همکاری اینتل و Fossil برای ورود به بازار ساعت های هوشمند
پیشتر گفته بودیم که اینتل حرکت خود را به سمت بازار گجت های پوشیدنی آغاز کرده؛ ورود به این دسته از لوازم الکترونیکی با هدف کمک به بیماران پارکینسون و هکاری با SMS Audio برای ساخت هدفون ...
پیشتر گفته بودیم که اینتل حرکت خود را به سمت بازار گجت های پوشیدنی آغاز کرده؛ ورود به این دسته از لوازم الکترونیکی با هدف کمک به بیماران پارکینسون و هکاری با SMS Audio برای ساخت هدفون های دارای حسگر ضربان قلب از جمله این اقدامات بودند.
اما حالا خبر کوتاهی منتشر شده که این شرکت با یک سازنده لوازم لوکس به نام Fossil وارد همکاری شده تا به زودی ساعت های هوشمند مبتنی بر اندروید پوشیدنی عرضه کنند. کمپانی Fossil پیشتر از علاقه خود به ساعت های هوشمند خبر داده بود و همین باعث ایجاد این همکاری دو جانبه شد.
متاسفانه در حال حاضر جزئیات زیادی از این خبر منتشر نشده اما در حال حاضر ما از این موضوع مطلع هستیم که هر دو کمپانی با این همکاری قصد دارند تکنولوژی و مد را با یکدیگر ترکیب کنند و این موضوع تنها مختص ساعت های هوشمند نیست. Fossil یک کمپانی فعال در ساخت و طراحی انواع کیف ها و ساعت ها با جواهرات قیمتی است که یک نمونه از محصولات اش را در تصویر فوق می بینید.
باید دید در آینده این دو کمپانی چه نقشه راهی برای خود ترسیم کرده اند و اهداف خود را چگونه پیاده سازی خواهند کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اینا رو عشقه
دارن لوسش میکنن دیگه
همه هم که تقریبا یکنواخته طرحشون فقط از 360 خوشم اومد
البته بی صبرانه منتظر iwatch هستم
بچه ها کمکککککککککککککککک
یکی انگار به رمز ١٣ حرفی و رقمی و … اپل ایدیم دسترسی پیدا کرده الان داره از کلشم اف کلنز من داره استفاده میکنه
دیروز میخواست اکانت منو بفروشه ؟؟؟ میگید چیکار کنم ؟؟؟؟
با پشتیبانی اپل درمیون گذاشتم ولی میگه با دولوپر کلش حرف بزن؟؟!!
چیکار کنم من اخهههههه؟؟
به خدا رمز اپل ایدیم به ذهن جنم نمیرسه چه برسه به یه نفر
ایرانی هم هست شمارشو هم پیدا کردم
کممممکک لطفا
فسيل واقعا ساعت هاي خوبي داره
راستي فقط ٣ روز مونده
اینتل ؟!!!!!!!؟؟؟ اسمارت واچ ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! داره قیامت میشه به قران :)
فسیل!!
:) چیه این ؟
فسیله دیگه !! یه میلیون سال هم سن شه !! خخخ !!
شوخی کردم جا ساعتی فسیل !! ولی قدیمی !! احتمالا 10 سال !! شایدم بیشتر !
من ک هنوز عاشق ساعت های کلاسیک هستم!! ای کاش همونجوری ک ساعت های هوشمند با قیمت معقول اصلشون گیر میومد این ساعت فسیلم گیر میومدو تقلبیشو نمینداختن پاچمون :(
کسی میدونه اسم این نمونه ( مدل که تصویرشم هست ) چیه؟!
فکر کنم این باشه ـ ـ ـ
www.fossil.com/controller/View?page=PDP&store=Fossil&productId=22560150&imagePath=FS4972&searchTerm=watch
دادا صفحشو برام باز نمیکنه، اسم مدلشو اگ میشه برام بنویس، مرسی بازم ؛)
عاغا اولین ساعت هوشمند ساخت کدوم کمپانی بود؟
سونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اولین ساعت هوشمند ساخت مایکروسافت بوده ـــ
اگر واقع بینانه نگاه کنیم !! فعلا چیزی به نام ساعت هوشمند تولید نشده !! همشون موبایل ها کوچک شدن که با اسم ساعت بازاریابی می شن !! خخخ !!
که یک نمونه از محصولات اش را در تصویر فوق می بینید. !!!
این محصول این قدر منحصر به فرد بود که چشم بصیرت هم قادر به دیدنش نیست !! چیز دیگه ایی برای دیدنش لازمه !!؟؟
سلام شاید اینجا جاش نباشه ولی میخواستم بدونم به نظرتون نکسوس هشت یا نه کی میاد؟ اگه که شیش هفت ماهه دیگه میاد برم همون نکسوس هفت یا تب اس بگیرم
اقا زیر صفحه استریم زنده مراسم اپل که نوشته فقط با سافاری میشه اونو دید!یعنی من که از کروم استفاده میکنم و گجت اپلی ندارم نمیتونم ببینم؟
سافاری ویندوز رو دانلود کن راحت ببین !!
میگم با اینترنت 128 کیلو بیتی میشه دید؟اخه تهران نیستم