ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لاک پشت های نینجا در راه رسیدن به کینکت هستند

تابستان امسال کنسول 3DS میزبان یک بازی از سری لاک پشت های نینجا خواهد بود اما گزارش های رسیده می گویند علاوه بر 3DS، دارندگان یک کنسول دیگر هم می توانند با نینجاهای سبز شگفت ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۷ تیر ۱۳۹۳  |  ۰۹:۲۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تابستان امسال کنسول 3DS میزبان یک بازی از سری لاک پشت های نینجا خواهد بود اما گزارش های رسیده می گویند علاوه بر 3DS، دارندگان یک کنسول دیگر هم می توانند با نینجاهای سبز شگفت انگیز بازی کنند؛ یک بازی حرکتی برای کینکت.

قطعا متعجب خواهید شد اگر بگوییم این بازی که TMNT: Training Lair نام دارد برای کینکت کنسول اکس باکس 360 منتشر می شود، و نه اکس باکس وان. بر اساس لیست اچیومنت های منتشر شده در وبسایت اکس باکس اچیومنت، ناشر این بازی هم مانند گذشته اکتیویژن خواهد بود.

2595470-1140429686-BqDmY

همچنین یک توییت از کاربری به نام lifelower، عکس از بازی در حال انجام شدن را به اشتراک می گذارد. مردی روبروی کینکت قرار گرفته و با دستش سعی در از بین بردن اجسام دارد، بسیار مشابه آنچه در فروت نینجا دیده ایم.

تاکنون از سوی اکتیویژن خبری منتشر نشده که صحت این موضوع را تایید کند اما اگر چنین بازی ای وجود خارجی داشته باشد، احتمالا با فیلم TMNT که قرار است آگوست امسال منتشر شود رابطه ای نزدیک دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • amirftma

    من x box one با کینکت میخوام

  • AmerKhan

    اولین حرکت گلدون
    حرکت دوم تلوزیون
    حرکت سوم پنکه بالای سر
    حرکت چهارم فلاکس چایی
    و اگر حرکت پنجم تویط مامان گرامی زنده بودم ، که نه زنده نیستم بعدشم ک کشتنم با تیپا میندازنم بیرون
    این راست،کار ما نیست

  • Abolfazl

    اکتیوژن این بازیو خراب کرد؛
    سرب لاک پشتای نینجا فقط با THQ خوب بود.

  • سپهر

    به نظر مي رسه انجام اين بازي نياز به فضاي زيادي داره كه با آپارتمان هاي كوچك ما نمي خونه

  • محمد

    http://xperian.ir/%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C/


    کاش این خبر رو پوشش میدادید

  • چسب زخم

    یه بچه زلزله داریم این راست کارشه :)

  • *Mr.geek*

    من که به شخصه هیچوقت همچین بازی رو امتحان نمیکنم ..کینکت به درد گلف بلینگ ازین چیزا میخوره نه این بازی...!!!

  • amirreza

    خوش به حال اونايي كه ايكس باكس دارن :(

    • *Mr.geek*

      آخی الهی.. تو همین شبای عزیز دعا میکنم بهترین ایکس باکس نصیبت بشه...

      • amirreza

        حتما دعا كن بيان درو بزنن بگن اين بسته برا شماس باز كنم ببينم ايكس باكس با كينكته :D

        • *Mr.geek*

          نه در میزنن میری میبینی کسی نیست بعد یه بسته دم دره برمیداری بازش میکنی بعد بلند میگی مرسی آقای گیک دعاتون مستجاب شد.../

          • amirreza

            بعد توشم يه نامه از طرف ساتيا نادلا باشه بگه دوست عزيزم اميررضا :D
            منو اينو شخصا براي تو فرستادم تا از علاقه مايكروسافت به تو مطلعت كنم O_o

مطالب پیشنهادی