صفحه نمایش نوکیا لومیا 930 مشکل سایه بنفش دارد
اخیرا مشخص شده که جدیدترین عضو خانواده لومیای نوکیا یعنی لومیا 930، دچار یک مشکل در تنظیمات رنگ صفحه نمایش است. خریداران آخرین مدل لومیا بعد از روشن کردن آن متوجه شدند رنگ مشکی و خاکستری ...
اخیرا مشخص شده که جدیدترین عضو خانواده لومیای نوکیا یعنی لومیا 930، دچار یک مشکل در تنظیمات رنگ صفحه نمایش است. خریداران آخرین مدل لومیا بعد از روشن کردن آن متوجه شدند رنگ مشکی و خاکستری صفحه نمایش، مثل بخش نوار پایین صفحه، به سمت بنفش گرایش دارد. زمانی که نور صفحه نمایش در حالت خودکار یا در پایین ترین حد خود باشد، این موضوع بیشتر نمود پیدا می کند.
خوشبختانه این موضوع چیزی نیست که لازم به باز پس دادن دستگاه باشد و به راحتی قابل رفع است. کافی است به صفحه تنظیمات و سپس Display و در نهایت به Adjust Color profile بروید و نوار رنگ را از Natural به سمت سبز حرکت دهید. حالا خواهید دید که رنگ به حالت طبیعی برگشته است.
مایکروسافت هم با انتشار پیغامی نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرد:
"مایکروسافت در مسائل مربوط به کیفیت محصولا بسیار جدی است. برای رسیدگی به مشکل صفحه نمایش لومیا 930 باید به اطلاع شما برسانیم که برخی از دستگاه های خود را از فروشگاه های نروژ -اولین فروشگاه های این محصول- مجددا دریافت کردیم و به واحد R/D واقع در فنلاند جهت بررسی بیشتر ارجاع دادیم.
ممنون برای درک متقابل شما
پشتیبانی مایکروسافت"
اگر لومیا 930 شما هم دچار این مشکل شده، با راه حلی که گفته شد می توانید رنگ صفحه را به حالت طبیعی برگردانید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من سه ماهه این گوشیو دارم ، حاله بنفش قابل حله ولی داغ شدن گوشیو چیکار میشه کرد ، داره اعصابمو خورد میکنه ولی در کل عالیه از هنگروید خیلی بهتره ، امید وارم در اپدیت ویندوز ۱۰ این مشکل حل بشه
نوت 3 منم این مشکل رو داره.در کل میخواستم بگم نوت 3 دارم.
اینم از گوشی که منتظرشم تا بیاد ایران.
حالا اگه رنگ صفحه رو دستی به سبز تغییر بدیم،رنگ سبز اشباع نمیشه؟ بقیه رنگها درست نمایش داده میشه؟تکلیف عکسها و دوربینش چیه؟
عنوان خبرو که دیدم یه لحظه جا خوردم. با خودم گفتم مگه میشه همچین مشکلی برای یکی از محصولات نوکیا پیش بیاد. اونم نوکیایی که در کیفیت ساخت یکی از بهتریناست.
خدا رو شکر به خیر گذشت. :)
من که بعد از تجربه 4ماهه از وینفون حالا حالا ها سمتش نمیرم...
نه اینکه بد باشه, شاید خیلی ها دوست داشته باشنش ولی واسه من خیلی محدود بود. هم خود سیستم عامل و هم نرم افزاراش...
امیدوارم پیشرفتش در حدی باشه که امثال من رو هم دوباره برگردونه...
چرا؟ :o
اولين ويندوزفونى هستش كه واقعا وسوسه خريدش رو دارم ... خيلى طراحى جذاب و بى عيب و نقصى داره ! :)
كاش ويندوزفون با سرعت بيشترى رشد مى كرد ... جدااين سيستم عامل مظلوم واقع شده :|
دیجیاتو لگو های پایین صفحه پایین خبر نامه لگو ها به طور درست تو کادر رنگیشون قرار نگرفتن رفتن رو اعصابم خواهشا درستشون کن
این مشکل تازه ایی نیست !!! گوشی های قبلی نوکیا هم از مشکل پرش صفحه رنج می بردن !!! و همینکم سایه بنفش !!! اسمش ترسناکه...:|
واقعا خیلی منتظر اینگوشیم
فقط تو فیلم برداری و عکاسی یکم در فکر فروبده من رو
کیفیت عکس ها و فیلم هاش فوق العاده ست، مثه 1520 ـه دقیقا.
از نظر دوربین همیشه گوشی های نوکیا یه سر گردن از سایرین بالاترن
این رو تو تمام بررسی ها حتی دیجیکالای خدومون هم همیشه تایید و تاکیید کرده
اینم مشکل خاصی نیست فقط تنظیمات دستیشو موقع ست کردن درست تنظیم،نکرد و سیاه رو،کمی بنفش نشون میده امیدوارم پرچمدار قابلی برای نوکیا باشه و بتونه بیشتر تو معروف شدن وینفون و نوکیا کمک کنه