هفته ی پیش تصاویری منتشر شد که احتمال داده می شد متعلق به اکسپریا زد ۳ کامپکت باشند، ولی حالا با انتشار مجموعه ی کامل تری از این تصاویر حدس بر این است که آنها متعلق به پرچمدار بعدی سونی یعنی اکسپریا زد ۳ باشند.
اکسپریا زد ۳ بر مبنای تصاویر منتشر شده از نظر ظاهری مشابه مدل زد ۲ فعلی محسوب می گردد و یک درپوش برای پوشاندن شیارهای ورودی میکرو سیم و حافظه ی میکرو اس دی و درپوش دیگری نیز برای پوشاندن، پورت میکرو یو اس بی، پین های Pogo که برای شارژ کاربرد دارند و اسپیکرهای استریوی جلویی در نظر گرفته شده است.
دوربین پشتی کماکان لوگوی G Lens را با خود به همراه دارد و مجهز به یک فلاش LED است، و بر اساس لیبلی که در کنارش مشاهده می گردد به نظر می رسد سونی یکبار دیگر دست به استفاده ی سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی خود زده باشد.
متاسفانه تصاویر جدید منتشر شده اندازه های دقیق تلفن را مشخص نکرده اند لذا نمی توان در مورد سایز صفحه ی نمایش حدس خاصی را زد. حاشیه های کنار نمایشگر نیز به نظر می رسد نسبت به زد ۲ باریک تر شده اند.
سونی اولین اکسپریا زد را طی نمایشگاه IFA در سال ۲۰۱۳ معرفی نمود و پس از آن زد ۲ را در MWC معرفی کرد. حالا یکبار دیگر IFA در پیش است و سونی نیز سوم سپتامبر قرار است در رویداد دیگری محصولاتی جدید را معرفی کند که شاید یکی از آنها پرچمدار بعدیش یعنی اکسپریا زد ۳ باشد.
در ادامه ی مطلب می توانید این مجموعه تصاویر منتشر شده را ملاحظه فرمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.







یه جورایی طراحی های سونی یک دست و یکنواخت شده یجورایی مثل سامسونگ شده تو ظاهر نمیتونی تفاوتی میون محصولاتشون پیدا کنی.
اگه این باشه با این مشخصات سونی گور خودشو با دست خودش کنده...
الان یکی بیاد فرق این گوشی رو با z2 بگه ؟
بدون شک این نیست و این یک گوشی چینیه، جلوش لوگو سونی نداره، هنوز نیومده گارد ژله ای هم داره.... سونی درسته z2 رو زود معرفی کرد اما تفاوت های فاحشی با z1 داشت و بی نقص بود فقط کمی صبر کنیم بعد از 12 شهریور اگه اینشکلی بود بعد بگید زشته و...
این سونیم حالش خوش نیست اخه گوشی جدید که فقط به اسم جدید نیست که. این مشخصات همون z2
اسنپدراگون 801 دوربین 20مگا پیکسلی و بقیه مشخصات زد۲
الان سونی دقیقا چیو ارتقا داده من نمی دونم
خوب حداقل یک نواوری چیزی بیاره تو محصولاتش مردم راغب بشن برن همچین چیزیو بخرن
هنوز که معرفی نشده و اینا فقط شایعست،، بدون بروز شدن و نوآوری مهندسان سونی مشکل روحی، روانی ندارن که گوشی مشابه z2 معرفی کنند، بدون شک تمایزهایی خواهد داشت. من دلم روشنه (در حد نورافکن)
فکر کنم فقط ارگونومیرو عوض کردن و نو اوری هم در کار نیست
واین همه تصویر لو رفته دیگه کاملا وجود گوشیو ثابت میکنه
سونی میتونست با یک نواوری در حد همین پیشرفت علم تو محصولاتش بذاره مثل تاچ ایدی اپل یا dou camera اچ تی سی یا لیزر الجی و.... ولی سونی نواوریرو تو زد اب بودنی که از زد بوده و هست میبینه
حتی زذ 2 هم بقیر از صفحه نمایش چیز جدیدی نداشت
اینم خواستم بگم که فک نکنی که من از سونی بدم میاد ولی این نقدی بود به سونی تا در محصولاتش چیز جدیدی رو بکار ببره و من هنوز بخاطر گوشیای با کبفیتش تحسینش میکنم
از این سیاست سونی متنفرم !!!
بیا عین آدم عاقل هر یک سال یه پرچم دار و 6 ماه بعد فبلت پرچم دار بده !!!
سونی بدون اندکی نوآوری.واقعا حیف پولتو به گوشیای سونی بدی
دیگه اینجور هم نیست خداییش،، پنل با تکنولوژی ترایلومینوس و نقاط کوانتومی و لایو کالر ال ای دی و حذف نویز دیجیتال، استفاده از نانو لوله های خنک کننده، تکنولوژیclear audio + وx_reality وسنسور xmore RS و....
اقایون می شه چندتا سایت مثل همین دیجوی خودمون که اون ور ابی باشه رو بگید به این بهانه انگلیسیم رو بهبود بدم
www.howtogeek.com
من از آیفون ۵ به زد ۲ کوچ کردم و بسیار راضی ام. ولی باید براش یه کیس بخرم. به نظر میرسه نسبت به ضربه خیلی مقاوم نباشه، مثل بقیه تلفن های فلز - شیشه.
از لحاظ مقاومت خیالت راحت،، شیشه دراگون تریل بسیار محکمه و در برابر ضربه مقاوم درست برعکس گوریلا گلس اما خش پذیره و به نظرم حتما برچسب پشت و رو استفاده کنید.
اینا مال هفته پیش هست دیجیاتو!