نوکیا در حال ساخت Lumia 530 دو سیم کارته است
کمیسیون ارتباطات فدرال امریکا، FCC اخیرا تلفن هوشمند جدیدی از نوکیا به ثبت رسانده و آن، لومیا ۵۳۰ و دومین تلفن دو سیم کارته جدید این شرکت با سیستم عامل ویندوز فون است. با توجه ...
کمیسیون ارتباطات فدرال امریکا، FCC اخیرا تلفن هوشمند جدیدی از نوکیا به ثبت رسانده و آن، لومیا ۵۳۰ و دومین تلفن دو سیم کارته جدید این شرکت با سیستم عامل ویندوز فون است.
با توجه به تصویری که از دیاگرام این محصول در FCC منتشر شده، می توان مدل دستگاه (RM-1020) و برچسب Sim 1 را دید که اثبات می کند این دستگاه دومین محصول دو سیم کارته نوکیا بعد از لومیا ۶۳۰ خواهد بود.
این تلفن هوشمند داری صفحه نمایشی کوچک تر از لومیا ۶۳۰ خواهد بود و از دوربین دوم هم خبری نیست. اما تا اینجا با توجه به دارا بودن ۲ شماره IMEI می توان مطمئن بود که این دستگاه از ۲ سیم کارت همزمان فعال پشتیبانی خواهد کرد. همچنین ابعادی در حدود ۱۱۹.۷ در ۶۲.۳ میلیمتر خواهد داشت. همچنین گفته می شود لومیا ۵۳۰ دارای صفحه نمایشی بین ۴ تا ۴.۳ اینچ دارد.
در حال حاضر هیچ تایید یا تکذیبی از نوکیا منتشر نشده ولی فعلا لومیا ۵۳۰ در تایلند و استرالیا به ثبت رسیده است. باید منتظر ماند و دید این دستگاه در صورت عرضه چه قیمتی و چه مشخصات سخت افزاری خواهد داشت.
حدس شما در مورد لومیا ۵۳۰ چیست؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
انگار تو مطلب به جای نوکیا اسم منو بردید، اصلاح کنید لطفاً.
http://goo.gl/v35b7B برنده کامپیوتر بشید.
عجب آدمی یه هاا !!!!
Sony Lue Z
این تصویر مشخص شد فیک هستش امیررضا جان
مگه ی دوربین VGA برا جلوش بزاره چقد ضرر می کنه؟
با گذاشتن دوربین VGA که شاید هزینه اش 2 دلار باشه ضرری نمیکنه اما بازار مدل بالاتر (630) رو تهدید میکنه. این سیاست همه شرکت هاست.
آخ گل گفتی دقیقن من به خاطر همین دوربین جلو -که ۵۲۵ و ۵۲۰ ندارنش- میخام ۶۲۵ بخرم...
يعني يچي مثله Lumia 520 ؟؟؟؟؟؟؟؟
پایین رده ها رو بخوبی گرفته نوکیا !! اما میان رده ها و مخصوصا بالا رده ها رو از دست می ده !!! خبارات خوبی از اولکس (فکر نکنم درست نوشته باشم!!) می رسه (1525 و 1025)و امروز از تلفن ویندوز فونی سونی خبر داد زیبا بود !!!
به نظر من بهترین ( ترین ) گوشی میانردست با سخت افزار تقریبا پایین اخرین برنامه ها رو میتونه اجرا کنه و اینو مدیون ویندوز فونه
گوسی میان رده و دو سیمکارت فقط نوکیا اما اگه با آپدیت ویندوز ۸.۱ و آپدیت سیان بیاد بیرون میتونه فروش خوبی رو داشته باشه و اینکه بازارهای هند و استرالیا رو در نظر گرفته هم میتونه جالب باشه واسه فروش