ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کینکت برای ویندوز هفته دیگر عرضه می شود

همه کنسول بازی اکس باکس وان را می شناسند که یکی از نقاط برتری آن، دوربین مخصوصی است به نام کینکت. این دوربین که بیشتر برای انجام بازی طراحی شده، حالا قرار است به زودی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۶ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همه کنسول بازی اکس باکس وان را می شناسند که یکی از نقاط برتری آن، دوربین مخصوصی است به نام کینکت. این دوربین که بیشتر برای انجام بازی طراحی شده، حالا قرار است به زودی برای ویندوز هم منتشر شود تا برنامه نویس های خلاق کارشان را آغاز کنند.

کینکت برای ویندوز ورژن 2، طبق اطلاع رسانی مایکروسافت در فروشگاه آنلاین اش، قرار است در تاریخ 24 تیر (15 جولای) و با قیمت 199 دلار منتشر شود که نسبت به برآورد تقریبا 100 دلاری هزینه ساخت این قطعه، مایکروسافت قطعا سود خوبی از این راه کسب می کند.

کینکت مخصوص اکس باکس وان قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 1080 را دارد و در هر ثانیه 2 گیگابیت داده را پردازش می کند. مشخص نیست که این ورژن کینکت که مخصوص کار با ویندوز طراحی شده با توجه به قیمت بالایش قدرتمند تر خواهد بود یا خیر.

برای کار روی این دوربین باید به یکی از زبان های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، #C، وی بی دات نت، سی اکس یا جاوا اسکریپت مسلط باشید. اگر روی نسخه پیشین کینکت کار کرده اید کارتان با این دوربین آسان تر خواهد بود اما قرار نیست برنامه های پیشین شما همچنان با کینکت ورژن 2 کار کند.

کینکت مخصوص ویندوز کمتر جنبه سرگرمی دارد و تنها به عنوان کیت های توسعه منتشر می شود. به عبارتی، مایکروسافت قرار نیست بازی های کینکتی را روی ویندوز هم عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • KiarashGl | نوب :)

    کینکت ویندوز با همون کینکت xbox چه فرقی میکنه؟ مثلا نمیشه همون کینکت خودمون رو وصل کنیم به pc؟

  • سوتابایت

    http://www.colorware.com/categories.aspx
    دوستان از این سایت دیدن کنید !!! واقعا باحاله !!!

    • matrix

      گفته بودی میخایی مفید واقع شی سوتا جون... شدی....

      اینم طرح من که با شکست مواجه شدو اپل کپچی رفت ازم خخخخ

  • matrix

    ایران کی میاد؟

  • iAr$hia

    مانی جان اگه ممکنه LeapMotion رو بررسی کنید ممنون

    • مانی قاسمی

      عرشیا جان فعلا دست تنهاییم اندکی. تا ساختار صحیح دوباره شکل بگیره کمی فرصت بده به دیجیاتو. قول میدیم بررسی های داغی رو بیاریم روی میز عسلی دوباره ;)

  • Amir

    آقای قاسمی لطفا دستگاه leap motion رو هم مورد نقد و بررسی قرار بدید.
    واقعا جای این دستگاه جالب روی میز عسلی خالیه :))

  • سوتابایت

    امیدوارم تو نسخه های بعد کوچک بشه و به عنوان یه رقیب برای لپ موشن به حساب بیاریمش !!!

    • mohammadmj

      این بزرگی بخاطر فوق العاده بودنشه لپ موشن خیلی ساده است اصلا قابل مقایسه نیست خیلی از توسعه دهنده ها چه سخت افزاری چه نرم افزاری از کینکت استفاده می کنن . معمار ها . مدل ساز ها . طراحای صنعتی . کاربرد های خیلی زیادی داره برای ریگ بندی کاراکتر ها انیمیشن های کاراکتر عیب یابی قطعات

مطالب پیشنهادی