ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: رد شدن قطار از روی آیفون ۵ اس

آزمایش سقوط یا Drop Test در میان گجت دوستان، امری رایج به شمار می رود. کاربر های بسیاری محصولات گران قیمت شرکت ها را از فواصل مختلف به پایین پرتاب می کنند تا مقاومت آن ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۳ مرداد ۱۳۹۳  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آزمایش سقوط یا Drop Test در میان گجت دوستان، امری رایج به شمار می رود. کاربر های بسیاری محصولات گران قیمت شرکت ها را از فواصل مختلف به پایین پرتاب می کنند تا مقاومت آن ها را بسنجند و کیفیت ساختشان را ارزیابی کنند.

اما یک کاربر یوتوب پای خود را از دراپ تست فراتر گذاشته و آیفون ۵ اس را در برابر یک قطار مورد آزمایش قرار می دهد. همانطوری که در ویدیو زیر می توانید مشاهده کنید، این کاربر آیفون را با چسب بر روی ریل قرار می دهد و منتظر رد شدن قطار از روی آن می شود.

آیا آیفون از این آزمایش سربلند خارج می شود؟ معلوم است که نه، اما حداقل تماشای ویدیو له شدن آن توسط قطار، ممکن است برای شما جالب باشد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iPhone 5S vs Train - Will it Survive-.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (45 مورد)
  • مصطفی

    والا ما پولشم خریدشم نداریم اونوقت این شیرین عقلا میرن زیر قطار تستش میکنن :|
    حسف اون 2 تومن

  • محسن

    اینجور افراد رو باید از پا آویزون کرد :|

    حماقت حد نداره که

  • scarface

    این قدی که با این فیلم اشک ریختم تو شبای قدر نریختم

  • Ali

    چه کاریه خو ؟؟؟؟

  • Chris

    من خودم تنهایی میام 2 تا عمه هاشو در رنگ های مختلف میزارم زیر ریل قطار!!

  • مهدی محمودی

    سلامی دوباره به نویسنده های وبسایت نارنجی.امروز در دیجیاتو ثبت نام کردم تا از این به بعد بجای نارنجی دیجیاتو رو دنبال کنم.دلم واسه نارنجی تنگ شده بخصوص آقای هنرمند

  • saman

    جا داره از جمله ی بچه فامیل استفاده کرد: چه شده ه ه ه ه ه؟؟؟؟؟

  • محمد امين

    چرااااااااا!؟!!؟!؟

  • AvA Mobile

    اینجا بایستی همزمان لومیا 920 هم تست میشد !
    کیفیت ساخت می خاهین فقط لومیا 920
    ایفون زیباست و بقول قدیمی ها : اف اف تصویری

  • troool

    خدایا این خوشی ها رو از اینا نگیر اینا واقعن شکمشون سیره ها

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی