ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر بیشتر از لومیا ۸۳۰ و برخی مشخصات فنی آن

با وجود اینکه نوکیا به مایکروسافت پیوست، ولی هنوز لومیا با برند نوکیا زنده است و این روزها شایعاتی در رابطه با یک مدل ارزان قیمت شنیده می شود. پیش از این از احتمال معرفی ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۳ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

با وجود اینکه نوکیا به مایکروسافت پیوست، ولی هنوز لومیا با برند نوکیا زنده است و این روزها شایعاتی در رابطه با یک مدل ارزان قیمت شنیده می شود. پیش از این از احتمال معرفی لومیا ۸۳۰ و تصاویر مربوط به آن خبرهایی را منتشر کردیم. اما اخیرا تصاویر بیشتری این لومیای میان رده به همراه یک عکس رندر شده در کنار برادر بزرگترش یعنی لومیا ۹۳۰ به اینترنت راه یافته است.

بنا به اطلاعات منتشر شده قبلی، لومیا ۸۳۰ ابعادی معادل ۱۳۹.۴ میلیمتر در ۷۰.۷ میلیمتر خواهد داشت و بنابراین کمی از لومیا ۹۳۰ باریک تر و درازتر خواهد بود. عکسی که از این دو دستگاه منتشر شده هم گواه همین موضوع است. با این مقدار افزایش قطعا در نحوه استفاده از موبایل با یک دست تاثیر احتمالا منفی خواهد گذاشت.

در ادامه شخصی که تصویر رندر شده را منتشر کرده، اشاره ای هم به برخی مشخصات فنی آن داشته است. به گفته او صفحه نمایش لومیا ۸۳۰ بر خلاف ۹۳۰ از پنل IPS LCD برخوردار است. به احتمال بسیار زیاد، این دستگاه دارای نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل خواهد بود. یکی دیگر از مواردی که شخص لو دهنده به آن اشاره کرده، دوربین PureView با لنز ۱۳ مگاپیکسلی لومیا ۸۳۰ است. پیش از این حدس زده می شد دوربین این تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز فون ۲۰ مگاپیکسل خواهد بود. در آخر به قلب تپنده لومیا ۸۳۰ اشاره می کند که طبق گفته او، اسنپدرگن ۸۰۰ خواهد بود.

تمام اطلاعات فوق صرفا در حد شایعه هستند و مطلقا نمی توان نسبت به صحت یا سقم آنها اطمینان حاصل کرد. اما با این حال وجود یک لومیای میان رده جدید مسجل شده، اما در مورد سخت افزار فعلا فقط باید صبر کرد.

در ادامه مطلب تصاویر لو رفته از لومیا ۸۳۰ را خواهید دید.

Lumia-830 (6)

Lumia-830 (7)

Lumia-830

Lumia-830 (1)

Lumia-830 (2)

Lumia-830 (3)

Lumia-830 (4)

Lumia-830 (5)

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • محمد کاظمی

    طبق معمول مشخصات رو بالا میده جر رام 512 :| که مسخرست

  • ارتان

    سلام یه سوال میخواستم بدونم دوربین s5 چه از لحاظ عکاسی چه فیلمبرداری از گالکسی نوت 3(n900) بهتره یا فرق چندانی ندارن؟؟ چون من به خاطر همین مساله میخوام نوتمو بفروشم و s5 بخرم به نظرتون چیکار کنم اگه میشه اساتید جواب بدن اگه دوستان دیگه هم تجربه استفاده از این دو تا گوشیو داشتن بی زحمت منو از گمراهی در بیارن مرسی منتظر جوابتون هستم....

  • mohammadmj

    احساس می کنم داره طراحی ها شبیه به 930 میشه

  • abolfazl_eslami

    چرا می گید وینفون زشته چرا می گید به بلوغ نرسیده من تمامی کارامو با وینفون انجام میدم برای کسی که می خواد با پو بازی کنه اره همون اندروید بگیره بسته هر کی فکر می کنه وینفون بده همین جا کامنت بزاره من خودم میام قانع می کنم همین الانش دو تا اپلی با چهار تا اندرویدی تو خونه ما گوشی هاشونو عوض کردن رفتن وینفون خریدن یکی از دلایلی که مردم هنوز فکر می کنن وینفون بده چون تبلیغ درست نشده مثل اینترنت اکسپلورر که همه میگن هنوز سرعتش کمه

    • BuBo

      من دوس دارم وین فون رو تست کنم اونم حتما با 930 ولی به دو دلیل نمیرم.
      1. هنوز منتظر نکسوس 6 با اندروید L هستم.
      2. بازی Clash of clans که واسه وین فون پورت نشده.
      تو مورد دوم شاید الان بخواین بازی های مشابه ای مثل cloud riders رو معرفی کنید.
      اول بگم که الان انقدر تو Clash رشد کردم که نمیخوام تو بازی دیگه ای شیفت کنم دوم این که هیـــــــــــــچ بازیی مثل این نمیشه حتی خود Super Cell هم نتونست یه چیزی بهتر از این بزنه.
      یکی از وین فونی ها بعد این که گفتم Clash میخوام و وین فون نداره Cloud Rider sرو بهم معرفی کرد این بازی میتونم بگم به هیچ وجه به کلش نمیرسه، انقدر مشکل و Error داره و سنگین و دارای تراهی مینیمال غیر استاندارد هست که الان کلا پاکش کردم.
      پس میمونم تو همین اندروید تا شاید کلش پرت شد روی وین فون.

    • mohammadmj

      زیبا ترین سیستم عامل دنیا (ویندوزفون)

  • سوتابایت منتظر...!

    یه بیمار روانی اسم من رو برداشته داره تو وب کلاشی می کنه !!! من به جز دیجیاتو و آیتی رسان هیچ شعبه دیگه ایی ندارم !!
    اون قدر هم شخصیت دارم که به خودم اجازه ندم خرابش کنم !!

  • Amir

    مطمئنا از اسنپدرگون 400 و یا 200 استفاده می کنه .... چون یک میانرده هستش !

  • سوتابایت

    این قدر تو انتظاریم که اگه 20 تا کمپانی دیگه ام اضافه بشن فرقی نمی کنه !!
    ifa و apple , سامسونگ و نوکیا و ماکروسافت و سونی و ایسوس و ... !!!
    پرچم انتظار رو بالا می برم !!!

    • AhmadRzz

      عزيز جان
      فكر نميكنم سوتابايت عزيز و يا كسي از ديجياتو اينكارو كرده باشه
      سوتابايت عزيز از كاربراي خوب اين سايت هست . بهتره شماهم قبل اينكه به كسي تهمت بزنيد اول مطمعن شويد كه اون شخص بوده يا نه ......

    • 770ti

      اقای سوتابایت لطفا ادب خود را نگه دارید و جو سایت همسایه (ترنجی) را به هم نزنید تا جو این سایت خراب نشود لطفا این نظر پاک نشود تا ببینند با چه ادم دو رویی طرف هستیم از طرف گشت نظامی ترنجی

  • Dr.Zed

    تو عکس اخریه چرا کابل +شارژرش اینقد به شارژر سونی شبیه؟ :D
    خخخ

    • mohammad shobeiri

      این مدل شارژ مدت‌هاست که در محصولات نوکیا وجود داره ...

      • Dr.Zed

        باو میدونم. محض فان شهدا گفتم :|

  • فرزاد

    فکر کنم بعد از IOS ، وینفونه که با کمترین سخت افزار بازدهی مطلوبی داره ... خیلی دوست دارم تجربش کنم

  • Amir

    چرا در تصویر هفتم اسم نوکیا رو پشت لومیا 830 نمی بینم ؟؟؟ نکنه مایکروسافت قصد جایگزین کردن برند نوکیا با مایکروسافت موبایل رو داره ؟؟؟

    • رضا

      مایکروسافت تا بتونه این کارو نمی کنه لوگوی نوکیا توی رنگ مشکی زیاد مشخص نیست
      فکر کنم به مایکروسافت موبایل روی قطعات داخلی بسنده کنه(زیادشم هست

      • رضا

        خواستم بگم دستم خورد به خودم مثبت دادم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی