تماشا کنید: تبلیغ جدید سامسونگ برای تبلت Galaxy Tab S
تبلت های سری Galaxy Tab S اولین محصولاتی در دنیا هستند که نمایشگر های Super AMOLED را با رزولوشن بالا در برابر چشمان کاربران قرار می دهند. سامسونگ نیز به خوبی بر این برتری واقف ...
تبلت های سری Galaxy Tab S اولین محصولاتی در دنیا هستند که نمایشگر های Super AMOLED را با رزولوشن بالا در برابر چشمان کاربران قرار می دهند. سامسونگ نیز به خوبی بر این برتری واقف است و در طول تبلیغات خود تلاش کرده تا جایی که می تواند بر روی این موضوع مانور دهد.
پیش از این سامسونگ برای دو محصول Galaxy Tab S تبلیغی را ساخته بود که در آن برتری نمایشگر محصولات خود را در برابر آیپد به نمایش می گذاشت. اکنون بار دیگر سامسونگ با تبلیغ جدیدی بازگشته و تلاش نموده تا مزیت داشتن یک نمایشگر با کیفیت را برای کاربران به تصویر کشد.
در این تبلیغ، که ویدیو آن را نیز در ادامه می توانید مشاهده کنید، کاربرانی در برابر دوربین حاضر می شوند که از سایت های اینترنتی اقلامی را سفارش داده اند و پس از دریافت آن، متوجه می شوند که نتوانسته اند که رنگ صحیح را برای سفارش خود انتخاب کنند. این کاربران اما بعد از اینکه تبلت های سامسونگ را به دست می گیرند، تازه رنگ های صحیح را در سایت های اینترنتی مشاهده می کنند و سفارش مورد نظر خود را به ثبت می رسانند.
به نظر شما آیا خانواده Galaxy Tab S می تواند بازار آیپد های اپل را با چالش مواجه کند؟
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/See more with Samsung GALAXY Tab S - Wide Color Range.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
چه قدر مسخره!اگر هم كسي قصد خريد اينو داشت با ديدن اين تبليغ از خريد اين دستگاه پشيمون مي شد!به هيچ وجه رقيبي براي آيپد نخواهد بود.
من يه بار تحت تاثير تبليغات سامسونگ قرار گرفتم و نوت ٣ خريد .....اما نتيجه ---> خر بخريد اما سامسونگ نخريد
تبليغ هاي اپل كجا تبليغ هاي سامسونگ كجا، همش در حال مقايسه، بهترين تبليغ اونيه كه حقيقت رو به دور از مقايسه بيان كني نه اينكه فقط تو تبليغ درحال مقايسه و دروغ بافي باشي.
تبليغات اپل فقط يك عكس معنا داره!نه مثل سامسونگ يك ويديو چند دقيقه اي ولي بي معني!
خیلی مبتدی بود و به نوعی به سخره گرفتن وجود عقل بییندگان این تبلیغ بدرد نخور
البته خودش هم داره به نوعی اذعان می کنه که اگه با تبلت سامسونگ جنسی رو انتخاب کنی که رنگش پررنگه خروجی و جنسی که به دست مشتری میرسه یه جنسه کمرنگ میشه و غلظت رنگی نداره.
من خودم نوت 3 دارم کاملا به عیب ها و مزایاش واقفم .واقعا تصاویر و فیلم توی صفحه نمایشش زیبا و چشم گیره ولی از واقعیت دوره.
البته سامسونگ از ابتدای تاسیس هم کمپانی یکرنگ و صادقی نبوده.و این تبلیغات دروغین توی تمامی محصولاتش نمایانه .نه اینکه با کیفیت نباشه ولی کیفیتی رو که تبلیغ میکنه و به رخ میکشه رو نداره .
جانم چه ربطی داشت . این تبلیغ .؟ اصلا این تبلیغ بود .؟ O.o
وقتی یه کالای زرد رنگ رو اینترنتی خریدین و وقتی اومد دیدین سفیده اونوقت میفهمین صفحه amoled چیه:))))
یعنی سامسونگ با این تبلیغ مسخره و کاملا خلاف حقیقت هم کارشناس ها و هم کاربر ها رو در یک کلام احمق فرض کرده ، اینو دیگه از یه بچه هم بپرسی میگه که پنل IPS واقعی ترین رنگ رو نشون میده و همیشه گزینه ی اول طراحان گرافیکی هست ، واقعا متاسفم
من عاشق AMOLED ام، به خاطر همین رفتم 920 رو فروختم 820 گرفتم، در این حد خوشم میاد، با تب S هم کار نکردم، اما اگه مثه بقیه AMOLED باشه (که مطمئنا هست) دقیقا حرفت درسته! رنگ ها تو AMOLED شفاف تر و غلیظ ترن ولی شکی نیست که IPS رنگ هارو واقعی تر نشون میده. حالا درسته IPS داریم تا IPS و تنظیمات نرم افزاری هم تاثیراتی دارن، اما باز هم در هر صورت اونقدر نیست که این بشه گفت AMOLED رنگ هارو واقعی تر از IPS مثلا آیپد نشون میده.
شرمنده ولی حرف display mate رو بیشتر قبول دارم
The Galaxy Tab S Basic screen mode has the most accurate colors for standard (sRGB/Rec.709) consumer content of any Smartphone or Tablet display that we have ever measured (even slightly better than the Galaxy S5 the previous record holder
من با پنل هاي سامسونگ كار نكرده ام. خودم يك آيپد 3 و يك آيمك 21 اينچي مدل 2011 دارم كه با آيمك براي سيستم عامل iOS برنامه نويسي مي كنم. اما مشكلي كه دارم، در Brightness كم مشخص مي شود. روشنايي الكتريكي خانه ما از نوع زرد و ملايم مي باشد. اما مسئله اينجاست كه پانل هاي IPS در آيمك و همچنين در آيپد رتينا در حالتي كه روشنايي صفحه نمايش آنها روي درجات پايين هستند، رنگ ها رو كمي رنگ پريده يا تيره نشان مي دهند. در واقع در اين حالت، رنگ هاي روي صفحه آيپد و آيمك با تفاوت جزئي ديده مي شوند. من در اجراي اپ ها وقتي مي خواهم از دقيق بودن رنگها، مطمئن شوم، ناچارم روشنايي (Brightness) رو حداكثر كنم تا رنگهاي واقعي رو ببينم كه در آن زمان معمولا تصاوير يكسان روي آيپد و آيمك همرنگ مي شوند. اين تغيير رنگ جزئي بدليل تغيير Brightness در آيمك مشخص تر است و صفحه نمايش آيپد رتينا، بهتر عمل مي كند. بهرحال اين موضوع در عمده صفحات نمايش وجود دارد و اين صفحات، فقط در حداكثر Brightness، براي نمايش رنگ هاي واقعي كاليبره شده اند. نمي دانم صفحات OLED در حالت Brightness كم، چطور رفتار مي كنند.
اصلا جوامع بشری کر وکور بدون قابلیت تشخیص خوب بد سامسونگ بشه گاد ... اون قاب پّلاستیکی پشتشو کجا دلم جا بدم.....
کاری به سوپرامولد و ال سی دی ندارم ولی :
نمیدونم فقط من حس میکنم یا شما هم حس میکنین که کلیپ های سامسونگ واقعا آماتورگونه است .!.
واقعا متاسفم !
اصلا نه کارگردانی مناسبی دارن نه چشم نوازن نه صداگذاری جالبی دارن !
پارسال بود ؟ نارنجی مرحوم مسابقه برگزار کرد فیلم برداری محصولات اپل یادتونه ؟ به جرئت میتونم بگم هر دو کلیپی که برنده شدن از این کلیپ قوی تر بودن ..
یه بار دیگه به کلیپ نگاه کنین منظورمو میفهمید !
اصن پرستیژ نداره کلیپاش :D
راستی دقت کردین این کلیپ از بیخ و بن مشکل داشت . چرا ؟
اگه تبلتش تو این ویدئو بد نشون بده خو مرد مومن خود محصول که خوبه !
و اگه تبلت کم رنگ نشون بده محصول نهایی که پررنگه !
حالا چه فرق میکنه ! اون که با lcd نشون بده جنسی که به دستش میرسه باید پررنگ تر باشه نه کم رنگ تر چون تو همین کلیپ گفته شد که lcd ها کم رنگ تر نشون میدن !
امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم !
من بايد حتما يه سر برم سوئد اين ديتاسنتر آى ويويد رو آتيش بكشم !
بازم یه خرایکاری دیگه از سامسونگ! تبلتهای 8.4 سری S با سی پی یو ساخت سامسونگ نمیتونن گرما رو تحمل کنن و قاب پشتشون دفورمه میشه!
http://www.phonearena.com/news/Exynos-laden-Galaxy-Tab-S-8.4-cant-take-the-heat-owner-complains_id58305