ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: گزارش تصویری از غرفه Lenovo در نمایشگاه IFA

لنوو را شاید بتوان یکی از خوشنام ترین شرکت های چینی در بازارهای جهانی دانست. این شرکت بر خلاف آنچه که از چینی های انتظار می رود، محصولاتی بسیار با کیفیت را تولید می کند؛ ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۶:۰۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

لنوو را شاید بتوان یکی از خوشنام ترین شرکت های چینی در بازارهای جهانی دانست. این شرکت بر خلاف آنچه که از چینی های انتظار می رود، محصولاتی بسیار با کیفیت را تولید می کند؛ محصولاتی که هر یک از آنها در زمینه مقاومت مثال زدنی هستند و می توانند رضایت کاربر را به خوبی جلب نماید.

این شرکت دیروز و قبل از شروع رسمی نمایشگاه IFA، محصولاتی جدید را معرفی نمود. دیروز در دیجیاتو این محصولات را به صورت کامل معرفی کردیم، ام اکنون قصد داریم تا با گزارشی تصویری از غرفه لنوو، شما را بیشتر در جریان حال و هوای نمایشگاه IFA قرار دهیم. با ما همراه باشید.

IMG_6056

IMG_6058

IMG_6059

IMG_6060

IMG_6061

IMG_6062

IMG_6066

IMG_6076

IMG_6077

IMG_6085

IMG_6078

IMG_6079

IMG_6080

IMG_6081

IMG_6082

Medion یکی از شرکت های لنوو به شمار می رود.
Medion یکی از شرکت های لنوو به شمار می رود.

IMG_6073

IMG_6074

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • من

    من لنوو yoga 8 دارم. تلتل خوبیه نسبت به قیمتش که ۸۰۰ و خرده ای هست، ولی رمش درحالت عادی بدجوری اشغال شده که شاید با یه کاستوم رام حل شه و البته لانچر خودش خیلی آشغاله، ولی نصب کردن لانچر جدید که آب خوردنه. اگر هم فکر می کنین پایه ای که داره ست رو آذیت می کنه، باید بگم که خیلی هم این طوری نیست. ولی یه مشکل ایجاد می کنه و اون هم اینه که نمی تونین از کیف های متنوعی استفاده کنین. در ضمن کیفیت صداش خیلی خوبه، دو تا بلندگو با پشتیبانی از صدای دالبی داره

  • TechLover

    می دونم که ممکنه حرفم جانبدارانه محسوب بشه و عده ای مخالف باشن ولی ترجیح میدم نظرم رو بگم. با توجه به تصاویری که آقای قاسمی از غرفه های متعدد این نمایشگاه گرفتن و ما رو هم در دیدن اونها سهیم کردن این حس بهم دست داد که غرفه لنوو اصلا جالب نبود. در حقیقت مثل مغازه های بقالی قدیمی بی نظم و دارای ترکیباتی غیر موزون بود. به قول معروف خیلی چینی بود! ;-)

  • Abolfazl

    دمتون
    فقط رو هیچکدوم از عکسا DIGIATO نخورده، گفتم شاید یادتون رفته باشه

  • عــــــامـــــــــر

    ممنون دیجیاتو بابت اینکه با باز کردن سایت هیچ نیازی به هیچ سایت دیگه نداریم
    جای اینکه چند سایت رو یه بار باز کنید دیجیاتو رو چند بار باز کنید ممنون
    اما لنوو تو این نمایشگاه واقعا خوب کار کرد و محصولاتش هم واقعا زیبا بود

  • masoud

    این مدل های all in one چقد نازک بودن باید دید سخت افزارشون چجوریه من که خیلی خوشم اومد

  • Hossein

    خیلی خوب می شد اگر لنوو هم یه تبلت میان رده معرفی میکرد.....

  • قاسم شیخی

    حرف ندارین هم شما اقای قاسمی هم سامسونگ

  • ببعی

    اقا مانی دارید حال میکنیداااا خدایا چی میشه منم تو یکی ازین مراسما باشم :-(

  • بهنام

    کارتون عالیه !! فقط ویدیو اختصاصی هم بیشتر بزارید از محصولات مختلف . مرسی

  • kamyar

    در يك كلام (((ديجياتو تركونده)))

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی