تکنولوژی
ترفند ها و حقایق و نکات کوچکی در مورد گوگل [اینفوگرافیک]
آیا می دانستید که گوگل می تواند حقایق تغذیه ای در مورد دو خوراکی مختلف را با هم مقایسه کند؟ می دانستید توسط گوگل می توانید از زمان طلوع و غروب خورشید در شهر خودتان ...
میترا تهرانی منتشر شده در ۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰
آیا می دانستید که گوگل می تواند حقایق تغذیه ای در مورد دو خوراکی مختلف را با هم مقایسه کند؟ می دانستید توسط گوگل می توانید از زمان طلوع و غروب خورشید در شهر خودتان مطلع شوید؟
ترفند ها و حقه های زیادی در گوگل وجود دارند که برخی از آن ها خیلی ساده هستند و همه می توانند آن ها را یادگرفته و به خاطر بسپرند. اینفوگرافیکی که در ادامه مطلب آمده، نکات جالبی در مورد گوگل دارد.
شما چه نکات و یا ترفند های پرکاربردی از گوگل می دانید؟ با ما در میان بگذارید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (38 مورد)
مطالب پیشنهادی







من اینفوگرافی دوس دارم.
بیشتر بزارید.
یه موردی رو که من تا چند روز پیش نمیدونستم این بود که وقتی میخوای تو گوگل سرچ کنی اگه زبان کیبورد انگلیسی باشه و شما به نیت پارسی تایپ کنی گوگل خودش میزونش میکنه ... دقیقتر بگم با یه مثال -- شما کیبورد رو انگلیسی بزار و به حساب اینکه کیبورد فارسیه تایپ کن دانلود برنامه وایبر -- تشکر از مطالب مفید و جالب شما
جالب بود.
مرسی دیجیاتو...
مطلب باحالی بود
"برای دیدن تصویر در ابعاد اصلی کلیک کنید"
لینک عکس رو نذاشتین:)
یعنی واقعا کار کردن تو گوگل و اپل و مایکروسافت واقعا لذت بخشه من از همشون به دلیل خدماتشون متشکرم من بهشون میگم مثلث اتشین!!
چرا می گید بینگ نتایج بدی میده درسته مثل گوگل نمی تونه سرچ کنه ولی دست کمی از اون نداره لطفا قبل از منفی دادن به خودتون جرات بدید و از بینگ استفاده کنید ممنون
دوست عزیز
بینگ شاید تو سرچ های کلیشه ای نتایج قابل قبولی بده اما اگر بخوای یکم حرفه ای تر سرچ کی اصلا قابل مقایسه با گوگل نیست
من یه زمانی خواستم بینگ رو جایگزین گوگل کنم و الان هم امتحانش میکنم اما معمولا تفاوتشون زمین تا آسمونه
گوگل جستجوش کاملا ریسپانسیو هست یعنی شما سرچ میکنی در همون لحظه حتی اگه سوالی بنویسی دیگه کم مونده به سوالت جواب بده;-)
من که باور نمیکنم 97 درصد درآمد گوگل از تبلیغات باشه! میگن اگه بابت استفاده از یه کالایی پول نمیدی، پس بدون خودت کالا محسوب میشی ... فیسبوک و گوگل و چند تا شرکت دیگه خیلی خیلی مشکوک میزنن. هزینه سرورهای اینها سر به فلک میزنه، اونوقت 99 درصد سرویسهاشون مجانیه. جالبه؟ نه خیلی جالبه!! اونا به ما سرویس مجانی میدن، ما هم مجانی مجانی دادهها، علایق و خیلی دیگه از اطلاعات مربوط به خودمون رو به اونها میدیم ... اینو بدونید که اطلاعات یعنی طلا
بالاخره یکی پیدا شد حرف دل ما رو بزنه
در تایید مطلب دوست عزیزمون باید بگم جدا لازمه مطالب این صفحه رو تا انتها بخونید تا بفهمید
http://www.gerdab.ir/fa/news/9580/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1
نه. میخوای بنگاه خیریه بزنن شما مجانی هر کاری دلت خواست بکنی؟
اولا که اطلاعات من و شما تو ایران خیلی به دردشون نمی خوره و چندبرابر درآمدی که از ایران دارن خرج می کنن. فکر می کنی چندتا شرکت ایرانی بهشون تبلیغات می ده؟
ثانیا اطلاعاتی که ازش استفاده می کنند خیلی سطحی هست و کاملا جنبه تجاری داره.
بهتره یه کم بی خیال نظریه توطئه و این توهمات بشیم
واقعا؟؟ الان از این نظر من نتیجه گرفتی که من طرفدار نظریه توطئه هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه چند دور نظرم رو بخون تا دوزاریت بیفته بعد بیا زیرش نظر بده. البته اگه خواستی پاسخ این نظر رو هم بدی باز هم چند دور بخونش.
من میگم گوگل دلش به حال ما نسوخته که بیاد سرویسهاش رو مجانی ارائه بده، داره ازشون پول در میاره، با اطلاعاتی که ما به طور رایگان در اختیارشون میذاریم. بعدش کی میگه اطلاعات ما از ایران به درد اونا نمیخوره؟؟؟؟؟ کافیه بازخورد کاربرها رو از وب سایتها در مورد هر خبر جدید دنبال کنند و این اطلاعات رو به دیگران بفروشند.
چند وقت پیش بود که همه سایتها در مورد شخصیت مجازی که فیسبوک از اطلاعات ما درباره خودمون میسازه مطلب نوشتن، این که دیگه توطئه نیست! در ضمن لایک کردن مطلبی که خودت نوشتی خیلی ضایس، تکرار نشه
" فیسبوک و گوگل و چند تا شرکت دیگه خیلی خیلی مشکوک میزنن. هزینه سرورهای اینها سر به فلک میزنه، اونوقت ۹۹ درصد سرویسهاشون مجانیه. جالبه؟"
لول. دائی جان ناپلئون اینا رو نوشته و شما نبودی. ببخشید اشتباه شد.
به هر حال دوست ندارم دلخوری پیش بیاد داریم بحث منطقی می کنیم.
به کی بفروشن دوست عزیز؟ این نظریه توطئه نیست؟
این کمپانی ها هرکدومشون یه کشورن خیلی مواظبن کاری نکنن که به اعتبارشون بر بخوره. بله اونها حداکثر چیزی که جمع می کنن علایق ماست تا ببینن چه تبلیغی بهمون نشون بدن. بازهم می گم بنگاه خیریه که نیستن.
البته در موارد استثناء که خیلی حساسیت روش هست مثل سوء استفاده از کودکان و فعالیت تروریستی ممکن جور دیگه ای عمل کنن که نه من اهلشم نه شما ایشالا
شاد باشی
گوگل،گوگل!
گوگول!
عجیب ترین مورد این بود که 15 درصد جستجو ها در یه روز قبلا هیچ وقت جست و جو نشده بودن !!