ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا رسما رونمایی کرد؛ Moto G جدید با قیمت بهتر و بهبودهایی در نمایشگر

موتورولا امروز در کنار Moto X و Moto360 از مدل جدید Moto G نیز پرده برداشت. موتورولا تغییری در نام این ابزار نداده و آن را با همان نام پیشین عرضه خواهد کرد. پس نام ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۱:۱۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

موتورولا امروز در کنار Moto X و Moto360 از مدل جدید Moto G نیز پرده برداشت. موتورولا تغییری در نام این ابزار نداده و آن را با همان نام پیشین عرضه خواهد کرد. پس نام این نمونه تازه نیز Moto G خواهد ماند. موتو جی ۲۰۱۴.

موتورولا مدل جدید Moto G را با قیمت ۱۴۵ دلار به صورت آنلاک عرضه می کند. اما نباید نگران چیزی بود؛ بخاطر قیمت چیزی از قلم نیفتاده و حتی بهبودهایی نیز در این مدل نسبت به مدل قبلی مشاهده می شود. نخستین و مهمترین تغییر در اندازه نمایشگر دیده می شود. نمایشگر موتو جی ۵ اینچی است. با کیفیت اچ دی 720p و از نوع IPS که با شیشه Corning Gorilla Glass محافظت می شود. با افزایش سایز صفحه نمایش، اندازه گوشی هم بزرگتر شده. عرض آن ۷۰٫۷ میلیمتر و طولش ۱۴۱٫۵ میلیمتر است. این گوشی در دست بسیار راحت حس می شود. ضخامت آن نیز ۱۱ میلی متر است.

p9040091-1

سایر بهبودها در موتو جی شامل اضافه شدن اسپیکر استریو برای افزایش کیفیت صدای خروجی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو می شود. در این نسخه، موتو جی از microSD نیز پشتیبانی می کند و می توان حافظه گوشی را با کمک آن ارتقا داد. هر چند که خود گوشی از ۱۶/۳۲ گیگابایت فضای داخلی بهره می برد. باتری آن ۲۰۷۰ میلی آمپری است که تغییری در آن مشاهده نمی شود و این نگران کننده است؛ چرا که عمر باتری در موتو جی اولیه در حد متوسط بود.

پردازنده نیز در این مدل تغییری نکرده و کماکان یک پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۴۰۰ داریم که البته برای انجام بازی ها روی Moto G به خوبی کفایت می کند. البته در هنگام عکسبرداری ممکن است مقداری لگ مشاهده شود.

موتو جی همانطور که انتظار می رود با اندروید ۴٫۴ خالص به بازار می آید که البته قابل ارتقا به Android L خواهد بود. البته تنوع رنگ در این نسخه نیز وجود دارد و می توانید از میان تعداد زیادی از رنگ ها رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

شاید بهترین خصوصیت موتو جی، قیمت فوق العاده ارزان آن در مقایسه با رقبا باشد. این مدل می تواند در بین میان رده های بازار با قیمت ۱۴۵ دلاری اش خودنمایی کند. به هر حال باید منتظر ماند و میزان موفقیت آن را دید. این گوشی از امروز در آمریکا، هند، فرانسه، بریتانیا، برزیل، اسپانیا و آلمان عرضه می شود.

در ادامه تصاویر بیشتری از این گوشی ببینید.

p9040090-1 p9040096-1 p9040232-1 p9040252-1 p9040249-1 p9040246-1 p9040242-1 p9040241-1 p9040238-1 p9040233-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • MoHaMaD

    یه مورد جالب تو موتو جی دیدم که تو هیچ برند گوشی ندیدم اصلا داغ نمیکنه
    امیدوارم وارد شدن گوشیها موترلا هم مثل بقیه بشه واقعا گوشیها بی نقصی داره بیخود نبود نکسوس جدیدم موترلا زد

  • محمود

    از برند های چینی و طراح های تکراری خیلی بهتره

  • بهنام

    این خیلی خیلی خوبه !! خب حالا این و Desire 820 رو تو گزینه هام واسه خرید دارم !! البته منتظر معرفی ایفون میمونم ! که اگه ارزش داشت یهو پول بیشتر میدم اونو میگیرم !

  • Hassan.Gh

    عالیه. 145 دلار اگه با دلار 3000 تومانی بیاد میشه 435 هزار تومان . آقا من اینو تا 550 هزار هم بیاد قبول دارم . اما بیشتر از این دیگه نامردیه .
    قابل توجه قاچاقچیان عزیز

    • Morteza T.

      گوشی های موتورلا میان تو ایران قیمتهاشون نجومی میشه

    • محمد

      زیر ۸۰۰ تومن نخواهد اومد .

  • عــــــامـــــــــر

    به به خوشمان امد امروز روز موتورولاست نامرد
    این گوشی هم میتونه رقیب جدی تو بازار پایین رده و تا حدودی میانرده باشه
    خبر در حال بروزرسانی است باید سخت افزارشم معلوم بشه
    یه کم ضخامتش زیاده

    • ali

      گاز بده مرد

  • ali.n

    اونوقت میگن آمار افسردگی جوونا میره بالا... خب حق داریم،، ببینید تو بلاد کفار محصول رو بهتر و پيشرفته تر میکنن ولی قیمتش رو پایین تر از نسل قبل میکنن،، اینجا چراغ ماشین یکم گرد تر میشه و آنتن بلند تر قیمت دوبرابر میشه.. گوشی بسیار بصرفه و خوبیه اما نه برای ما :'(

  • َAlchemist

    واقعا خوش قیمته.

  • سوتابایت

    خیلی خوبه! یه میان رده همه چی تموم!!

  • LG Forever

    این میان رده ها چه میکنن امسال... جنگ بین میان رده هاس

  • Hossein

    چقدر قشنگه اگه ایران بیاد با قیمت تقریبا 435 هزار تومان(با فرض این که دلار 3 تومن باشه) می خرمش خیلی هم ارزونه فقط خداکنه مثل نکسوس 5 یه سری هزینه های هولناکی کشیده نشه...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی