ساعتی پیش لومیا ۸۳۰ توسط مایکروسافت معرفی گردید و دوربین PureView ده مگاپیکسلی آن با قابلیت فیلم برداری 4k بسیاری از حضار در کنفرانس خبری را به وجد آورد. نوکیا معتقد است این محصول یکی از بی نقص ترین طراحی های این برند تا کنون بوده است و کاهش ضحامت تلفن یاد شده به ۸.۵ میلی متر را دستاوردی بزرگ می داند.
در ادامه ی مطلب می توانید ویدئوی اولیه از لومیا ۸۳۰ و امکاناتش را به همراه مجموعه تصاویری مرتبط به آن که جزئیات بیشتری از طراحی و بدنه ی این تلفن هوشمند را نمایش می گذارند مشاهده نمایید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Lumia830-handson.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (25 مورد)
مطالب پیشنهادی










دوستانی که میگن Clash نداره ، در عوض Age of empires داره که فوق العاده جذاب تر از Clash هستش
من خودم 1.5 ساله 1520 دارم و کاملا از تجربه ویندوز فون راضیم
و در ضمن دوستانی که مشکل کمبود نرم افزار رو میگن ، با اومدن آپدیت Windows 10 کلیه نرم افزارهای Android و IOS بر روی ویندوز قابل نصب خواهد بود پس جای هیچ نگرانی وجود نداره هرچند که همین الانم به اندازه کافی نرم افزار برای ویندوز وجود داره ...
مراسم معرفیش بیشتر شبیه مراسم nikon بود کلن رو دوربین گیر داد ولی خداییش نوکیا یه چزه دیگس فقط یه مشکل داره
.
.
.
.
کلش نداره
چش منو لومیا 830 قبل از معرفی گرفته ولی با قیمتی که داره
735 بهتره
من بین انتخاب تبلت زد3 کامپکت و 735 موندم :(
آقا ویدیو مشکل داره؟ این که من گرفتم صدا تصویرش یکی نیست
البته به شوخی هاااا ولی از نمای پشت گوشی های لومینا رو بغل هم بچینی کپی بستنی یخی میوه ای هستن.
بد نبود طرح پشت رو کمی کلاسیک هم میزد.
ممنون آقای مقدری، حتی توی سایت های مطرح غرب هم به این سرعت و قشنگی پوشش ندادن. دمتون گرم...... گوشی بسیار زیباییه و جذاب.
دوتا از بهترین میان رده ها امروز معرفی شدن دیزایر 820 و لومیا 830
کی از همه قشنگتره؟
.
.
.
.
.
صحبت های لومیا ۸۳۰ با بقیه ی لومیا ها :D :))
اقای عامر پس لطفا نظر نده کککچچچللل.من به جای تو خسته شدم انقدر نظراتتو خوندم...
بی احترامی نکنید لطفا. خب دوست داره کامنت میزاره. شما دوست نداری نخون و رد شو. ولی حق ندارید بی احترامی کنید.
زیبان...
وینفونیا بهتون تبریک میگم.. یه میانرده شایسته هست 3>
یادش بخیر، گیر داده بودی میگفتی کُپیه SP ـه! :D