ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

فروش ۱۰ هزار موبایل شیائومی در تنها یک ثانیه

شرکت شیائومی چندی پیش از فبلت جدید خود به نام Redmi Note پرده برداری کرد. این شرکت که یکی از موفق ترین سازندگان موبایل در چین به حساب می رود، پس از عرضه محصولش به ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۹ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۳:۳۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت شیائومی چندی پیش از فبلت جدید خود به نام Redmi Note پرده برداری کرد. این شرکت که یکی از موفق ترین سازندگان موبایل در چین به حساب می رود، پس از عرضه محصولش به بازار، موفق شد در عرض ۳۴ دقیقه ۱۰۰ هزار دستگاه از این فبلت را به فروش رساند.

جالب اینکه رکورد شکنی های شیائومی تنها در چین خلاصه نمی شود و در کشور های اطراف نیز ادامه دارد. مدیران این شرکت چندی پیش اعلام کردند که به محض گشودن درب های خرید آنلاین سایت خود بر روی شهروندان تایوانی، موفق شده اند در طول تنها ۱ ثانیه، ۱۰.۰۰۰ Redmi Note را به فروش رسانند.

این فبلت که قیمتی ۱۶۷ دلاری دارد، سخت افزار و قابلیت های نسبتا خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. Redmi Note دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ است و در داخل خود ۲ گیگابایت رم و پردازنده ای ۸ هسته ای، ساخته MediaTek را جای داده است. دوربین این دستگاه ۱۳ مگاپیکسل و باتری آن نیز ۳۲۰۰ میلی آمپر در ساعت برآورد می شود.

به نظرتان اگر این تولید کننده وارد بازار کشورمان شود، می تواند موفقیت هایی را به دست آورد؟ هوآوی که به نوعی رقیب شیائومی محسوب می شود، به نظر اوضاع مناسبی را در بازار ایران دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Abolfazl

    1 ثانیه؟
    ینی واقعا میشه توی یه ثانیه چیزیو خرید؟!

    • Abolfazl

      نمیدونم چرا توضیح میدم ولی بند اول مقاله رو نخوندم!

  • MeysaM

    من شخصاً هیچ وقت هوآوی نداشتم و به داشتنش هم اعتقادی نداشتم و به هیچ کس هم پیشنهاد نکردم. اما خب چندتاشو برای دوستانم خریدم و باهاشون کار کردم. شاید ظاهراً خوب باشه، اما باطن خوبی نداره.
    اینطور توضیح میدم که وقتی یک گوشی که از لحاظ سخت افزاری مشابه یک گوشی صاحب نام هست رو مقایسه میکردم، واقعاً سخت افزار پاسخگو نبود. یعنی حس میکنید که با سخت افزار دروغین سر و کار دارید.
    رابط کاربری فوق العاده سنگین و بی روحی هم با گوشی ارائه شده که تجربه استفاده خوبی رو به یه آدم گوشی باز نمیده.
    برای کسی خوبه که گوشی ارزون بخواد و خیلی اهل ور رفتن با گوشی هم نباشه.

  • A.a

    بیاد اینجا قیمتش خود جوش میره بالا

  • dani

    دوستان چرا این قدر متعصبانه برخورد میکنید دلیل ارزان بودن این گوشی ها اینه که
    رو هر گوشی 30% سود میکنه ولی سامسونگ و اپل بین 100 تا 200 درصد این شرکت
    بالغ بر 10 میلیارد دلار ارزش گذاری شده و تنها برای دامین سایتش چند ملیون دلار پول خرج کرده( خریده دامینو) رام بازها که دیگه باید MIUI رو بشناسید خب این شرکت مال همون تیمه من پیشنهاد میکنم یه سر به mi.com بزنید ( لینکم ندادم )

  • vahidgraphic

    هر چقدر هم بد باشه . اون قیمت اگه به دلار بی انصافی ایران هم حساب کنیم حدود 600 یا 700 بشه . عالیههه.
    اصلا به عنوان یه تبلت بد ازش استفاده . بازم عالیههه.
    ولی مشخصات خیلی خوبه .

  • علی

    بله

  • علی

    ازتون خواهش میکنم تورو خدا جواب بدید چرا وقتی ایپدد مینی ام رو به کامپیوتر میزنم شارز نمیشه لطفا بگید

    • سهیل

      آیپد مینی را نمی دونم. ولی آیپدها برعکس آیفون با اکثر انواع مادربورد قابل شارژ نیستند و باید برای شارژ کردنشون با کامپیوتر از ترفندهای خاصی استفاده کنید. یه سرچ بزنید: شارژ کردن آیپد با کامپیوتر

  • nima_dehghan

    اخه حاشیه صفحه رو ببینید!!!!!!!!!!!!

  • سوتابایت

    پتانسیل خیلی بالایی داره !!! هر لحضه قوی و قوی تر می شه !!! این رشد یه جایی متوقف می شه !!! همش به خاطر این که تیم نرم افزاری قوی نداشتن !!! امیدوارم به این قیمت مناسب پستیبانی خوبیم داشته باشه !!!
    ---------------------------------------------------
    تیم شیائومی گستر پالس اقدام به دعوت از سرمایه گذاران علاقه مند به ورود برند شیائومی به ایران دعوت به سرمایه گذاری می نماید !!!

  • احمد

    آقا این گوشی و گوشی های دیگش مثل mi3 وارد ایران شده
    به سایت barsashop.com
    سر بزنید و جست و جو کنید. این گوشی با قیمت 840 هزار تومان موجوده. والا راست میگم.
    سایت shop.tabletbaz.ir
    هم هست.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی