تلفن هوشمند کلاسیک اما جدید بلک بری در راه است
هنوز چند روز تا معرفی رسمی Blackberry Classic باقی مانده که تصاویر و برخی مشخصات فنی آن به روی اینترنت راه یافت. تلفن های هوشمند بلک بری که از در اکثر موارد به صفحه کلید QWERTY ...
هنوز چند روز تا معرفی رسمی Blackberry Classic باقی مانده که تصاویر و برخی مشخصات فنی آن به روی اینترنت راه یافت. تلفن های هوشمند بلک بری که از در اکثر موارد به صفحه کلید QWERTY مجهز بوده، در این مورد هم همان ظاهر کلاسیک را به کار برده و به همین دلیل، بلک بری کلاسیک نام گرفته. البته چند ماه پیش مدیر عامل این شرکت، از بلک بری کلاسیک و پاسپورت خبر داده بود، اما در مورد مشخصات فنی آنها حرفی نزد.
همانطور که در تصاویر دیده می شود، نمای جلویی این مدل حاوی یک صفحه نمایش ۳.۵ اینچ مربع و یک کیبورد سخت افزاری QWERTY است. یک دکمه که نقش ترک پد را ایفا می کند به همراه دکمه های پاسخ گویی و رد تماس، منو و بازگشت به عقب هم دیده می شود.
مشخصات سخت افزاری BlackBerry Classic:
- صفحه نمایش ۳.۵ اینچ
- رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۵۸۲ ppi
- پردازنده دو هسته ای اسنپدرگن S4 SoC و قدرت پردازش ۱.۵ گیگاهرتز
- ۲ گیگابایت رم
- پشتیبانی از حافظه جانبی MicroSD تا سقف ۶۴ گیگابایت
- همراه با نسخه ۱۰.۳ سیستم عامل بلک بری
انتظار می رود بلک بری کلاسیک قیمتی کمتر از مدل پاسپورت داشته باشد و به احتمال بسیار زیاد، در ۲۴ سپتامبر عرضه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

سلام .من بلک بری کلاسیک دارم.بلک بری آی دی رو وارد کردم ولی یادم رفت کانفیگ کنم.حالا گوشیم ریست شده و ازم آی دی میخواد.خواهشا کمکم کنید
سلام .من بلک بری کلاسیک دارم.بلک بری آی دی رو وارد کردم ولی یادم رفت کانفیگ کنم.حالا گوشیم ریست شده و ازم آی دی میخواد.خواهشا کمکم کنید.
Mn apl daram mikham gushimo Avaz konm asln Blake bery nadashtam mikham yeki bge gushie khubie yA na kar kardan bahash rahTe ya sakhte ?
درود بر همه
بلک بری مشتری های خاص خودش رو داره و من بسیااااااار خوشحالم که دست هر کسی نمی بینم....من 7 ساله که از این برند استفاده می کنم و راضیم...
من تقریبا تمام گوشی ها معروف رو داشتم. اپل - بلک بری - آندروید - ویندوز ۸
مشکل بلک بری سخت افزارش نیست بلکه عقب ماندگی و رشد نکردن سیستم عاملش پابه پای دیگران است. استور بلک بری واقعا در برابر استور های رقیب حرفی برای گفتن نداره. این یعنی مرگ تدریجی این سیستم عامل - امکان نصب برنامه های آندروید روی بلک بری اصلا تجربه دلپذیری نیست.
:google:
:apple:
تست
:BlackBerry:
گوشیه خوبیه ولی من به شخصه با این طراحی های بلک بری حال نمیکنم ... نشد این بلک بری یه گوشی بدون کیبورد بزنه
متاسفانه ناآگاهی ما دلیل عقب ماندگی و سودجویی برخی افراد می شود.
بلک بری صاحب 3 اثر تمام تاچ هستش.
Z30,Z10,Z3
http://kimiamobile.com/Index.aspx?MP=101&SP=108&N=&P=1&V=1&A=0
یه نگاه انداختن بد نیستش.
البته لازم به ذکر است
که طرح پورش دیزاین هم موجوده که قیمتی حدود 5 میلیون دارد.
مثل این میمونه نوکیا بیاد مدل E50 رو دوباره تولید کنه.
حماقت بعضی کمپانی ها رو آدم میبینه خندش میگیره.درسته شیائومی کپی میکنه اما حداقل به این درک از بازار رسیده که چه چیزی رو کپی کنه که مشتریاش احتیاج داشته باشن.
لجبازی در دنیای تکنولوژی منحصر به 2 کمپانی هست
نوکیا و بلک بری
یعنی طرف داره هنوز SmartPhone میزنه ولی qwerty رو ول نمیکنه.
خیلی خنده داره.
اپل هم از این لجبازیها داره، مثل بزرگ نکردن صفحه، نداشتن قابلیت انتقال فایلها از طریق بلوتوث، نداشتن دلیوری ریپورت! عدم وجود قابلیت زنگ زدن در آیپدهای Cellular و بسیاری مورد دیگر... که باعث شدن من آیفون و آیپدم رو جیلبریک کنم.