اپل قوانین استفاده از حریم شخصی HealthKit را برای توسعه دهندگان به روز کرد
همانطور که ساعتی پیش به صورت رسمی مشخص شد، زمان کنفرانس بعدی اپل برای معرفی محصولات جدید اعلام شده و ۱۸ شهریور باید منتظر تازه های اپل باشیم. محصولاتی که با اضافه شدن HealthKit به آنها ...
همانطور که ساعتی پیش به صورت رسمی مشخص شد، زمان کنفرانس بعدی اپل برای معرفی محصولات جدید اعلام شده و ۱۸ شهریور باید منتظر تازه های اپل باشیم. محصولاتی که با اضافه شدن HealthKit به آنها امکانات تازه ای در حوزه سلامت به اکوسیستم اپل اضافه خواهد شد.
اما همانطور که در مطلب مربوط به نگرانی های پزشکان از HealthKit از برخی مشکلات مربوط به حریم شخصی کاربران در رابطه با این پلتفرم آگاهی دارید.
به همین منظور اپل امروز بخش هایی از قوانین استفاده از حریم شخصی آن را برای توسعه دهندگان تغییر داده تا اطلاعات شخصی کاربران به دست شرکت های تبلیغاتی و سایر منابع نامعتبر نیفتد.
به گزارش فاینانشیال تایمز، شرکت اپل با تغییر این قوانین، در دسترسی و جمع آوری اطلاعات توسط اپلیکیشن های جانبی که از HealthKit استفاده می کنند محدودیت ایجاد کرده یا این دسترسی ها را مسدود کرده است.
با این محدودیت شاید اعتماد کاربران نسبت به استفاده از امکانات اپل و اپلیکیشن های جانبی که از پلتفرم HealthKit استفاده می کنند بیشتر شود. چرا که با این تغییرات، اطلاعات کاربران قرار نیست جایی نگهداری شود و یا برای مقاصد تبلیغاتی مورد استفاده اشخاص و شرکت ها قرار گیرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من به تقلید اعتقادی ندارم ولی در جواب اپلی ها که کپی کپی میکنن میخوام بگم که این قابلیت کپی از نرم افزار s health سامسونگ است حقتونه سامسونگ ازش شکایت کنه تا حالتون جا بیاد
هرکاری کنید زیر سامسونگید دست وپا بیخود نزنید
سامی منتظر بود تو بیای اینجا کامنت بزاری تا اونا هم وکلاشونو دست به کار کنن
اصلا هنوذ اي او اس هشت اومده باهاش كار كردي كه ميگي تقليد بابا بس كن تعصب رو برند چيز بي مورديه
ولی همین اطلاعات بیماران اگر توی پایگاه داده ها دسته بندی بشه و روشون مطالعات انجام بشه زیر متخصصین مراکز آمار و مربوطه میتونه به خود دانشمندان علم طب هم کمک بزرگی کنه ، چرا که بدون هیچ دوندگی خود اطلاعات به سمتشون سرازیر میشه برای مطالعه
اپل اینکارو کرد ، اپل اونکارو کرد .... دیجی جان ، ما دوستت داریم ، ولی زیاد داری پیاز داغ میکنی قربون شکل ماهت ...
یه خورده به اخبار های مهم غیر اپلی هم برس ...
دوست عزیز این سایت یه سایت اپلیه 99 درصد کاربراش هم متعصب
اپلی هستن اینو دیگه همه میدونن اخبار و مقاله های این سایت هیچ گونه اعتباری نداره چون تعصب چاشنی کار شده
نمونش نیما دادگستر که خدارو شکر رفت
کاملا مخالفم
ولی اگه ناراحتی کسی نخواست بیای دیجیاتو
همون زومیتم واست زیاده
خیلی خوبه که اپل کمی تا حدودی زیاد به مشتریاش اعتماد میده و الکی هم نیست که طرفداراش بیشترین اعتماد رو بهش دارن
نکته مثبتش اینه که به درد سلامتی میخوره
نکته منفیش اینه که بیمارا اکثرا از قشر فقیر هستن که اپل ندارن که بخوان ازش به خاطر سلامتی استفاده کنن...
بفرمایید.............................
بیماری ها به جز بیماری های کمبود منابع بدن اکثرا قشر فقیر و غنی نمیشناسه
مثلا دیابت اتفاقا تو قشر مرفح خیلی زیاده
بعدشم حالا همین تجهیزات الان برای قبت قند خون همچینم ارزون نیست
خوبه به فکر افتادن
فکر کنید یکی زنگ بزنه بهتون بگه از فلان شرکته و اینکه شما یه مریضی دارید اگه از دارو شرکت ما استفاده نکنید میمیرید!!!
بعد میگی از کجا میدونی؟
میگه شما یه سال از طریق آیفونتون زیر نظر پزشکان ما هستید!!!
بعد ما هم گول میخوریم ، به همین راحتی :)))
دیجیاتو پوشش بده:
http://www.mci.ir/Notrino
بعضی چیزاش جدیده