ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نوکیا در حال ساخت Lumia 530 دو سیم کارته است

کمیسیون ارتباطات فدرال امریکا، FCC اخیرا تلفن هوشمند جدیدی از نوکیا به ثبت رسانده و آن، لومیا ۵۳۰ و دومین تلفن دو سیم کارته جدید این شرکت با سیستم عامل ویندوز فون است. با توجه ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۸ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمیسیون ارتباطات فدرال امریکا، FCC اخیرا تلفن هوشمند جدیدی از نوکیا به ثبت رسانده و آن، لومیا ۵۳۰ و دومین تلفن دو سیم کارته جدید این شرکت با سیستم عامل ویندوز فون است.

با توجه به تصویری که از دیاگرام این محصول در FCC منتشر شده، می توان مدل دستگاه (RM-1020) و برچسب Sim 1 را دید که اثبات می کند این دستگاه دومین محصول دو سیم کارته نوکیا بعد از لومیا ۶۳۰ خواهد بود.

این تلفن هوشمند داری صفحه نمایشی کوچک تر از لومیا ۶۳۰ خواهد بود و از دوربین دوم هم خبری نیست. اما تا اینجا با توجه به دارا بودن ۲ شماره IMEI می توان مطمئن بود که این دستگاه از ۲ سیم کارت همزمان فعال پشتیبانی خواهد کرد. همچنین ابعادی در حدود ۱۱۹.۷ در ۶۲.۳ میلیمتر خواهد داشت. همچنین گفته می شود لومیا ۵۳۰ دارای صفحه نمایشی بین ۴ تا ۴.۳ اینچ دارد.

در حال حاضر هیچ تایید یا تکذیبی از نوکیا منتشر نشده ولی فعلا لومیا ۵۳۰ در تایلند و استرالیا به ثبت رسیده است. باید منتظر ماند و دید این دستگاه در صورت عرضه چه قیمتی و چه مشخصات سخت افزاری خواهد داشت.

حدس شما در مورد لومیا ۵۳۰ چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • lukia

    انگار تو مطلب به جای نوکیا اسم منو بردید، اصلاح کنید لطفاً.

  • احمد

    http://goo.gl/v35b7B برنده کامپیوتر بشید.

    • سوتابایت

      عجب آدمی یه هاا !!!!

  • سوتابایت

    Sony Lue Z

    • حامد پورحسینی

      این تصویر مشخص شد فیک هستش امیررضا جان

  • علی

    مگه ی دوربین VGA برا جلوش بزاره چقد ضرر می کنه؟

    • 7.62mm

      با گذاشتن دوربین VGA که شاید هزینه اش 2 دلار باشه ضرری نمیکنه اما بازار مدل بالاتر (630) رو تهدید میکنه. این سیاست همه شرکت هاست.

      • هپی‌رضا

        آخ گل گفتی دقیقن من به خاطر همین دوربین جلو -که ۵۲۵ و ۵۲۰ ندارنش- می‌خام ۶۲۵ بخرم...

  • AhmadRzz

    يعني يچي مثله Lumia 520 ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • سوتابایت

    پایین رده ها رو بخوبی گرفته نوکیا !! اما میان رده ها و مخصوصا بالا رده ها رو از دست می ده !!! خبارات خوبی از اولکس (فکر نکنم درست نوشته باشم!!) می رسه (1525 و 1025)و امروز از تلفن ویندوز فونی سونی خبر داد زیبا بود !!!

  • ببعی (عاشق اپل )

    به نظر من بهترین ( ترین ) گوشی میانردست با سخت افزار تقریبا پایین اخرین برنامه ها رو میتونه اجرا کنه و اینو مدیون ویندوز فونه

  • AmerKhan

    گوسی میان رده و دو سیمکارت فقط نوکیا اما اگه با آپدیت ویندوز ۸.۱ و آپدیت سیان بیاد بیرون میتونه فروش خوبی رو داشته باشه و اینکه بازارهای هند و استرالیا رو در نظر گرفته هم میتونه جالب باشه واسه فروش

مطالب پیشنهادی