عرضه جداگانه کینکت از پانزدهم مهرماه و با قیمت ۱۵۰ دلار
مایکروسافت اعلام کرده که برنامه هایی برای عرضه جداگانه سنسور Kinect دارد. قرار است این محصول از هفتم اکتبر (پانزده مهرماه) سال جاری میلادی با قیمت ۱۵۰ دلاری در بازارها عرضه شود. خبر عرضه مجزای ...
مایکروسافت اعلام کرده که برنامه هایی برای عرضه جداگانه سنسور Kinect دارد. قرار است این محصول از هفتم اکتبر (پانزده مهرماه) سال جاری میلادی با قیمت ۱۵۰ دلاری در بازارها عرضه شود.
خبر عرضه مجزای کینکت حدود ۴ ماه پس از اعلام مایکروسافت مبنی بر عرضه پکیج ۳۹۹ دلاری Xbox One بدون کینکت اعلام شده است. پیش از آن قیمت ایکس باکس وان به همراه کینکت ۴۹۹ دلار بود. بنابراین انتظارات از قیمت سنسور کینکت به تنهایی، در حدود ۱۰۰ دلار بود. به هر حال باز هم قیمت این نسخه از کینکت کمتر از سنسور مخصوص ویندوز است که با قیمت ۱۹۹ دلار قرار است وارد بازار شود.
عرضه جداگانه کینکت -همانطور که در وبلاگ رسمی ایکس باکس هم اشاره شده- نشان می دهد مایکروسافت اذعان دارد استفاده از ایکس باکس وان به همراه کینکت، تجربه کاربری فوق العاده متفاوت و البته بهتری را در برخی بازی ها و امکانات چند رسانه ای آن ارائه می کند.
به گفته مایکروسافت میزان فروش ایکس باکس وان در ماه ژوئن و همزمان با عرضه بدون کینکت آن دوبرابر شده، هر چند که این میزان افزایش، رقم قابل ثبتی را در فروش این محصول به جای نگذاشته است.

اگر شما هم از جمله افرادی بوده اید که در یک یا دو ماه گذشته اقدام به خرید ایکس باکس وان بدون کینکت کرده اید، اکنون می توانید با ۱۵۰ دلار به کنسول تان بینایی بخشیده و بازی ها و امکانات تازه ای را روی آن تجربه کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ببخشید دوستان یه سوال داشتم !!
کینکت ایکس باکس وان به ایکس باکس ۳۶۰ هم میخوره ؟؟
گفتی مهر ماه کلا رفتم تو فاز غم
یا خدا صدای تفنگا شروع شد ، عجب شبیه امشب
اگه این ساز و نقاره خونه همسایه گذاشت من بخوابم
امیدوارم همه ی شما به واقیت برتری ال جی نسبت به رقباش پی ببرین !
البته ما تو این زمینه ها هنوز وارد نشدیم اما خوب میدونین اگه وارد شیم دیگه به گرد پامنم نمیرسید !
مگه نه ؟
بچه ها میگم اینا همه کشکه !
از ال جی چه خبر ؟
احساس کمبود ال جی داره بهم دست میده !
شما چی ؟
میخوام بدونم ال جی ایاش کیان ؟!
سلام دوستان
یک سوال ذهنمو مشغول کرده هر چند که جاش اینجا نیست ولی دوست دارم جوابش و بگیرن اگه کسی اطلاعات داره خا هشن جواب بده
چگونه یک هواپیما با سرعت مثلا١٤٠٠ کیلو متر در ساعت حرکت می کنه و همزمان زمین هم ب ااین سرعت شاید بیشتر هم حرکت می کنه و به مقصد میرسه
امیدوارم یک جواب علمی و ساده بگیرم ممنونم
سلام. همون طور که دوستمون گفتن، زمین همراه با اتمسفر با سرعت حدود 1000 مایل در ساعت می چرخه. پس هر چیز که داخل جو باشه به صورت بالقوه این سرعت رو داره. برای مثال، شما از روی زمین به هوا بپر، آیا زمین زیر پای شما جابجا میشه؟ در صورتی که با این سرعت باید حدود چند مایل جابجا بشه!
این رو در فیزیک "اینرسی حرکتی" میگن. ما چون در اتمسفر هستیم، حرکت زمین رو نمی بینیم ولی به صورت بالقوه اینرسی حرکتی 1000 مایل در ساعت رو داریم.
سلام
جواب سوالتون اینه که چون زمین با جو خودش حرکت میکنه پس هر جسمی که توی جو قرار گرفته همراه زمین حرکت میکنه پس درنتیجه سرعت هواپیما اگر از خارج جو اندازه گرفته بشه میشه سرعت زمین + سرعت خود هواپیما بنابر این از سرعت زمین بیشتر میشه و به مقصد میرسه.
خب اگر اینطور که میگید باشه ، هر چی داخل جو باشه هم حرکت کنه وقتی هواپیما خارج جو هستش که دیگه سرعت زمین رو نباید باهاش حساب کرده . با توجه به حرف شما هواپیما باید داخل جو باشه تا سرعتش به اضافه سرعت زمین بشه
هواپیما ها یا مثلا ماهواره های تلویزیونی و کلا هر چیز معلقی توی هوا یا بهتره بگم جو زمین هستند با جو حرکت میکنند و سرعتی برابر سرعت زمین دارند بنابر این این قضیه کاملا صحیحه وگرنه ماهواره ای مثل هاتبر هیچوقت سر جاش نمیموند:))))
سلام
من دقیق جواب سوال رو نمیدونم ولی فکر کنم این کمک بکنه:
http://xti.ir/physics/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%D9%82-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%DB%8C%D8%A7-%D8%BA%D8%B1%D8%A8%D8%9F/
به چند دلیل این اتفاق میفته دوست عزیز، اول اینکه نقطه ای مشخص و فرضی روی هر نقطه ی زمین گردشی دایره ای روی محیط کره ی زمین داره و هواپیما تقریبا حرکتی خطی داره، در یک سرعت مشخص، ثابت و یکسان نقطه ی فرضی روی زمین همون مسافت رو طی میکنه اما به دلیل حرکت روی دایره جا به جایی اون کم تره، مسافت و جا به جایی کاملا با هم متفاوت اند، مثلا کسی از تهران بره مشهد باز برگرده تهران نزدیک 2000 کیلومتر مسافت طی کرده اما جا به جاییش صفره.
دوم اینکه با گردش زمین جو اطراف اون هم میچرخه و ثابت نیست. این باعث میشه هر نقطه ی فرضی در جو همون سرعتی رو داشته باشه که نقطه ای فرضی دیگری روی زمین داره، در واقع برای همین بالن میتونه روی یک نقطه ثابت باشه چون همراه جو داره میچرخه. در واقع سرعت نسبی است، در نظر ما شاید بالن ثابت باشه اما در نظر یک ناظر بیرونی خارج از جو زمین و مثلا روی مدارهای ماهواره ها سرعتی برابر سرعت گردش زمین داره و به همین دلیله که ماهواره ها باید با سرعتی ثابت بچرخن تا همیشه بالای سر یک نقطه باشن.
خدا لعنتت نکنه نصف شبی ذهنمو درگیر کردی
الان مایکروسافت اینکاروکرد خیلی خوب شد...
ولی از یه طرف 100 دلار ازش کم شده، بعد جدا 150 دلار؟؟
خب اگه کسی کینکت بخواد،جوری هست که مثلا با هم بخره و قیمت همون 100 دلار رو پرداخت کنه؟ یا حتما باید جدا بخره و 150 دلار پرداخت کنه
+
ببعی کجاست؟ پیداش نیستا :'(
۵۰ دلار پول کارتنشه!!!
بر فرض اگه به هزار تومن بگیم یه چوق پارسی به یه دلار بگیم یه چوق آمریکایی , اونوقت این محصول حدودا 470 چوق پارسیه , و فقط 150 چوق آمریکایی
درحالی که متوسط حقوق یه پارسی 20440 چوق پارسیه
متوسط حقوق یه آمریکایی 48872 چوق آمریکاییه
Feel the difference!!!!
یا مثل IPhone 5s 16GB 2090 چوق پارسیه و فقط 149 چوق آمریکایی
ّPLEASE feel the diference