ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

EvLeaks: الجی جی ۳ اس نسخه کوچک و دو سیم کارته جی ۳ خواهد بود [شایعه]

هنوز الجی خبری از نسخه کوچک جی ۳ نداده اما گویا خبری به EvLeaks رسیده که نام این نسخه کوچک، جی۳ اس خواهد بود و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. در طرح دیاگرامی ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۸ تیر ۱۳۹۳  |  ۲۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هنوز الجی خبری از نسخه کوچک جی ۳ نداده اما گویا خبری به EvLeaks رسیده که نام این نسخه کوچک، جی۳ اس خواهد بود و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.

در طرح دیاگرامی که به دست این سایت رسیده، چهار دکمه نرم افزاری در صفحه نمایش دیده می شود که دکمه چهارم دکمه تغییر سیم کارت است که نشان از پشتیبانی این دستگاه از ۲ سیم کارت می دهد.

بنا به شایعات منتشر شده حدس زده می شود که جی۳ مینی (یا در اصل جی۳ اس) دارای مشخصات سخت افزاری زیر باشد:

  • صفحه نمایش ۵ اینچ با کیفیت ۷۲۰پی
  • ۸ مگاپیکسل دوربین پشت
  • پردازنده چهار هسته ای اسنپدرگن ۴۰۰
  • ۲ گیگابایت رم
  • ۱۶ گیگابایت فضای داخلی
  • باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعتی
  • اندروید ۴.۴ (کیت کت)

با توجه به تجربه موفق الجی در جی۲ مینی، می توان انتظار داشت نسخه کوچک جدیدترین پرچمدار این شرکت هم کیفیت بالایی داشته باشد. فعلا باید منتظر بود تا دید این شایعه هم به واقعیت تبدیل می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • amirftma

    از همون اول شایعاتو دوس نداشتم

  • AmerKhan

    پرچمدارت از مینی الجی کوچکتر نباشه بلند صلوات بفرست

  • سوتابایت

    EvLeaks چند روزی خیلی خوب فعال شده !!! مینی فقط Z3 compact !!! این ها های بیخودی بیش نیستن به غیر Htc one M8 mini که یه خورده سر اسپیکر هاش که و بدنه فلزی می شه چشم پوشی کرد از مشخصات ضعیفش !!!

  • ShaWyaN

    وقتی evleaks توییت میده شایعه نیست دیگه!!!

  • WOLF

    پویا جان میگفتی از 93 بگذره ریست میشه بیا با اقتدار 94 شد تازه جای پیشرفتم بود خب من چیکار کنم یعنی یه بازی انقدر دمارو میبره بالا اینم عکس فکر نکنید دروغ میگم :|

    • pooya

      خب من گفتم تو Ivy bridge من از 93 تا 95 بیشتر بشه ریست میده
      البته تو تنظیمات bios هم حتی وقتی میره کلاک هسته ها رو میبری بالاتر ، ولی بازم رو قسمت حرارت از 95 بیشتر نمیشه !!

      شما نگقتی مدل cpu چیه
      واینکه در صورت امکان با نرم افزار core temp استفاده کن.

      • WOLF

        ببینم پویا میتونی مشکل منو حل کنی :))
        sandy bridge هست i7 2670QM بعدشم با برنامه خودم چک کردم درست نشون میده گرمارو عیزم :|

        • pooya

          من الان نفهمیدم مشکلت چیه ؟ :((

          بهترین نرم افزار هم همون core temp هست و البته speccy هم بدک نیست.

          خب چون شما لپ تاپ رو میگین ، قضیه اش فرق میکنه .
          خیییلی از عوامل خارجی هم در حرارتش تاثیر دارن :X

    • سوتابایت

      نیما !!! اسم نرم افزاره چیه؟؟ ممنون !!!

      • WOLF

        SetupBatteryCare همینی که عکس گرفتم هست ورژن جدیدشو بگیر امکاناتش خوبه نشون میده چندبار باتریو شارژ کردی از این حرفا
        یکی دیگه هم هست AIDA64 Business که پیچیده هست من همون اولی بهتر هست

  • AliReza Talebi

    اسنپدرگن ٤٠٠ !؟
    پس زد وان كامپكت خيلى بهتره بعنوان يه گوشى مينى
    حالا نميدونم زد ٢ كامپكت مياد يا نمياد اما احتمالا بهتر از زد ١ كامپكت هست.

    • سوتابایت

      Z3 compact قراره بیاد !!!!

  • AmirHossein

    این احتمالا همون G3 مینی هستش ولی مگه 5 اینچ میشه مینی!

    • Leo Plus

      الجی صفحه بزرگتری روی توی گوشی هایی با اندازه مینی جا میده، فراموش نکنید!
      چی بهتر از صفحه بزرگتر تو یه اندازه ایده آل

  • AliReza Talebi

    ماشالله!
    سى دقيقه از مطلب قبل نميگذره!

مطالب پیشنهادی