ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: دو ویدئوی تبلیغاتی با هدف نشان دادن آیپد به عنوان ابزاری برای خلاقیت

کمی قبل در سال جاری اپل دست به راه اندازی کمپین تبلیغاتی جدیدی برای آیپد تحت عنوان Your Verse زد. این نام برگرفته از عبارتی بیان شده توسط هنرپیشه ی فقید رابین ویلیامز در فیلم معروف ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۲ مرداد ۱۳۹۳  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمی قبل در سال جاری اپل دست به راه اندازی کمپین تبلیغاتی جدیدی برای آیپد تحت عنوان Your Verse زد. این نام برگرفته از عبارتی بیان شده توسط هنرپیشه ی فقید رابین ویلیامز در فیلم معروف انجمن شاعران مرده است، و اشاره به آنچه دارد که از انسان به جای خواهد ماند.

هدف اصلی کمپین مذکور بر این بناست که دیدگاه عموم نسبت به تبلت کمپانی اپل یعنی آیپد از لحاظ یک ابزار مصرفی تغییر کرده و به عنوان وسیله ای برای شکوفایی خلاقیت شناخته شود.

در دو ویدئوی تبلیغاتی جدید مرتبط به همین کمپین که اخیراً انتشار یافته اند، یک دوچرخه سوار اهل دیترویت با نام جیسون هال (Jason Hall) و یک گروه الکتروپاپ چینی با عنوان Yaoband نمایش داده می شوند که هر یک به نوعی از آیپد برای خلاقیت بیشتر بهره می برند.

در ویدئوی مرتبط به دوچرخه سوار اهل دیترویت که در اصل یک فعال اجتماعی است مشاهده می نمایید که وی چگونه از آیپد برای ترتیب دادن قرارهای ملاقات و تعیین میسر و آگاه سازی سایرین برای یک دوچرخه سواری جمعی و عمومی استفاده می نماید.

ویدئوی دیگر مورد اشاره نیز اعضای گروه موسیقی یاد شده را در حالی که از آیپد برای گرفتن نمونه های صدای مختلف از طبیعت، صنعت و موارد دیگراستفاده می کنند به تصویر می کشد و در نهایت این گروه با کمک تبلت اپل نمونه صداهای تهیه شده را تبدیل به یک اثر موسیقی پر هیجان می نمایند.

در ادامه ی مطلب از شما دعوت می نماییم تا به تماشایی این ویدئوهای تبلیغاتی از کمپانی اپل بپردازید.

ویدئوی اول:

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/ipad-ads1.mp4"]

 

ویدئوی دوم:

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/ipad-ads2.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • BuBo

    خدایی فکر کنم اگه متن های دیگه من رو دیده باشید متوجه شدید دوستار تکنولوژی هستم و فن هیگ برندی نیستم ولی جون خودم الان تو فقط ویدو اولی که من دیدم میگه بگید کجاش خلاقیت طرف رو بروز داده؟
    الان این که فقط داره کارهای روزمره ش رو میکنه نه کار خلاقانه ای مثل خلق چیز خاصی یا ابتکار عمل جدیدی.
    فقط همین خود خاص دیدن چه از طرف خود برند اپل و چه طرفدارهاشه که منو دلچرکین کرده.
    اگه فردا بیاد بگه ما هم یه محصول هستیم و فقط سعی در بهتر بودن داریم و پیشرفت همه برند ها رو محترم میدونیم فردا یه آیفون دست من میبینید.

    ویدیو دوم هم نمیبینم با این سرعت 128 و حجم محدود اگه همین خلاقیت فوق العاده که گفته شده چیش رومه.
    گفتم الان چی کار میکنه طرف :D

  • Openmind

    با سلام
    وقتی میخوام ویدئو های دیجیاتو رو با فایرفاکس ویندوز ببینم
    مرورگر کرش میکنه و کلا بسته میشه
    واسه کسی پیش اومده تا حالا؟
    اگه کسی راه حلی داره لطفا بگه

  • مهدی

    این کجاش تبلتا خلباقتانه کار کردرد دو ستا کار معمولی کرد. .. در قبال نوت سرفیس هیچ شانسی نداره

    • Mehdi7

      از فروشی که آیپد داره و تبلیغاتی که سامسونگ و ماکروسافت میسازن میشه فهمید کیا شانسی ندارن!

  • Shut Down

    این پست منو یاد یکی از اخرین پست های نارنجی که مربوط به نقاشی مورگان با ایپد بود انداخت چون اون نقاشی هم خودش خلاقیت بود

  • Sourena

    ببخشید بی جاس. ولی کسی میدونه که رابط کاربری تخت اس 5 واسه نوت 3 هم میاد؟ آخه الان ورژن اندرویدش 4.4.2 ولی هنوز همون شکل قبلیه......ممنون

  • scarface

    من یه مبین نت 512 4گیگابایت حجم با مالیات 28700دارم سرعتش از80 بالا نمیره تازه هر گیگ حجم اضافه با مالیات8650تومان در میاد خود ویدیو های دیجیاتو رو هم نمیتونم دان کنم.کاش منم یه های وب داشتم از این مبین نت دزد مال مردم خور صد شرف بهتره

  • navid

    حاجي من با ١٢٨ ١mb دانلود مي كنم

  • فاميل دور

    موسيقي تبليغ اول واقعا جالب بود
    روح و روانمون شاد شد :)

  • علی

    من دو مگ های وب دارم،وب گردی حدود 950kb و دانلود هم حدود 1800kb...!

    • Mr.Looper

      مزخرفترین isp که دیدم همین های وبه

      نه پینگ بازی داره , نه سرعت ثابتی خیلی نواسان داره , نه قیمت خوبی .

      شمام احتمالن برا این سرعتت فعلا بالاست چون هنوز پهنای باندت شلوغ نشده .

  • علی

    دوستان تو رو خدا راهنمائی کنید...
    نوت 3 رز گلد ان 9000 بگیرم یا گلکسی اس 5 SM-G900H ؟
    تو روخدا یه توضیح کامل بدین امروز میخوام بخرم گیج شدم

    • حمیدرضا

      من خودم s5 دارم دادا ، مزایای نوت به اس 5 اینه : صفحه ی بزرگتر و کمی زیبا تر ، قلم پر کاربرد و حرفه ای و... ، مزایای اس 5 هم به نوت 3 ایناست : زد آب ، حسگر اثر انگشت ، حسگر زربان قلب ، صفحه نمایش فوق العاده و با کیفیت بالا و دوربین عالی خلاصه انتخاب با خودته هر کدوم رو ترجیه میدی انتخاب کن ولی با انتخاب هر کدوم از اینا ضرر نمیکنی اگه هم میخوای نوت 3 رو انتخاب کنی صبر نوت چهار بیاد اونو بگیر که حسرتشو نخوری ! :)

    • AGHASINAAAAAA

      note 3

    • Sourena

      من یه هفتس نوت 3 زرگلد n9000 خریدم. فوقالعادست. اندازه و کیفیت صفحهش عالیه. دوربینش عالیه. هنگ و لگ هیچی. قلمشو که دیگه نگو. انقد کاربرد داره که من بجز موقع تکست دادن همیشه دستمه. تمام قابلیتاش حتی تشخیص دستخطش از فارسی پشتیبانی میکنه. زیباییشو هم که نگو. قسمت های طلاییش یه رنگی مث سیم لخته. یا مس که واقعا از طلایی کلیشه ای که معمولا استفاده میکنن بهتره و خاصه. من رشتم معماریه و روزی دوسه سه ساعت از برنامه sketchboo و houz استفاده میکنم که تحربش روی نوت بی همتاس. نسخه pro (galaxy edition) sketchbook هم پیش فرض داره که عالیه. خلاصه من که خیلی راضیم.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی