ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بتلفیلد: هاردلاین و عصر اژدها ۳ تاخیر خوردند

الکترونیک آرتز دقایقی پیش رسما اعلام کرد که عرضه دو بازی بتفیلد: هاردلاین و عصر اژدها 3 (Dragon Age III: Inquisition) را به تعویق انداخته؛ اولی چند ماه و دومی فقط یک ماه. بنا بر ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱ مرداد ۱۳۹۳  |  ۰۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

الکترونیک آرتز دقایقی پیش رسما اعلام کرد که عرضه دو بازی بتفیلد: هاردلاین و عصر اژدها 3 (Dragon Age III: Inquisition) را به تعویق انداخته؛ اولی چند ماه و دومی فقط یک ماه.

بنا بر خبر منتشر شده در بلاگ بتلفیلد، علت این تعویق چیزی نبوده جز بهبود کیفیت و پاک کردن بازی از هر گونه اشکال و ایراد. کارل مگنوس ترودسن، مدیر استودیو DICE، خالق سری بتلفیلد می گوید: "ما تصمیم گرفتیم که کار درست را انجام دهیم. مدت زمان بیشتری برای هاردلاین بگذاریم تا مطمئن شویم بازی بهترین و نوآورانه ترین تجربه بتلفیلدی خواهد بود که می توانیم به شما بدهیم، به طرفداران مان."

به تاخیر انداختن عرضه بتلفیلد: هاردلاین بسیار هوشمندانه بود. الکترونیک آرتز سال گذشته انتشار یک بازی ناقص با حجم گسترده ای از باگ ها و مشکلات را تجربه کرده بود، هرچند رقیب بتلفیلد 4، شوتر ضعیف و سطح پایینی چون Call of Duty: Ghosts بود اما امسال به نظر Call of Duty قدرت بیشتری دارد و گلاویز شدن هاردلاین با Advanced Warfare به نظر عقلانی نیست.

از سوی دیگر، استودیو محبوب دیگر الکترونیک آرتز، خانه مس افکت و عصر اژدها، استودیو بایوویر هم بلافاصله در بلاگ اش موکول کردن عصر اژدها به ماه نوامبر را تایید کرد. با این حساب، تعداد بازی های مهمی که برای تاریخ 7 اکتبر برنامه ریزی شده بودند به عدد 4 رسید.

بتلفیلد: هاردلاین به اوایل 2015 موکول شد تا جمع ستارگان دنیای بازی در سال 2015 جمع شود. سومین نسخه از عصر اژدها هم برای 21 نوامبر امسال در نظر گرفته شده و احتمال اینکه بخواهد یکی از مدعیان اصلی بهترین بازی سال 2014 باشد بسیار بالا است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • rR

    cool

  • MehrSH

    واقعا داستان مسخره ای داره.مواظبت از محموله ی 5میلیون یا میلیاردی(!) و یا آدم خوبه(!)شدن و جلوگیری از دزدی!سینگل پلیر بتل هیچ وقت خوب نبوده ولی لامصب آنلاینش(مولتی پلیر)بد میچسبه تو هر گیم 65 نفر میتونن جوین کنن!باید اوریج بخرید و بازی کنید چون کپی بن میکنتت.منم هنوز نگرفتم

  • amir

    خوشم میاد یک نفر هم اینجا دنیای بازیو جدی دنبال نمیکنه!
    اولا که توی سری COD بعد MW1 بلک اوپس 2 بود که تونست یکم نظر منتقدینو به خودش جلب کنه! بقیه از دم داغون بودن و هیچ پیشرفتی نداشتن!
    ثانیا! رئیس استودیو دایس اومده راجب hardline نظر داده؟
    به اون چه؟
    hardline استودیو virsecal studio (املاش دقیق یادم نیست) میسازه و فعلا این پروژه از دست دایس خارج شده!
    این استودیو که نام بردم خالق Dead Space هست!

    • MehrSH

      شما ناراحت نشو :دی بعدشم بلک آپس 2 بدترین کالی بود که عرضه شد.بعدشم گوستس که به خاطر گیم پلی کوتاه سرزنش شد. به نظر همه بهترین قسمت World at war بود و بعدش هم به ترتیب:MW3,BO1,MW2.شما مثه این که بازی نکردی زیاد وگرنه می فهمیدی BO2 افتضاح واقعی بود و بعد از MW3 دیگه کال خوبی عرضه نشد.الانم که میخواد Advanced Warfare عرضه بشه که با توجه به تریلر ها خوبه اما نه عالی چون باز داره تخیلی میشه.
      من انقدر این سری رو دوست دارم که دوباره دارم MW3 رو تموم میکنم و هربار صحنه ی مرگ سوپ رو می بینم دلم ریش میشه.از بتل هم به خاطر باگ هاش و سیاست های غلط EA پول دوست زیاد خوشم نمیاد.لعنتی بازیاش از بقیه ی بازیا گرونترن

      • amir

        دوست من کلا به single player اهمیت نمیدم! موفقیت یک بازی هم الان بیشتر به multiplayer مربوط هست... که یک نفر بره بخره یا نه!
        تا جایی که من میدونم دخالت دایس تو این بازی فقط اضافه کردنش به battlelog هست!

    • محسن وفانژاد

      هاردلاین تحت نظارت مستقیم دایس داره تو Visceral ساخته میشه.

  • Mehdi Mizi

    ممنون آقای وفا نژاد ، خواهشا فاصله بین پست ها رو منظم کنین و مطالب رو در 24 ساعت به طور یکنواخت منتشر کنین ; و این که فعالیت شبانتون فقط به بازی اختصاص نداشته باشه
    فوق العاده هستین ;)

  • اصن یه وضی...!!!

    عاقا یه وقتی گذاشتین پستو که ما سحری میخوردیم! دمتون گرم که به نظره کاربراتون اهمیت میدین!

  • ENVY

    بلاخره فیلمی رو که یک هفتس هر شب دارم نگاش می کنم رو تموم کردم اخه از فقدان جزابیت رنج میبرد به خودم خسته نباشید می گم .
    تازه با پست های اخر شب هم حال می کنم امید وارم بیشتر به بخش گیم و برنامه های اموزشی اهمیت بدین .

    • نیم کیلو باش !

      ENVY جان ، یه سوال ذهنمو درگیر کرده ... :D دیدم کامنتت منفی خورده (کامنتت چیز بدی نبود که کسی بخواد بهش منفی بده) ، رفتم دیدم خودت به کامنتت منفی دادی !!! چرا ؟ !!! :D

  • MehrSH

    ای بابا خیلی بد شد...وقتی میاد که ما باز می خوریم به درس
    آقای وفانژاد مدرن کمبت لیک شد؟

    • محسن وفانژاد

      من فعلا چیز خاصی ندیدم. یکی دو روز دیگه صبر کنید لینک های معتبری میاد. فعلا چیزی دیدید دانلود نکنید محض احتیاط.

  • Amir

    یه خواهش ... لطفا نقد و بررسی قطعات کامپیوتری به خصوص در حوزه گیم رو هم در دستور کارتون قرار بدید.
    مخصوصا کارت گرافیک :D

  • آقای علف

    امیدواریم این پستای نصف شبی بیشتر شه

  • MKGH

    تا حالا بتلفیلد بازی نکردم ولی حالا که سیستمم قوی شده بدم نمیاد امتحانش کنم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی