند کند. به گزارش Tom's Hardware ساعت جدید مایکروسافت از ۱۱ سنسور برخوردار است و قرار است در مهر ماه به بازار عرضه گردد.

شنیده می شود مایکروسافت API های مربوط به این ساعت را باز گذاشته تا توسعه دهندگان بتوانند برنامه های مطلوب خود را تولید نمایند. همچنین برگ برنده دیگری که در مورد محصول جدید مایکروسافت شنیده می شود، چند پلتفرمه بودن آن است. موضوعی که در حال حاضر هیچ کدام از رقبا از آن بهره نمی برند و با محدود کردن خود به یک پلتفرم، در حال از دست دادن بازارهای کلانی هستند.

به نظر شما آیا مایکروسافت با ارئه ساعت هوشمندش برای کاربران iOS ، اندروید و صد البته ویندوز فون، می تواند بازار گجت های پوشیدنی را تحت سلطه خود درآورد؟

آیا برای شما کیفیت الویت بالاتری دارد، و یا برخوردار بودن از آزادی عمل بیشتر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Adnan

    آیا برای شما کیفیت الویت بالاتری دارد، و یا برخوردار بودن از آزادی عمل بیشتر؟
    خب این ساعت آزادی عمل داره، شما مطمئنید کیفیت نداره؟ سرفیس، ایکس باکس یا زون (سخت افزارهای مایکروسافت) بی کیفیت هستن؟ یا کیفیت منحصر به اپله؟
    این ساعت یا هر محصول دیگه ای میتونه کیفیت و آزادی عمل رو با هم داشته باشه.

  • thepjt

    یکی از برگ برنده اش بهینه بودن کد ویندوز فون هستش ..
    فکر کنید اندروید ویر رو ال جی با پردازنده دو هسته ای اسنپ دراگون 400 باید اجرا بشه ...
    یعنی فاجعه ... اما اگر وینفون همون کار رو با پردازنده 500 مگا هرتزی انجام بده خیلی تو باطری میوفته جلو

  • Amin

    ﺳﻼﻡ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﯾﮏ ﺳﺌﻮﺍﻝ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺍﺯ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻭﯾﻨﺪﻭﺯ ﻓﻮﻥ ﺩﺍﺭﻥ ﺁﺧﻪ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﯾﮏ ﺩﻭﻧﻪ ۱۵۲۰ ﺑﺨﺮﻡ ﻭ ﺍﺯ ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪ ﻣﻬﺎﺟﺮﺕ ﮐﻨﻢ ﻣﯽ ﮔﻢ ﺩﺭﺳﺘﻪ ﮐﻪ ﻣﯽ ﮔﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﺍﮐﺎﻧﺖ ﻭ ﺩﺭ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﻮﺭ ﻣﺸﮑﻞ ﻫﺴﺖ؟ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﮐﻪ ﺳﺌﻮﺍﻟﻢ ﺭﺑﻄﯽ ﺑﻪ ﭘﺴﺖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺁﺧﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺑﺨﺮﻡ ﻣﻤﻨﻮﻥ

    • asd313

      سلام دوست عزیز، بنده وین فونی هستم ؛ نه مشکل خاصی نداره و من به راحتی از استور استفاده میکنم و برنامه ها رو دانلود میکنم . . .

      البته اگر کشور رو ایران انتخاب کنی، نمیتونی از استور استفاده کنی !

      اما اگه توو تنظیمات کشور خودتو مثلا امریکا انتخاب کنی، به راحتی از وین استور میتونی استفاده کنی .....

  • AmerKhan

    هنوز ساعت هوشمند رو نمیتونم قبول کنم و ساعت کلاسیک رو ترجیح میدم اما به نظرم اگه روزی بخوام ساعت بگیرم یا از مایکروسافت هستش یا اپل

  • حامی اندروید

    خیلی واسم عجیبه که دیجیاتو اخبار معرفی Huawei Honor 6 , Galaxy S5 Sport
    و ... رو پوشش نداد.
    لطفا بگید چرا ...

  • سوتابایت

    آقای قاسمی در باره آقلی دادگستر یه جوابی بدین !!! مردیم از نگرانی !!! ما دیجیاتو رو به خاطر صادق بودن با خواننده دوست داریم !!! نه همه چیز تو ابهام باشه و یه جای کار بلنگه و ما همین طوری نگاه کنیم !!!

    • مانی قاسمی

      امیر جان، فعلا درگیر مسائل شخصی هستند، امیدواریم که دوباره بتونیم از حضورشون استفاده کنیم. قطعا هر اتفاقی که بیفته شما را در جریان قرار میدیم.

  • پوریا

    این آزادی عمل خیلی بهش کمک می کنه

  • Ami

    بهترین و بزرگترین نکته مثبت این خواهد بود که برای تمام سیستم عامل ها قابل استفاده خواهد بود. بر خلاف دیگر ساعت های معرفی شده. که برگه برنده مایکروسافت میشه.

مطالب پیشنهادی