SM-G5309W اولین تلفن هوشمند سامسونگ مجهز به چیپ اسنپدراگون ۴۱۰
از گوشه و کنار خبر می رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه ی تلفن هوشمند اندرویدی جدیدی با صفحه نمایش ۵ اینچی است که احتمالاً به پردازنده ی اسنپدراگون ۴۱۰ مجهز گردیده باشد. موبایل مذکور ...
از گوشه و کنار خبر می رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه ی تلفن هوشمند اندرویدی جدیدی با صفحه نمایش ۵ اینچی است که احتمالاً به پردازنده ی اسنپدراگون ۴۱۰ مجهز گردیده باشد. موبایل مذکور که در حال حاضر از آن با عنوان SM-G5309W یاد می شود مورد تائید مرکز صدور مجوز استاندارد برای قطعات مخابراتی در چین قرار گرفته است و ظاهراً اطلاعات مرتبط به آن توسط همین مرکز به بیرون درز پیدا نموده.
تلفن هوشمند یاد شده با سایر محصولات اندرویدی مشابه سامسونگ تفاوت چندانی نداشته و یک ابزار میان رده محسوب می گردد. بنا بر اطلاعات منتشر شده این موبایل مجهز به صفجه نمایش ۵ اینچی با رزلوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل بوده و به دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی به همراه دوربین پشتی ۸ مگا پیکسلی نیز مجهز گشته است.
SM-G5309W یک گیگابایت حافظه ی رم و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته و از درگاه حافظه ی microSD نیز بهره مند است. اما همانطوری که پیش تر نیز اشاره شد این اولین تلفن هوشمند سامسونگ خواهد بود که به پردازنده ی اسنپدراگون ۴۱۰ با سرعت پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز که دارای قابلیت های ۶۴ بیتی است مجهز گشته.
از شواهد پیداست محصول جدید سامسونگ فعلاً فقط برای چین تولید شده است ولی می توان در آینده ی نزدیک انتظار حضور آن را در سایر بازارهای جهان را نیز داشت. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از SM-G5309W را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




حالم از سامسونگ بهم میخوره همشون شبیه هم هستن
سلام دوستان یکی به من بگه فرق بین چیپ 64 بیت با 32 بیت چیست ؟
به نظر من که خرید میان رده از هر برندی در صورتی که بشه با 200 300 تومن بالاتر یه گوشی تقریبا پرچمدار خرید اشتباه محضه، منظورم توی پلتفرم اندروید هستش چون بعدا توی اپدیت و پشتیبانی براش کم میذارن شرکت ها.
_________________________________
راستی آقای قاسمی امروز عصر از مراسم ها پوشش زنده دارید؟ وبلاگ نویسی زنده رو میگم.
یه اصلی که تیم طراحی سامسونگ همیشه بهش پایبند بوده اینه که گوشی میان رده حتما و تاکیدا و الزاما باید جوری زشت باشه که نشه بیشتر از دو ثانیه بهش نگاه کرد
تكرار تكرار تكرار حال خودشون بد نميشه نميدونم
هی...
سامسونگ خودش نمی دونه داره چیکار میکنه!!!!؟؟؟؟؟
بیچاره اونایی که گلکسی اس 5 خریدن چند ما نگذشت که پرچمداراش حال کنن بهترین گوشی از سامسونگ رو دارن بعد آلفا اومد ضد حال بره همشون شد الان هم ضد حال شدید برای اونایی که آلفا خریدن...
حال این که چیزی نیست نوت 4 هم تو راهه.......:d
طرح iwatch از کسی که طرح درست iphone رو منتشر کرد!!
http://www.phonearena.com/news/Apple-iWatch-concept-shows-dreamy-curves-iPhone-esque-looks_id60128
-------------------------
در انتظار تایید نظرمم !!
این که بی نهایت به gear s شباهت داره.
زیبا نیست، کاربردی هم نیست به نظرم این شکلی.
واي نكن اين كارو با ما دلم ضف رفت
دلم رو برد ٥٠٠$ هم براش ميدم;)
من قشششششششش کردم! اگه این باشه عالیه
یه چیزی هست
پاینش نوشته dearmy
:(
چقدر زشته اه ...
چه کلففففففته!!!!!:):):)
منتظر طوفان سامسونگ در امروز باشید
طوفان سامسونگ = امپراطور = گلكسى نوت 4