ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پرچمدار کترپیلار معرفی شد: CAT S50

کترپیلار، سازنده ماشین آلات صنعتی و البته تلفن های هوشمند با مقاومت بالا، در مراسم IFA 2014 دست خالی ظاهر نشده بود و از جدیدترین محصول هوشمند اش رونمایی کرد. این تلفن هوشمند که CAT S50 نام ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۶ شهریور ۱۳۹۳  |  ۲۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کترپیلار، سازنده ماشین آلات صنعتی و البته تلفن های هوشمند با مقاومت بالا، در مراسم IFA 2014 دست خالی ظاهر نشده بود و از جدیدترین محصول هوشمند اش رونمایی کرد.

این تلفن هوشمند که CAT S50 نام دارد، همانند دیگر محصولات کترپیلار در این حوزه، از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و آب برخوردارند. از نظر ظاهری باید گفت یک قاب بسیار مستحکم دور تلفن همراه را گرفته و به همین دلیل به خوبی مقاوم است.

مشخصات سخت افزاری CAT S50:

  • صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰پی
  • پردازنده چهار هسته ای اسنپدرگن ۴۰۰ و توان پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز
  • حافظه داخلی ۸ گیگابایت
  • دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED
  • دوربین دوم VGA
  • اندروید ۴.۴

این تلفن هوشمند از ۲ گواهینامه IP67 و MIL-810G بهره مند است. اولی مربوط به دوام دستگاه به مدت نیم ساعت در یک متر آب است و مورد دوم، مقاومت در برابر نمک، گرد و غبار، رطوبت، باران، لرزش، تابش خورشیدی، حمل و نقل و شوک حرارتی است.

S50 با قیمت 500 دلار عرضه خواهد شد. در ادامه مطلب می توانید تصاویر بیشتر و ویدیوی کار با دستگاه را مشاهده بفرمایید.

1-169

2-169

catcam

cat-s50-hands-on-002

cat-s50-hands-on-006

cat-s50-hands-on-009

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/cats50.MP4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • Mojtaba

    سلام.من 5 ماهه b15 کاتر پیلار دارم عالیه.

  • rose

    سلام دوستان. من یکم با کارکرد این گوشی مشکل دارم. اگه کسی از این گوشی داره به تلگرامم مسیج بده لطفا چنتا سوال کنم ازش. ممنون میشم واقعا. نمیتونم از sd کارت استفاده کنم. اگه کسی راهنمایی کنه ممنون میشم. تلگرام : rose30ah

    • Mojtaba

      من کاترپیلار دارم.

  • کامران

    سلام6ماه پیش من بنا به شرایط کاری و ورزشی ونیاز به یک گوشی مقاوم تصمیم به خریدن این گوشی گرفتم بعد از یک ماه متوجه شدم باطری هنگام شارز داغ میشود و باطری بعد 4ساعت تخلیه میشود هیچی گوشی دو بار رفت وبرگشت و جواب اخر که تو خیلی حساسی الان گوشی خونه افتاده و هیچ کس پاسخگو نیست تنها کاری که برام کردند اینکه باید چندین بار دکمه اش رو بزنم تا باز شود و دایم تو شارز باشد شماره من 09119334626کامران از رشت

  • rey

    بندع همینو خریدم و خیلی هم راضی هستم. تنها ایرادش فقط کیفیت پایین دوربینشه. مقاوم.. شیک.. خوش دست

  • علیرضا

    دوستان من تازه خریدم واقعا با هاش حال میکنم هر تو دستم میبینه
    خود به خود جذب میشه

    • salam. mamnoon misham be telegram msg bed in. soal dashtam @rose30ah

      .

    • مجتبی

      ایفل من میخام بخرمش اما یکم گزونه

  • حسام

    سلام دوستان . از کسانی که این نوع گوشی cat دارن میخوام بپرسم از نظر کیفیت و رزولیشن در ظاهر و در مقایسه با گوشیهای جدید تر .خیلی متفاوت یا از درجه قابل قبولی برخوردار و اینکه سرعت پردازش و استفاده کردن از اون چقدر راحت؟ آیا منو فارسی دار ؟ لطفا اگر از این گوشی استفاده کردین صادقانه منو راهنایی کنید... متشکرم.

  • علی

    تا از کاترپیلار ها استفاده نکنی،نمیفهمی.اونایی هم که دنبال کلاس کار هستن بدونن کاترپیلار تو همه محصولات تولیدی اخرشه.اپل وباقی گوشی ها تو دست همه هست ولی اینو هرکی دیده حال کرده.

  • مسعود سريلي

    با سلام خدمت همه دوستان
    من خودم اين گوشي رو دارم قبل از اينكه وارد ايران بشه خريد كردم
    بر خلاف ظاهرش خيلي گوشي خوش دست و سبكي هست
    از نظر پردازشگر هم خيلي پرسرعت و با كيفيت هست و هيچ مشكلي همندارم باهاش
    چندين بار خودم تست ضربه و آب كردم موفق بوده
    شما ها هم ميتونيد بريد آپل بخريد چون فكر ميكنيد هر كه داره با كلاس
    والا با گوشي اپل دست كسايي ديديم كه كليك سبز و قرمز رو هم بلد نيت درست انجام بدن فقط شنيدناپل خوبه

    • shahram

      بله درست میگین من قبلا اپل داشتم با این گوشی هم خیالم راحته که دیگه ضربه نمیخوره هم از نظره کارایی

  • alirezaz

    سلام بچه ها به خدا یکی بهم بگه این گوشی از نظر سخت افزاری چه جوریه خوبه بخرمش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی مردونه راهنماییم کنه

    • SHAHIN_MALMIR

      سلام علیرضا منم مثل تو اگه تو فهمیدی به منم بگو

  • AMIR

    از کجا میشه خریداریش کرد ؟

    • foad

      علا الدین قیمتشم ۱۱۰۰۰۰۰

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی