تبلیغ هوشمندانه ال جی برای جی ۳ و تمسخر عمر باتری رقبا
همانطوری که دیروز در مقاله ای مطرح کردیم، ال جی نیاز دارد برای موفقیت جی۳ تبلیغات گسترده ای را بر روی آن صورت دهد و با برجسته کردن نقاط قوتش، سهم بازار خود را در ...
همانطوری که دیروز در مقاله ای مطرح کردیم، ال جی نیاز دارد برای موفقیت جی۳ تبلیغات گسترده ای را بر روی آن صورت دهد و با برجسته کردن نقاط قوتش، سهم بازار خود را در صنعت موبایل افزایش دهد.
اکنون به نظر می رسد مدیران ال جی خود نیز به خوبی بر این قضیه واقف هستند و برای موفقیت راهکاری های بسیار جالبی را هم در پیش گرفته اند. ال جی به تازگی با همکاری یک شرکت هواپیمایی نروژی، تبلیغات بسیار هدفمندی را در پیش گرفته و از این طریق تلاش می کند تا کاربران موبایل سایر شرکت ها را به خرید جی ۳ متقاعد نماید.
مسافرین هواپیمایی نروژ، هنگامی که در طول پرواز قصد اتصال به اینترنت WiFi هواپیما را داشته باشند، با یک بنر بزرگ بر روی تلفن خود مواجه می شوند و از این طریق با عمر باتری طولانی جی ۳ آشنا می گردند.
ال جی ترتیبی داده تا این تبلیغ هوشمندانه بر روی آیفون، محصولات سامسونگ و اچ تی سی ظاهر گردد. به نظر می رسد کره ای ها برنامه های بسیاری برای جی ۳ دارند و امیدوار هستند با قابلیت های این دستگاه نام خود را به عنوان رقیبی جدی برای سایر سازندگان جای بیندازند.
بد نیست اشاره کنیم که جی ۳ دارای یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر در ساعتی است و در آزمایشات وبسایت GSMarena موفق شده تا رکورد ۲۵ ساعت و ۵۴ دقیقه را جهت مکالمه از خود به ثبت رساند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


هنور رو دست این گوشی از همه لحاظ نیومده
مثل اینکه 1100 یادت رفته
بارالهی !
هواپیماهای مارا هم به wifi متصل کن ، لااقل قبل از سقوط بتونیم از اخبار دیجیتاتو اسفاده کنیم و به روز بیاییم اون دنیا ...
منم اگه روزی بخوام گوشی اندرویدی بگیرم یا جی۳ یا اس۵
بازهم این گوشیای مسخرو پز میدید بسه دیگه
عمر باتري خوبي داره.ولي خب در كل نميشه طراحي ال جي را با اپل مقايسه كرد.
جالبه که تو تستای gsmarena دوربینشو خیلی خوب توصیف کردن. حتی تو مقایسه با z2 دوربین g3 رو برنده دونستن. ولی در تست باتری که افتضاح بوده.
G3 بهترین گوشیه ساخته شده تا الانه. اما من هیچوقت این گوشیو نمیگیریم چون باتریش جزو بدترین های فعلیه. سونی و سامسونگ تمام تلاششون رو کردن که پرچمداراشون از هر لحاظ بهتر بشن، که شامل وضعیت باتریشونم میشه، ولی الجی چیکار کرده اومده باتریو که مهمترین اولویت انتخاب گوشی برای کاربرانه نادیده گرفته و روی Qhd که واقعا به اون صورت لزومی نداره مانور داده. مهندسان الجی ۹ ماه وقت صرف کردن که چی؟!
داداش از کجا داری این حرفو می زنی؟
باتری جی 3 یکی از بهترین هاست و از اس 5 و زد 2 خیلی بیشتره.برو یکم تحقیق کن بعد حرف بزن.من بخاطر اینترنت زغالیم و ... نمیتونم برم.یه سر برو جی اس ام آرنا، اونجا قشنگ مقایسشون کرده
واقعا این شاهکار ال جی رو نشون میده که با وجود اندازه صفحه 5.5 و تراکم پیکسل وحشتناک بالا چنین عمر باتری خوبی داره
واقعا محشره
http://geekfa.mihanblog.com
مثل اینکه دزدی اپل هم رایش اعلام شده
والا راسته میگه به درد این سایت نمیخوره کافیه عکس پزوفایلتو یه تو گوگل سرچ کنی به اون موقع فک کنم دیگه نزاریش شایدم میدونی گذاشتی اگه میدونی چیه من حرفی ندارم!!!!
سلام دوست عزیز ، فکر نمیکنم آواتار انتخاب شده ی شما در شان سایت یا بهتر بگم در شان ایرانیا باشه ...!
بحث باتری شد ، جا داره یادی از Mate2 بکنم که به نظرم استاندارد خوبی میتونه باشه برای عمر باتری