ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حذف محدودیت انتخاب نام در گوگل پلاس؛ دیگر نیازی به استفاده از نام واقعی در گوگل پلاس نیست

روز سه شنبه گوگل در اطلاعیه ای خبر از حذف محدودیت انتخاب نام در شبکه مجازی اش، گوگل پلاس، داد. به نظر می رسد این اتفاق بعد از سه سال از تاریخ تاسیس و در ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۵ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۳:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز سه شنبه گوگل در اطلاعیه ای خبر از حذف محدودیت انتخاب نام در شبکه مجازی اش، گوگل پلاس، داد. به نظر می رسد این اتفاق بعد از سه سال از تاریخ تاسیس و در جهت درخواست های بسیار کاربران افتاده و از این به بعد، هر کسی می تواند با نام دلخواه خود در این شبکه فعال شود.

اطلاعیه ای که این شرکت در صفحه گوگل پلاس خود قرار داده به این شرح است:

"در گذر سالها، گوگل پلاس رشد کرد و جامعه آن تاسیس شد. در این مدت ما به طور پیوسته سیاست های آن را باز کردیم. از اجازه انتخاب نام دلخواه برای صفحات Page+ گرفته تا امکان استفاده از نام کاربری یوتیوب در گوگل پلاس. امروز، ما در حال برداشتن آخرین قدم هستم: حذف محدودت انتخاب نام مستعار در گوگل پلاس.

ما می دانیم که شما مدتی به این خواسته پافشاری کردید. ما می دانیم که خط مشی ما در جهت انتخاب نام مشخص نبود و این امر، تجربه شرایط سختی را برای برخی کاربران ما ایجاد کرد. برای همین ما از شما پوزش می طلبیم و امیدواریم تغییرات امروز، یک گام به سوی پیشرفت گوگل پلاس باشد و مورد استقبال شما قرار گیرد. از شما متشکریم که نظرات و عقاید خود همیشه با ما در میان گذاشتید و همچنین، ممنون که فعالیت خود را در جهت ساخت و بهبود جامعه گوگل پلاس، ادامه می دهید."

جالب است بدانید غالبا در مورد گوگل پلاس به اشتباه گفته می شود که یک شبکه مجازی شکست خورده است که کسی به آن اهمیت نمی دهد. چرا که در سایه دیگر شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک یا توییتر قرار گرفته. اما با توجه به تحقیقات فورستر، اعداد و ارقام نشان می دهد که گوگل پلاس در ایالات متحده در حال نزدیک شدن به رقبای خود است. حتی در برخی موارد از آنها عبور کرده و این نشان از رشد روز افزون آن می دهد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا صدور اجازه فعالیت با نام مستعار اتفاق خوش آیندی است یا برعکس؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • arkiya_taghavizad

    با این کار 100 در 100 اسامی چرت و پرت تو +Google پر می شه که بدتر از اون کسایی که ناچار بودن به خاطر اسمشون کارای مسخره نکنن الان دستشون باز می شه متاسفانه

  • danial atash

    من یکی که حالم از این سرویس ایمیل گوگل به هم می خوره. اصلا سرعت اینترنتتون هر چقدر بالا باشه بازم یه سرعت بالاتر می خواد... دهن سرویس

  • amirftma

    شبکه اجتماعی خوبیه ولی خیلی سنگینه با سرعت فسیل ما جواب نمیده
    آدم ها کمتری هم اونجا فعالیت دارن ولی من از فیس بوک بیشتر ازش خوشم میاد

  • JSON

    مگه تاحالا نمیشد ؟
    دقیقا منظور از اسم مستعار چیه ؟
    یعنی اینکه اسم یا حساب گوگل نمیتونست تا حالا یه تیکه باشه ؟
    حساب من که یه تیکه است منظورم اینه که بین اسم و فامیلیم فاصله ای نیست، البته اسم هم اسم خودم نیست
    پس دقیقا یعنی چی؟ من هنگم

  • Ebi

    ما که از الم اسم مستعار داشتیم هی چی نشد

  • AliReza Talebi

    يه ديقه رفتم اون سايت، كامنتا رو خوندم ديدم اسما همه "آدم وحشى" ، "جن گير" ، "در گير" !!! بابا آدم ميترسه كامنتا رو بخونه حالا گوگل پلاس هم از فردا پر ميشه از اين اسم ها!

  • kasra

    گوگل پلاسو همین چیزاش حرفه ای کرده بود

    اگه قراره مثِ فیسبوک بشه که دیگه به درد نمیخوره !!!

    • Mr.Geek

      کسرا خان البته اینطوری حرفه ای تر میشه ، به گمونم ،
      برای مثال الان بسیاری از گیمرها و خواننده ها هستند که مردم اونارو به اسم نیکشون میشناسن نه اسم اصلی ..

  • merry

    گوگل با این اقدامش کلی به کاربرای ایرانی حال داده ، کافیه یه نیگاه به اسم ملت تو فیسبوک بکنین تا متوجه عمق فاجعه بشین

  • Mr.Geek

    فضای دوستانه پلاس و جایی ندیدم ، بحث گستردگی خبر و شخصیتها و کمپانیهای توییتر رو جایی ندیدم ، ولی از نظر طراحی ، سهولت استفاده ، امکانات ، دسته بنده مطالب و گستردگی مطالب شبیه فیسبوک ندیدم ، تجربه شخصی من بود : )

  • AmerKhan

    یعنی مشکلش همین بوده که نمیشد اسم مستغار انتخاب کرد
    و همکنون باید منتظر اسامی دوستان عزیز باشم با پسوند های گودزیلا ، شارج میدم ، طلا ، اول شارج و ....
    ممنون آقای پورحسینی اما به نظرم گوگل باید کاری کنه که تعاملات افراد تو شبکه مجازیش بیشتر باشه
    و یه چیز دیگه که هست هم باید فرهنگ استفاده از سرویس مجازی تو یه کشور جا بیفته من فعلا توییتر رو به همه اینا ترجیح میدم حتی به فیسبوک

مطالب پیشنهادی