ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لو رفتن احتمالی ظرفیت باتری آیفون ۵.۵ اینچی در یک عکس

جدیدا عکسی از باتری آیفون ۶ با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی در یک وب سایت چینی منتشر شده که حاوی اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت و ولتاژ آن است. بنا به تصویر فوق حجم فبلت احتمالی ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۵ مرداد ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

جدیدا عکسی از باتری آیفون ۶ با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی در یک وب سایت چینی منتشر شده که حاوی اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت و ولتاژ آن است. بنا به تصویر فوق حجم فبلت احتمالی اپل ۲۹۱۵ میلی آمپر ساعتی است.

همچنین تصویر فوق نشان می دهد که این یک باتری ۴.۳۵ ولتی و دارای پارت نامبر  ۰۶۷۵-۶۱۶ است. اما متاسفانه هیچ اطلاعات دیگری هم در رابطه با شماره مدل بر روی آن وجود ندارد.

البته نمی توان به راحتی این گونه اطلاعات را تایید کرد چرا که پیش از این هم تصویر لو رفته باتری آیفون های دیگر هم لو رفته بود و در نهایت با معرفی رسمی مشخص شد که واقعیت نداشتند.

در رابطه با ظرفیت آیفون ۴.۷ اینچی هم گزارشاتی وجود دارد که حجم آن را ۲۱۰۰ میلی آمپرساعتی عنوان کرده اند. بنابراین ظرفیت ۲۹۱۵ میلی آمپر برای یک آیفون بزرگتر منطقی است. ضمن این که مشخصات باتری آیفون ۵.۵ اینچی به گلکسی اس ۵ سامسونگ که ۵.۱ اینچ صفحه نمایش و باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد هم نزدیک است.

اپل قصد دارد آیفون ۶ را در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) معرفی کند. شایعات حاکی از آن است که نسل جدید آیفون در ۲ سایز صفحه نمایش ۴.۷ و ۵.۵ اینچی تولید خواهد شد و نسخه کوچک بلافاصله بعد از معرفی و دیگری یک ماه پس از آن عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • scarface

    ایا الان باد برنامه های ایفون دوباره کدنویسی بشن واسه اینکه با صفحه نمایش های جدید مچ بشه؟؟؟

  • amirftma

    هیچ موقع شایعات ودوس نداشتم

  • فرزاد

    نسخه 4.7 با 2100 حدودا قابل قبوله ، ولی امسال شکی نیست که اپل توی زمین باطری و شارژ کودتایی به پا میکنه چرا که خیلی تبلیغات علیه اش بوده و دیگر کمپانی ها هم پیشرفت زیادی داشتن تو این زمینه

  • Hossein

    صفحه نمایش بزرگ تر=باتری سنگین تر=گوشی سنگین تر

  • Slim Shady

    چقدر فعالن دوستان!خدا قوت.والله خب یکم دندون رو جیگر بزارن مارم انقدر دق مرگ نکنن:/

  • stevejobs

    اگر 2900 باشه عالیه! الان الجی جی3 3000 هست باتریش ولی صفحه qhd و اندروید که سنگین تر از ios هست + پردازشگر 801 که داره ولی آیفون ios ئی داره که با سخت افزار هماهنگه.باتریش به نظرم خیلی خوب دووم بیاره.اگر 2900 باشه!

  • Apple.i

    باترى موبايل بالاتر از ٢٥٠٠ خوبه در هر شرايطى حد مطلوبى از انرژى ارايه ميده كه معمولاً راضى كنندست. حالا ميخواد فبلت باشه ٥ اينچ يا بيشتر. مانور اپل بيشتر رو محصول ٤/٧ اينجيش مد نظره، چون فايو اس كمى محدود تر بوده از نظر ولتاژ.

  • ali.n

    نميدونم چرا لودهندگان محترم که به ایفون های جدید دسترسی دارن چیزی از پردازنده و سخت افزار داخلی لو ندادن،،، فقط ظاهر و اینم باتری

  • HM-ROYAL

    سختترین و مشکلترین محدودیت فعلی موبایلها حجم و وزن باتری بکار رفته در موبایلهاست چرا که بیشترین حجم داخل موبایل را اشغال میکند اگر برای داشتن ضخامت پایین موبایلها از ظرفیت پایین استفاده بشه زود هم باتری خالی میکنه اگه باتری با ظرفیت بالاتر استفاده بشه حجم و وزن موبایل افزایش پیدا میکنه تکنولوژی فعلی باتری ها برای داشتن یک موبایل با قدرت پردازش بالا همینطور سبک و باریک جوابگو نیستند یا به سختی ....

  • سوتابایت

    چه قدر بزرگه!! واقعه این قدر بزرگه یا من بزرگ حسش می کنم؟؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی