ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

gear s samsung
تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: ویدیو نگاه نزدیک به ساعت هوشمند Samsung Gear S

اگر دیجیاتو را دنبال کرده باشید احتمالا در جریان ساعت هوشمند Gear S سامسونگ قرار دارید. تولید کننده کره ای چند روز مانده به شروع IFA از این ساعت رونمایی کرد و به نوعی سبد ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۶:۴۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر دیجیاتو را دنبال کرده باشید احتمالا در جریان ساعت هوشمند Gear S سامسونگ قرار دارید. تولید کننده کره ای چند روز مانده به شروع IFA از این ساعت رونمایی کرد و به نوعی سبد ساعت های هوشمند خود را به اشباع رساند.

Gear S از نمایشگری منحنی برخوردار است و ظاهر متفاوت آن می تواند کاربران بسیاری را به خود جلب کند. برای اینکه بیشتر با این محصول آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم ویدیو زیر را به هیچ وجه از دست ندهید. (حجم ویدیو ۱۰ مگابایت)

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/gear-s-samsung.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • سمین

    اما من سامسونگ رو بیشتر ترجیح میدم چون من از قیافه موتو 360 خوشم نمیاد به من یه پولیم بدن اون رو نمیخرم من دنبال ساعتی هستم که سیم کارت بخوره و بشه اس ام اس داد و حرف زد چون این واقعا مورد نیازمه و کارم جوریه که به همچین چیزی احتیاج دارم اگه گوشیم اپل بود حتما ساعت اپل رو میگرفتم ولی گوشی خودم گلکسی اس 5 هست و به این ساعت میخوره دوستان نظرتون در راجب زنواچ چیه اون ساعت خوبیه من از برند ایسوس خیلی خوشم میاد هی چی که میده بیرون هیچ عیب و ایرادی نداره مخصوصا لبتاپاش که واقعا نسبت به قیمتشون عالین

  • ali.n

    همه چیش خوبه ولی وجود دکمه رو نمیتونم درک کنم، واقعاً لازم بود :-o

  • erfanm

    امیدوارم سامسونگ با برداشتن سیمکارت و وای فای و جی پی اس و یه سری امکانات دیگه یه نسخه ارزونتر از این ساعت رو هم ارائه کنه
    این ساعت فوقالعادس منتها من پول خریدشو ندارم
    کاش همینو بدون سیمکارت و اون امکانات ارتباطی هم ارائه کنه برای کسانی که قصد ندارن از ساعت به صورت جداگانه استفاده های اونجوری کنن

    • کامبیز

      عرفان جان ،اگه می خوای این ساعت بدون سیم کارت و وای فای ووو باشه و ارزونتر ،خوب سامی زده دیگه عزیزم برو گیر ۲ نئو بخر نصف قیمت این ساعته ،.
      اون دوستانی هم که میگن این چه کاریه سامی هر روز یه ساعت جدید میزنه باید بگم این خیلی هم خوبه ،اگه مثلا دست اپل بود بعد ۳ سال که صحبت ساعتش است یه مدل داده و تا ۲ سال دیگه هم تغییر نمیده اما تو این ۵ سال سامی ساعتش از نظر امکانات سر به فلک زده ولی اپل اندر خم همون کوچه ۵ سال قبله ،،
      کلا کارخانه های مثل سامی تکنولوژی رو به جلو دارن اما اپل تکنولوژی قطره چگانی داره اینقدر دیر محصول جدیدش رو میده بیرون که کاربر رو خون به دل میکنه و کاملا تشنه بعدش با قیمت خون پدرش کاربر رو سیراب میکنه ، ،مثلا چقدر طول کشید تا اپل یه فبلت بده بیرون ،آخرشم کلی ایراد داشت و نسبت به نوت ۴ اصلا حرفی برای گفتن نداره ،( لطفا متعصبانه برخورد نکنید نه سامی یک قرون به من میده نه اپل از من پولی به زور گرفته ،من سعی میکنم واقعیت رو ببینم )

  • عــــــامـــــــــر

    این ساعت امکانات خوبی داره اما واقعا بعضیاش فقط برای تبلیغ هستش در کنارش نمیشه از طراحی زیباش گذشت اما خب مرد حسابی ادم تو اون صفحه کوچیک چطور میتونه با صفحه کلید کار کنه و تایپ کنه
    اما جدا از اینها میتونه یه ساعت هوشمند خوب برای دوستدارن ساعت هوشمند باشه

  • kamyar

    محيط كاربريش خيلى زشته!!!!!!

  • masoud

    ظاهرش به دلم ننشست مخصوصا اون دکمه هوم در کل moto 360 یه چیز دیگس

  • Hossein

    من که موتو 360 رو بیشتر ترجیح می دم...

  • Saeeds

    واقعا ال جی و سامسونگ شورش رو دراوردن تو کمتر از 6 ماه ده ساعت مختلف بیرون دادن خب اون مشتری بدبختی که دو ماه نشده ساعت خریده حالا ساعتش قدیمی شده باید چی کنه؟

    • LG Forever

      به خوشکلی جی واچ ار و موتو 360 نیست

    • Behnam.t

      درست ميگى شما، ولى اون دسته از كاربرا بابت عجولانه خريد كردن كمى ضرر مىبينند، البته اين نظر ما هست شايد هم اونقدر تفاوتى نداشته باشه براشون!

      • Saeeds

        عجولانه خرید کردن؟؟ خب این دوتا کمپانی وقتی ساعتی رو معرفی کردن و بعدش هم نگفتن قراره هر 20 روز یه ساعت جدیدتر معرفی کنیم تقصیر کاربر میشه؟ الان این دوتا ساعت سامی و ال جی فوق العادن ولی شما میتونی حدس بزنی ساعت بعدی کی معرفی میشه؟

        • نام کاربری

          اره خیلی بده، یادم میاد Galaxy S1 که خریده بودم یه 3-4 ماهی داشتمش پیش خودم گفته بودم عجب چیز اسمی گرفتم، سیستم عامل داره ، کیفیت تصویر فوق العاده داشت بین گوشی های جاوا و دکمه ای، با ایفون مقایسه میشد، اما 2 ماه نگدشته بود تبلیغات و شایعات برای S2 شروع شد و مدت کمی بعد به بازار اومد، به کلی پشیمون شده بودم... اما باید قبول کنیم توی همچین بازاری نمیتونی همیشه اول باشی ! مخصوصا چیزایی که تازگی دارند و جدید به بازار عرضه شدند

مطالب پیشنهادی