هواوی نسخه ای از Ascend P7 را با یاقوت کبود عرضه می کند
شایعات و گزارشات زیادی از عرضه نسخه بعدی آیفون با صفحه ضد خش خبر می دهد. در همین حال، ظاهرا هواوی نیز قصد دارد نسخه ای از Ascend P7 را که به صفحه ای با ...
شایعات و گزارشات زیادی از عرضه نسخه بعدی آیفون با صفحه ضد خش خبر می دهد. در همین حال، ظاهرا هواوی نیز قصد دارد نسخه ای از Ascend P7 را که به صفحه ای با یاقوت کبود مجهز شده به بازار عرضه کند.
تا به این لحظه خبری از قیمت احتمالی این نسخه از P7 منتشر نشده، اما به طور قطع این نسخه قیمتی به مراتب بالاتر خواهد داشت. گزارش شده که Huawei قصد دارد تعداد محدودی از این نسخه P7 را در یک فروشگاه آنلاین چینی عرضه کند. زمان عرضه اولیه در سپتامبر گزارش شده، اما تعداد بیشتری نیز در ماه نوامبر به بازار عرضه خواهد شد.
اگر همه چیز خوب پیش رود، هواوی اولین تولید کننده تلفن های هوشمند در چین خواهد بود که محصولاتش را به صفحات ضد خش از جنس یاقوت کبود مجهز می کند. البته باید منتظر عکس العمل شیائومی و Vivo نیز باشیم چرا که شایعاتی مشابه نیز در خصوص عملکرد آنها در حال حاضر وجود دارد.
شاید معنی کمیابی این نسخه از P7 این باشد که ساخت صفحات بزرگتر یاقوت کبود در میزان انبوه سخت تر است. بنابراین قیمت آن نیز باید بالا باشد. همچنین این ماده در ابعاد بزرگتر شکنندگی بیشتری دارد.
تلفن هوشمند Ascend P7 پرچمدار فعلی هواوی است که از نمایشگری ۵ اینچی، پردازنده چهارهسته ای و ۱٫۸ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و اندروید کیت کت بهره می برد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
قوه نخور بیا اینو بخور
من برای بار اوله که تو دیجیاتو کامنت میزارم
خودم به شخصه یه عاشق واقعی محصولات سامسونگم
ولی فعلا من خودمHonor6دارم فوق العاده با کیفیت و بدون لگ و تاخیره
صفحه نمایش عالی دوربین محشر خیلی هم خوش دست و زیباست
من قبلا نوت3داشتم به جرأت میتونم بگم که پا به پای نوت3میاد اینHonor6
سلام
ولله همه که ازش تعریف میکنن
خدا شاهده هوای جی 6 گرفتم سه روز کار کرد چهارمین روز خود ب خود ریسیت داد تو دستم
نه به کامپیوتری وصل شده ن چیزی.هیچی
نمایندگی خود هووای تست قطعه کرد و گفت همه چیزش سالمه
نرم افزار هم عیب نداره
گوشی بالا نمیاد
مشکل از چیه؟
خخخخخخخخخخخخ
هووای چیزی نیس
سری های اولیش عالی بودن ولی بعد ک معروف شد کیفیت کاریش اومده پایین
راستی نظر شما چیه واس مشکل این جی 6؟ چرا اینطور شد؟
باید ببینیم امسال اپل چه نوآوری رو بروز میده که کمپانی های دیگه واسه سال آیندشون کاربن بزارن تا عقب نمونن ..
HUAWEI عالیه . من خودم و هر کسی رو که هواوی داره رو میبینم همگی کاملا راضی هستند
اصلا از هواوی خوشم،نمیاد،حتی اگر از طلا بخواد بزنه
این یارو EROS چرا به خودش مثبت میده؟؟؟
کامنت اخرشو خواستم منفی بدم اشتباهی مثبت دادم
اولا آقای یعقوبی لطفا درست صحبت کن. یارو یعنی چی؟ دوما دادم که دادم به شما چه؟ سوما از وقتی نظرو دادمتا تایید شه انقد طول کشید که گفتم عمرا تایید شه، محض فان مثبت زدیم.
گوشی خوبی هم سخت افزار خوب هم ظاهر خوب قیمت مناسییم داره .
اما حیف که چینیه
واقعا نمیشه به چینی ها اعتماد کرد ..تصویر سازی ذهنی خیلی بدی از چینی ها داریم .
ایول پس هواوی هم میتونه.... P7 گرچه تقلید و کپی برداری های فراوانی داره اما گوشی جذاب و تحسین برانگیزیه، نسبت به قیمتش خوبه،،، البته کاش یک مدل با پردازنده بهتر ازش تولید میکرد..... چند روز دیگه هم توی ifa احتمالا یک فبلت با سنسور اثر انگشت شبیه وان مکس معرفی کنه