ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۴ سامسونگ
تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: ویدیو نگاه نزدیک به سامسونگ گلکسی نوت ۴

از محصولی که خود آغاز کننده شاخه فبلت ها است، انتظاری به جز بهتر بودن نمی رود. خوشبختانه سامسونگ نیز بر این نکته واقف است و همچون نسل های قبلی تلاش نموده تا بهترین های ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۶:۵۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

از محصولی که خود آغاز کننده شاخه فبلت ها است، انتظاری به جز بهتر بودن نمی رود. خوشبختانه سامسونگ نیز بر این نکته واقف است و همچون نسل های قبلی تلاش نموده تا بهترین های خود را در گلکسی نوت به نمایش بگذارد.

نسل چهارم این دستگاه، که چند روز پیش در حاشیه نمایشگاه IFA رونمایی شد، اکنون در برابر دوربین دیجیاتو قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این محصول، ویدیو زیر را از دست ندهید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/galaxy-note-4-samsung.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • محمد جواد

    خوب مانی جان دوربینو یه لحظه بذار زمین قلمو در بیار d:
    ولی ایول، واقعا که لقب بهترین سایت فارسی اخبار فناوری برازنده ی شماست ;)

  • parsa

    خدايا به تمام دوست و برادرهاي گلم در ديجياتو نوت ٤ و يك موتو ٣٦٠ اهدا بفرما همه دستا بالا بگيد الهي آمين :)

  • مهدی

    آفرین آفرین خوب بود...
    اج رو بچسب داداشی
    منتظر فیلمه نوت اج هستیم...البته کامل تر بذار
    برو تو setting و منو و...
    ممنون صب منتظرم..الان ساعت 3.14 نصف شب

  • erfanm

    مانی جان ارومتر داداش
    اون نوت اگه از دستت میافتاد باید اندازه 2 تا IFA میدادی براش
    من دلم شکست اونجوری باهاش رفتار کردی..خب یه نفر دیگه هم میبردین کنارتون دوربینو میگرف دستش عزیز من

  • ali.n

    چیزی کم نداره، شاید از لحاظ ظاهری مثل z3 وm8نپسندمش اما اونقدر نکته مثبت داره که اینها مهم نیست، بخصوص کاربرد های عالی قلم های سری نوت که واقعاً لذت بخش هستند.

  • LG Forever

    مانی جان با قلم درگیر بودیا ... اخرم در نیومد :)

  • TROOL

    مانی جان اون گوشه داشتن در مورد نوت اج صحبت میکردن اونم یه فیلم بگیر منتظرم

    • TROOL

      نویسنده های دیجیاتو مانی گوشیشو جواب نمیده یکی بهش خبری چیزی بده بگه از خاجه حافظ لندن فیلم گذاشتی از نوت اج نزاشتی یه هندز ان بزاره از دیروزه منتظریم

  • عــــــامـــــــــر

    تو 10 دقیقه دوتا پست لامصب سایت که نیست موتور جت هستش
    فعلا در زمینه فبلت من سری نوت رو برتر میدونم بعد هم لومیا 1520 میتونه برتر باشه اما نوت 4 میتونست خیلی خیلی بهتر باشه هرچند که الان هم عالی هستش و فقط طراحی کمی مشکل داشت که تو نوت 4 عالی شده

  • مهدی

    بهتر نیست به جای به به و چه چه کردن در مورد روند کاری سایت در مورد پستی که قرار داده شده صحبت و بحث بشه ؟ پست گذاشتن و آپدیت سریع یک سایت فناوری از بدیهیات و ابتدایی ترین کارکردها و رمز بقای اون هستش !!

    • TROOL

      دور همیم خوش میگذره بیا تو غریبی نکن

    • LG Forever

      نو برو سایتایی مثه زومیتو ترنجیو ببین اصن قابل مقایسه با دیجیاتو نیستن دیجیاتو کارش فوق العادس

    • عــــــامـــــــــر

      انقد این دو روز در مورد نوت ۴ بحث کردیم که سردرد گرفتیم الان فقط باید از دیجیاتو تعریف کنیم و بس

  • محمد جاودان

    شاهکار میکنی دیجیاتو.مرسی مرسی مرسی

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی