اچ تی سی بالاخره به سوددهی رسید
خبر واضح است؛ تایوانی ها مجددا به دوران خوش سوددهی بازگشتند. اچ تی سی روز سه شنبه با انتشار حساب های مالی غیر رسمی خود، مقدار سود سه ماهه اخیر خود را ۲.۲۶ میلیارد دلار تایوانی (مقداری کمتر از ...
خبر واضح است؛ تایوانی ها مجددا به دوران خوش سوددهی بازگشتند. اچ تی سی روز سه شنبه با انتشار حساب های مالی غیر رسمی خود، مقدار سود سه ماهه اخیر خود را ۲.۲۶ میلیارد دلار تایوانی (مقداری کمتر از ۷۶ میلیون دلار امریکا) اعلام کرد و جالب اینکه از رقم ۲.۱۷ میلیارد دلار تایوانی پیش بینی شده پیشین هم عبور کرده.
اچ تی سی دلیل این پیشرفت را فروش مناسب پرچمدار خود، یعنی HTC One ذکر کرده. پیشتر این شرکت برای عملکرد ضعیفش در بازاریابی پیچیده و دشوار در رقابت با اپل و سامسونگ مورد انتقاد قرار گرفته بود.
این شرکت تایوانی در ماه های اخیر با به روز رسانی خط تولید تلفن های هوشمند خود با گل سر سبد خود -اچ تی سی وان ام۸- و دیگر محصولات جدیدش یعنی اچ تی سی وان ئی۸ و وان مینی۲ حرکت رو به رشدی را آغاز کرده.
البته مهم ترین دلیل بهبود فروش، جذب مدیر ارشد بازاریابی سابق سامسونگ عنوان شده که با تلاش های او این شرکت به سوددهی بهتر دست یافته است.
سوالی که مطرح است آیا اچ تی سی قادر به حفظ و بهبود سوددهی خواهد بود و یا دوباره به دوران تاریک خود باز می گردد؟ حدس شما چیست؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سالینه ساله که HTC دارم از همون زمانی که touch diamond بود تا به امروز که M8 هست. همه برندهای دیگه غیر از آیفون هم امتحان کردم. واقعاً حق HTC خیلی بیشتر از این حرفاست. امیدوارم خلاقیتی که در طراحی و نرم افزار نویسی دارند رو بتونند تو بازاریابی هم به کار بگیرند تا به جایگاهی که لیاقتشو دارند برسند.
در ضمن این شرکت مال بابام نیست. فقط حقیقت رو بازگو کردم .... :)
بله
عالی بود خبر منم بزودی m8 میخرم ۱۸۰۰ دارم هروقت قیمتش رسید این حد میگیرمش
حامد جان خسته نباشید بابت پوشش عالی /هرچند دلتنگ نیما هستیم ولی واقعا دیجیاتو کاربراشو تنها نذاشت
زنده باشید همیشه نه برای خودتون بلکه برای ما :))
البته قیمت گرونتر محصولات htc رو هم نباید از بکیاد برد.
یک دلیل دیگه اینکه htc فقط امسال یه گوشی قوی رو ارایه داده و در سال های قبل گوشی های پرچمدار این شرکت یک سری مشکلاتی داشت که مشتری رو از خرید منصرف میکرد مثل باتری ضعیفتر و نداشتن اسلات مموری کارت و غیره
من گوشی قبلیمs3 بود و واقعا خیلی اذیتم کرد والان m8 خریدم واقعا خیلی عالیه البته نمیشهm8 رو با s3 مقایسه کرد ولی واقعا تجربه خیلی خوبی رو با این گوشی دارم و به نظرم توی اندرویدی ها بهترین هارو اچ تی سی ارائه میکنه
اولین تافن اندروید من htc incredible s بود. هنوزم دارمش. دوربین 8 که داره الان هیچ هشتی نداره.
اچ تی سی واقعا هم طراحیاش خوب و متنوع هم جنس بدنه و ظاهرش (سنس)
واقعا این شرکت بهترین شرکت از نظر احترام به مشتریه چرا?
من الان htc one max خریدم و اولش اندروید 4.3 با سنس 5.5 بود و حالا آپدیت به اندروید 4.4.2 سنس 6
یعنی دقیقا چیزی که روی m8 هست سنس 6
اما قبل این نوت 3 داشتم سامسونگ اندروید 4.4.2 رو براش داد اما پوسته و تغییرات galaxy s5 رو براش هنوزم که هنوزه نداده و حالا حالاها هم خیالش رو نداره!
یه نکته جالب دیگه اینکه این گوشی رم 2gb داره اما همیشه 1gb.رمش خالیه!!! حالا نوت 3 رمش 3gb بود اونم 1/5gb خالی داشت!!!! که بک بودن سنس 6 رو میرسونه
واقعا احترام به مشتری یعنی اینکه ما هم چه htc one m7 و htc one max سنس 6رو داره که فوق العاده سری
واقعا این شرکت بهترین شرکت از نظر احترام به مشتریه چرا?
من الان htc one max خریدم و اولش اندروید 4.3 با سنس 5.5 بود و حالا آپدیت به اندروید 4.4.2 سنس 6
یعنی دقیقا چیزی که روی m8 هست سنس 6
اما قبل این نوت 3 داشتم سامسونگ اندروید 4.4.2 رو براش داد اما پوسته و تغییرات galaxy s5 رو براش هنوزم که هنوزه نداده و حالا حالاها هم خیالش رو نداره!
یه نکته جالب دیگه اینکه این گوشی رم 2gb داره اما همیشه 1gb.رمش خالیه!!! حالا نوت 3 رمش 3gb بود اونم 1/5gb خالی داشت!!!! که بک بودن سنس 6 رو میرسونه
واقعا احترام به مشتری یعنی اینکه ما هم چه htc one m7 و htc one max سنس 6رو داره که فوق العاده سریعه
به نظر من اچ تی سی مطمئنا قادر به حفظ سود دهی خود خواهد بود. و حتی ممکن است سود دهی خود را نیز افزایش دهد.
Just HTC for ever
Here to change 2014
quality brilliant 2013 / 2010
من عاشق اچ تی سی ام!!!!
مطمئن بودم اچ تی سی بر میگرده
به خدا ی دیزایر زد دارم ی بارم تعمیراتی شده بوردشو عوض کردم ولی با صد تا اس 5 هم عوضش نمیکنم،میدونی چرا؟چون همه جای خونه رو زخمی کرده ولی خودش سالمه!شاهکار کیفیت ساخت و طراحی:اچ تی سی