ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر لومیا ۵۳۰ لو رفت

دیروز خبری مبنی بر "تایید ثبت لومیا ۵۳۰ در FCC" را منتشر کردیم و حالا، شخصی در چین ۲ عکس از این دستگاه گرفته و در اینترنت پخش کرده است. در حالی که هنوز مایکروسافت وجود این ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۹ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دیروز خبری مبنی بر "تایید ثبت لومیا ۵۳۰ در FCC" را منتشر کردیم و حالا، شخصی در چین ۲ عکس از این دستگاه گرفته و در اینترنت پخش کرده است.

در حالی که هنوز مایکروسافت وجود این دستگاه را تایید نکرده، به نظر می رسد فعلا فقط از طریق همین تصاویر لو رفته می توانیم نگاهی اجمالی به این دستگاه داشته باشیم. تصاویر توسط شخصی ناشناس در چین گرفته شده و به وضوح می توان پنل جلو و عقب دستگاه و جنس بدنه پلاستیکی آن را ببینیم. اگر این همان لومیا ۵۳۰ باشد، باید گفت شباهت بسیاری به لومیا ۵۲۰ و ۵۲۵ دارد.

Nokia-Lumia-530-Windows-Phone-81-02

به دلیل استفاده از ویندوز ۸.۱ در لومیا ۵۳۰، ما شاهد دکمه های نرم افزاری هستیم. برخلاف مدل های ۵۲۵ و ۵۲۰ که دارای دکمه های سخت افزاری بودند. صفحه نمایش 4.3 اینچ است و به نظر می رسد رزولوشن آن 480 در 800 پیکسل باشد. دوربین پشت فاقد فلاش LED بوده و احتمالا دارای پردازنده سنپدرگن ۲۰۰، ۵۱۲ مگابایت رم و پشتیبانی از ۲ سیم کارت باشد.

با وجود لومیا 635 که با قیمت ۹۹ دلار به فروش می رسد، احتمال خیلی زیادی وجود دارد که این دستگاه حتی از آن هم ارزان تر باشد. بنابراین باید گفت ارزان ترین تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز فون ۸.۱ در حال ورود به بازار است. به نظر می رسد مایکروسافت این موضوع را متوجه شده که اغلب خریداران تلفن همراه، علاقه ای به پرداخت هزینه سنگین برای تلفن هوشمند ندارند.

فعلا باید صبر کرد تا دید آیا این تصاویر و اخبار صحت دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • نیم کیلو باش !

    ايول خوبه

  • فرشاد

    شبیه به مُتَکا می‌مونه!

  • آریا

    من که فکر نمیکنم امکاناتش اینا باشه. ۵۲۵ من ۱ گیگ رم و اسنپ ۴۰۰ هستش. اونوقت مدل جدیدترش امکاناتش بیاد پایین تر ؟ چقدرم ضخیم تر شده. خدا رحم کنه !

  • ppppppppp

    گوشیه مزخرفیه

  • omid

    به نظر کلفت تر از 520 شده وهنوزم فلاش نداره :(

  • فرزاد

    چه سولاخ تابیلی گذاشتن اون پشت !

  • amirftma

    اصلا نوکیا دوس ندارم

  • اصن یه وضی...!!!

    قیمتش خیلی خوبه دمه مایکروسافت گرم!
    عاغا من با هر براوزری تو تبلتم میام نمیتونم آواتار بزارم لطفا رسیدگی کنین!
    :)

  • AmerKhan

    اون سوراخ پشت برا چیه ؟
    معمولا رده پایین های نوکیا یه زبان طراحی خاصی رو دارن

    • AliReza Talebi

      :)))))
      فكر كنم اسپيكر ه !!!

  • Mohamad Gandomi

    دکمه شاتر کوش پس ؟ :(
    لومیا زندگی من :))

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی