اولین تصاویر لو رفته از گلکسی نوت ۴
امروز سرانجام اولین تصاویر منتسب به گلکسی نوت ۴ نیز در اینترنت انتشار یافت. بر خلاف گلکسی آلفا، سامسونگ تا کنون موفق شده بود تا نسل بعدی فبلت خود را به خوبی در پس پرده ...
امروز سرانجام اولین تصاویر منتسب به گلکسی نوت ۴ نیز در اینترنت انتشار یافت. بر خلاف گلکسی آلفا، سامسونگ تا کنون موفق شده بود تا نسل بعدی فبلت خود را به خوبی در پس پرده نگه داری نماید و ترتیبی دهد تا اطلاعاتی از آن به بیرون در نکند، اما اکنون مجموعه تصاویری از این محصول منتشر شده که تمامی ابعاد آن را نمایان می کند.
آنطور که در این تصاویر مشخص است، گلکسی نوت ۴ در اطراف خود از قابی به مانند گلکسی آلفا بهره می برد که بسیار شبیه به آهن است. اما با توجه به شناختی که از سامسونگ وجود دارد، پیش بینی می شود که این قاب پلاستیکی باشد و تنها ظاهری از آهن را به نمایش بگذارد.
هنوز در مورد سخت افزار دستگاه اطلاعاتی منتشر نگشته است، اما احتمال داده می شود تا نوت ۴ از جمله اولین محصولاتی باشد که از پردازنده قدرتمند Snapdragon 805 در داخل خود بهره گیرد. همچنین انتظار می رود که سامسونگ نسخه ای را نیز مجهز به پردازنده Exynos به بازار ارائه کند.
طبق برنامه ریزی انجام شده، کره ای ها نسل جدید فبلت خود را در شهریور ماه و در حاشیه نمایشگاه IFA معرفی خواهند کرد. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از گلکسی نوت ۴ را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





جالبه!
جالبه!!
هر چند کمی شبیه گوشیهای سونی شده...اما واقعا زیباست...
پشتش شبیه چمدون خدا بیامرز بابا بزرگمه !!!
یادش بخیر چه خاکی گرفته بود تو زیرزمین !!!!
ها
قلمش شبیه پیچ گوشتی نیس؟
این چیه آخه!!!
فکر کنم بزرگتر شده باشه مسلما!!!
یه زمانی وقتی iphone 5 معرفی شد کلی مسخرش کردن که اپل هر دفعه وردنه میکشه رو دستگاه هاش میه یدونه جدید
حالا سامسونگ واقعا داره اینکارو میکنه، یه تیکه پلاستیک میذاره وسط وردنه میکشه روش یعنی چه آخه!!!
B nazaram sami nabayad note 4 o ghabl az iphone 5/5 bede
Bzare apple moarefi kone bad biad note 4 o eyne hamoon bzane faghat Pelastiki
Inam kheyli zeshte
Kheyli
Bazam fanboyaye sami behtar raje b zibayi midoonan
دوستان اگه اين تصاوير واقعه باشه :
.
.
.
.
.
.
اشك جلو چشمام رو گرفته نميتونم كامنت بزارم . يه فاتحه برا سامي بخونيد .
طرفدارای سامسونگ!! شما بودین از ظاهر مستطیلی سونی ایراد میگرفتین!!!؟؟