سهم یاهو از جستجو های اینترنتی برای اولین بار در ۹ سال گذشته به زیر ۱۰ درصد رسید
طبق گزارشی که مجموعه ComScore به تازگی منتشر کرده، سهم یاهو از بازار جستجو های اینترنتی به پایین ترین میزان خود در طول ۹ سال گذشته رسیده است. یاهو در ادامه روند نزولی سال های ...
طبق گزارشی که مجموعه ComScore به تازگی منتشر کرده، سهم یاهو از بازار جستجو های اینترنتی به پایین ترین میزان خود در طول ۹ سال گذشته رسیده است. یاهو در ادامه روند نزولی سال های اخریش، تنها عده دار ۹.۸ درصد از جستجو هایی است که در آمریکا انجام می شوند.
با توجه به اینکه یاهو پیش از این سیستم جستجوی خود را یکی از بخش های سود ده شرکت معرفی کرده بود، این آمار بی شک می تواند خبر بدی برای مریسا میر و تیمش به حساب آید. به گفته یاهو، میزان درآمد از بخش جستجو ۴۲۸ میلیون بوده که در مقایسه با سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.
در حالی که یاهو کاربران خود را از دست می دهد، مایکروسافت در حال جذب آن ها به سرویس بینگ است. موتورو جستجوی مایکروسافت هم اکنون ۱۹.۲ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و به صورت ماهیانه ۰.۴ درصد رشد می کند. در این میان گوگل نیز ۶۷.۶ درصد از بازار جستجو را در اختیار دارد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
به خدا خودش داره میکه یه کوچولو جو سازی نکنید LOL
حقشه
ايران و تحريم كرد. اين بلا سرش اومد
همینطوری پیش بره باید به زودی خبر ورشکستگی باهو رو بشنویم
اینم خبر جالبیه اگه میشه پوشش بدین
http://www.engadget.com/2014/07/18/dell-accepts-bitcoin/?ncid=rss_truncated
موتور جوستجوی گوگولی gogoli.ir
اصلا از یاهو خوشم نمیاد تنها چیزی که ازش دارم یه ایمیل هستش نه از سرچش استفاده میکنم نه زمانی که چت روم داشت ازش استفاده میکردم
کلا پیش من شرکت منفوری هستش
ميگفتند پیشنهاد عدم پخش اخبار در صفحه اول گوگل از ماریسا مایر بوده، چون به تاثیر سادگی و تروتمیزی صفحه اصلی اعتقاد داشته. امید داشتم این تفکر را با خودش به یاهو هم ببره و خدمات متعددی که درهم پیچیده جلوی چشم کاربر قرار گرفته را نظم دوباره بده که میسر نشد.
شرکت های بزرگتری مثل گوگل و مایکروسافت با زیرساخت قوی برنامه نویسی و خدمات چندوجهی برگرفته از اکوسیستم کامل و توسعه الگوریتم های قدرتمندتر برای جستجوی هوشمند از یاهو جلوترند و طبیعیه این موتور باسابقه به حاشیه رانده بشه.
حقشه.نباید مارو تحریم میکرد
تو سرچ عكس فقط flickr و تو سرچ معمولي هم گوگل عاليه البته به نظر من
همین ۱۰ درصد هم زیادشه :| واقعا نسبت به بقیه ضعیف ه