ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت آماده اخراج هزاران نفر از کارمندان خود می شود

خرید بخش تلفن های همراه نوکیا و یا انتخاب شدن ساتیا نادلا به عنوان مدیر عامل جدید مایکروسافت پایان تغییرات بزرگ این شرکت در سال 2014 نیستند. گزارش هایی از درون شرکت خبر از یک ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۵ تیر ۱۳۹۳  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

خرید بخش تلفن های همراه نوکیا و یا انتخاب شدن ساتیا نادلا به عنوان مدیر عامل جدید مایکروسافت پایان تغییرات بزرگ این شرکت در سال 2014 نیستند. گزارش هایی از درون شرکت خبر از یک تغییر بزرگ در ساختار کمپانی می دهد که اخراج هزاران نفر از کارمندان می تواند اولین قدم آن باشد.

هفته پیش هم نادلا در مصاحبه ای صریحا بیان کرده بود که خود را آماده تغییرات کلی کرده و می خواهد افراد زیادی را اخراج کند. طبق گفته افرادی از داخل مجموعه (که ترجیح داده اند نام شان فاش نشود) اخراج شدگان مایکروسافت عموما از بخش های مهندسی، بازاریابی و البته مناطقی هستند که تداخل کاری با نوکیا پیدا کرده اند.

بازسازی ساختار مایکروسافت احتمالا بیش از 6 هزار نفر قربانی خواهد داشت. دو منبع مختلف هر دو می گویند تعداد اخراجی ها این بار، حتی از سال 2009 هم که مایکروسافت 5800 نفر را اخراج کرده بود، بیشتر خواهد بود اما هنوز چیزی قطعی نشده و تا مشخص شدن تعداد نفرات نهایی، فرصت لازم است.

مایکروسافت 127 هزار کارمند تحت پوشش خود دارد. از این تعداد، 30 هزار نفر اعضای نوکیا بوده اند که با ملحق شدن به مایکروسافت، تبدیل به کارمندان این شرکت شدند.

پس از برقراری ارتباط با مایکروسافت، این شرکت از پاسخ دادن به این سوال امتناع ورزیده و اعلام کرده که فعلا چیزی برای گفتن ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Amirkasra

    نکته
    پس از برقراری ارتباط با مایکروسافت، این شرکت از پاسخ دادن به این سوال امتناع ورزیده و اعلام کرده که فعلا چیزی برای گفتن ندارد.

  • mohsen

    اگه توجه کنید به اخبار اخیر نشون میده مایکروسافت در حال بالا بردن بهره بری خودش هست

  • amirftma

    6 هزار نفر خیلی زیاده گرچه ماکروسافت تقریبا داره از بین میره

  • Aaaa

    اهان این همون خبر شگفت انگیزی بود که چند روز پیش رئیس مایکرو گفت؟؟؟!!!!

    • Aaaa

      ادامه اس :دی
      گفت در راهه

  • AmerKhan

    خدا رحم کنه اینهمه اخراج دیگه برای چیه ، بعضی کارا جز بدبختی هیچی برای شرکتا نداره

  • سهیل

    دیجیاتو، دادگستر را که از دست دادی. یه زمانی زومیت همیشه از تو عقب بود. اخباری که تو یک روز قبل گذاشتی را می گذاشت. الان کلا پرت شدی. خبر همکاری اپل با آی بی ام را که خبر خیلی مهمی هست نذاشتی و خیلی اخبار دیگه. امیدوارم دوباره به روزهای اوج برگردی

    • علی

      دیجیاتو لطفا این خبر رو پوشش بده.

      همکاری اپل و IBM

      http://www.ikaragah.com/1393/04/25/%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88-ibm-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C/

  • Mr.Geek

    لری پیج از اون ور میاد میگه ما تا شرکت ۱ میلیون کارمندی هنوز فاصله داریم و سعی میکنیم بهش برسیم.

    حالا ساتیا نادلا میاد هزاران نفرو اخراج میکنه.. :)

    اینه تفاوت دیدگاه مدیران شرکت موفقی مثل گوگل و کشتی به گل نشسته ای همچون مایکروسافت

    • *Mr.geek*

      الان تو منی یا من توام یکم واسه خودت هویت قائل شو ...

      • Mr.Geek

        تورو کجای دلم بزارم مستر جان :))

  • سوتابایت

    127 هزار نفر کارمند !!!! چه قدر زیاد !!! الان میان یه آمار می گیرن می بینن 57 هزار نفر بیشتر در حال کار نیستن !!!! بقیه هم اصلا وجود خارجی ندارن !!!

  • وحید

    خوب شد چند سال پیش دعوت به کارشون رو رد کردم.

مطالب پیشنهادی