ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Angry Birds Stella؛ حمله پرندگان خشمگین به دنیای دخترها

ساده اما سرگرم کننده. تنها همین 2 واژه را می توان در ارتباط با انگری بردز به کار برد تا نه به اندازه کافی آن را بالا برد و نه آنقدرها آن را کوچک کرد. Angry Birds ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ساده اما سرگرم کننده. تنها همین 2 واژه را می توان در ارتباط با انگری بردز به کار برد تا نه به اندازه کافی آن را بالا برد و نه آنقدرها آن را کوچک کرد. Angry Birds یک بازی ساده موبایل بود که در سال 2009 به موفقیتی ناگهانی دست یافت و حالا کار به جایی کشیده که Rovio، توسعه دهنده این سری یک انگری بردز دخترانه طراحی کرده تا بیش از گذشته دنیای دختر بچه ها را با خود همراه کند.

گیم پلی هیچ تغییر بزرگی به همراه نداشته. استلا، به گروهی از دوستانش می پیوندد تا سرانجام تلخی را برای خوک های کثیفی که می خواهند جزیره طلایی را تصرف کنند به ارمغان آورد. معماری مراحل تنها مورد جدیدی هستند که می توانید از دیدن شان خوشحال باشید. تعداد زیادی مرحله جدید ساخته شده اند تا در کنار ویژگی های نوین گرافیکی، لحظات آرامی را برای پلیر مهیا کنند.

image3

Angry Birds Stella، اولین قدم Rovio برای ساخت کاراکتر، و بردن سری پرندگان خشمگین به مرحله بعد نیست اما قطعا می توان از آن به عنوان قدمی بلند یاد کرد. دنیای پرندگان بی اعصابی که بی جهت به این سو و آن سو پرتاب می شدند تبدیل به دنیایی فانتزی شده، با شخصیت های خوش رنگ و لعاب که به یکدیگر عشق می ورزند، با هم سخن می گویند و هر کدامشان اسمی دارند.

انگری بردز در سال های آینده کجا خواهد بود؟ کسی چه می داند، فقط باید ببینیم که فرمول جدید Rovio پاسخ خواهد داد یا خیر. در طول تاریخ بازی های ویدیویی، روی هر پلتفرمی، سراشیبی تکرار عاقبت خوشی نداشته. تنوع در گیم پلی مهم ترین چیزی است که حین پرده برداری از یک بازی باید از آن سخن گفت و استلا چه چیز جدیدی دارد؟ تقریبا هیچ چیز.

image1

بنابراین به عنوان شخصی که تقریبا تمامی انگری بردزهای قبلی را امتحان کرده و می داند در این دنیا چه خبر است، چرا باید Stella را امتحان کرد؟ باز هم هیچ دلیل منطقی و قانع کننده ای وجود ندارد. اپ استور و گوگل پلی و حتی ویندوزفون استور، پر از بازی های با کیفیت و خلاقانه ای هستند که تا به حال امتحان شان نکرده اید.

ورژن های اندروید و iOS بازی منتشر شده اند و به زودی نسخه ویندوزفون هم از فروشگاه مایکروسافت به صورت رایگان قابل دانلود خواهند بود؛ بالاخره ویندوزفون پس از مدت ها چهره یک بازی مطرح را به خود می بیند. اما Rovio پس از این بازی چه خواهد کرد؟ احتمالا عرضه Angry Birds: Transformers در اولویت قرار خواهد گرفت.

Angry Birds Stella

Angry Birds Stella

سازنده: Rovio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 43.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • mohamadreza_jamili

    تا کی باید به وینفون کم لطفی بشه نمیدونم
    خوشحال بودم که تو این سایت شاهد این کم لطفی ها نیستم

  • محسن

    انگری برد نسخه اول و گو رو دوست دارم + ریو بثیه زیاد چنگی به دل نمیزنن

  • behtash

    جناب وفانژاد یا متن رو ویرایش کنید یا عذر خواهی کنید
    شما تنها سایت خبری تو ایران بودید که به مخاطبش توهین نمی کرد .ظاهرا شما هم برای اینکه از غافله عقب نمونید به این راه پیوستید ؟؟؟؟

    • عــــــامـــــــــر

      از کدوم سایت میایی و دوس داری اینجا مثلا به قئل خودت حرفت خریدار داشته باشه من وینفون دارم و از زمانی که ویندوز موبایل بود با سونی ریکسون ایکس 1 ازش استفاده میکردم همه میدونن ویندوز داره از فقر همه چی رنج میبره و فقط روونه و امنیت داره . وقتی شخصی سازی های اندروید رو میبینم بایدم ارزون باشه چون انقد امکانات داره که هگ و لنگش به چشم نمیاد اما من چی یه برنامه من 2 ماهه لنگشم نیومده باید گوشیمو عوض کنم چرا انقد تعصب

      • Behtash

        دوست عزیز منم از اون روزی که آیمیت گوشی میزد تا الان که لومیا خریدم ویندوز کار کردم . من خودم الان نزدیک 200 تا نرم افزار نصب کردم . همشون هم کاربردی . شما چه نرم افزاری میخواستید که نبوده ؟ این ایمیل من : behtash.fani@gmail.com
        خوشحال میشم که بتونم کمکتون کنم .
        من به هیچ عنوان تعصبی نیستم . حتی تو سایت همسایه در مورد آی او اس حس کردم که دارند به کاربران توهین میکنند بهشون تذکر دادم . هر کاربری در هر سایت که هست باید به اون سایت تذکر بده تا هم سایت به نکات ضعف خودش پی ببره و کاربرا فقط خواننده نباشند .
        در ضمن آدم از دیجیاتو با اون عقبش توقع نداره که همچین متنی رو بیاره در خبرهاش .

  • Thinkdifferent

    یه جور ویندوزفونو مسخره میکنید انگار چه خبره!!!هر وقت halo روی ios و android اومد اونوقت بیاید اینجوری ویندوزفونو تخریب کنید.(یه عذر خواهی از آقای وفانژاد به خاطر اینجوری حرف زدنم.اعصابم خرد شد)

  • aref

    سلام
    مسوولان دیجیاتو
    لطفا اگر طرفدار ویندوزفون نیستید دشمنش هم نباشید
    متن کاملا ویندوزفون را زیر سوال برد
    حتی ویندوزفون چیه دیگه؟؟؟
    مگه ویندوزفون چی کم داره
    فقط و فقط از بازی های معروف کلش اف کلنز رو نداریم
    هر چی بگید داریم تو استور
    همین حرف های شماست که ملت میرن اندروید میخرن
    یعنی واقعا ۳۲۰۰۰۰ برنامه کمه؟
    افتخار میکنم که ویندوزفونی ام و لومیا دارم و الان با لومیا ۵۲۰ خودم این پیغام رو مینویسم
    لطفا سیاستتون رو تغییر بدید

  • Hassan

    حالا ما که نه اندروید داریم نه آی او اس نه وینفون و نمیتونیم بازی کنیم
    ولی یه نفر به جای من بازی کنه و بیاد نظر بده

  • ahmad9300

    سلام.آقا یکی بگه چطوری دیجیاتو رو تو فیدلی اضافه کنم.الان وقتی اضافه میکنم موقع آوردن اخبار ارور میده!

  • Thinkdifferent

    اولا اسم rovio میومد کیف میکردم ولی الان ... به نظر من به جای تولید چند تا بازی چرت و پرت باید بازیای خوبی مثل tiny thief بسازه

    • MehrSH

      و البته Bad piggies

  • صادق ۳۶

    این خبر چه ربطی داره به IFA 2014 ؟؟؟

  • behtash

    من همه مطالب روزانتون رو میخونم
    ولی این جمله که بالاخره ویندوز فون چهره به بازی مطرح رو به خودش میبینه کاملا از روی غرض بود
    پس بازیهای آسفالت ۸، مدرن کمبت ۵ ، سابوی سرف ، و خیلی از بازیهای مطرح دیگه چی هستند دقیقا؟ دیگه قرار. نیست وقتی اپآدم طرفدار یه سیستم عامل هست بقیرو بکوبه
    با اینکار شما دارید به نظر و علایق دیگران توهین میکنید و این کار اصلا از دیجیاتو انتظار نمیره
    متاسفم واقعا

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی