اولین تلفن هوشمند ویندوز فونی آلکاتل با پردازنده ۶۴ بیتی معرفی شد: Alcatel POP 2
به نظر می رسد شرکت ها به آهستگی قصد دارند وارد بازار تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون بشوند. در اولین اقدام اچ تی سی نسخه ویندوز فونی وان ام ۸ را معرفی کرد ...
به نظر می رسد شرکت ها به آهستگی قصد دارند وارد بازار تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون بشوند. در اولین اقدام اچ تی سی نسخه ویندوز فونی وان ام ۸ را معرفی کرد و حالا نوبت به آلکاتل رسیده؛ POP 2 این بار با سیستم عامل ویندوز فون.
این تلفن هوشمند که پیشتر با سیستم عامل اندروید ۴.۴ عرضه شده بود، حالا در IFA 2014 لباس ویندوز فون به تن کرده و قصد دارد به جمع مایکروسافتی ها بپیوندد. پاپ ۲ با سیستم عامل ویندوز از سخت افزاری مشابه با نسخه اندرویدی اش بهره می برد و تنها تفاوت، در سیستم عامل و دوربین اصلی دیده می شود. این دستگاه به دلیل داشتن پردازنده ۶۴ بیتی، اولین تلفن هوشمند ویندوز فونی با این نوع معماری شناخته می شود.
مشخصات فنی Alcatel POP 2 نسخه ویندوز فون:
- پردازنده اسنپدرگن ۴۱۰ با معماری ۶۴ بیت و سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز
- پردازنده گرافیکی آدرینو ۳۰۶
- یک گیگابایت رم
- صفحه نمایش ۴.۵ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل
- ۸ گیگابایت فضای داخلی
- دوربین اصلی ۴ مگاپیکسل با فلاش LED
- دوربین دوم VGA
- باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
- با ضخامت ۹.۹ میلیمتر و وزن ۱۴۷ گرم
- با پشتیبانی از شبکه LTE
آلکاتل پاپ ۲ با سیستم عامل ویندوز فون در رنگ های سفید، آبی، بنفش، سبز، قرمز و زرد عرضه می شود و همچنین همانند برادر اندرویدی اش، دارای نسخه ۲ سیم کارته خواهد بود. قیمتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده ۱۵۴ دلار بوده که حدود ۸۰ دلار از لومیا ۶۳۵ ارزان تر است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خوبه صفحه نمایش یکم ضعیفه ولی 64 بیتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شبیه 5800. خوشمان نیامد.
ویندوز داره کم کم جا پای اندروید میزاره و شک نکنید روزی سامسونگ و سونی یا هیمین ال جی برای مخاطبان خاص خودشان گوشی رو با سیستم عامل ویندوز میزنن و اون روز روز مرگ اندروید
چه حاشیه ای داره o.O
من نميدونم حالا چه اصراريه كه ٦٤ بيتى رو روى ميان رده و پايين رده ها سوار كنن !!!
دوستان یکی کمکم کنه نمیتونم لومیا ۵۲۰ رو به ۸.۱ آپدیت کنم همش تا ۴۶ درصد پر میشه بعد یه ارور میده .اینم کد ارورش:80188d2
ممنون از همه دوستانی که پاسخ دادن ولی باید عرض کنم که اولاش کلا هر وقت میزدم آپدیت شه میگفتyour phone is up to date. بعد که یه ریست کلی کردم شده اینجوری که تا ۴۶ درصد میره بعدش این ارور رو میده
انگار خطایی نصب آپدیت وجود داره گوشی رو را ه اندازی مجدد کنید ودوباره دانلود کنید . تو این آدرس همه ارور های آپدیت ویندوزفون رو می تونی ببینی
http://windowsiha.com/forum/thread158.html
دوست عزيز پيشنهاد مي كنم گوشي تون رو يه بار ريستارت كنيد و دوباره نصب به نصب آپديت اقدام كنيد
اگر مشكل ديگري هم در خصوص آپديت داريد به اين لينك مراجعه كنيد :
http://www.windowsphone.com/en-in/how-to/wp8/basics/solutions-to-update-issues
لينك پايين كم و بيش مراسم امشب اپل رو توضيح ميده!
ديجياتو اگه ميتونى ترجمش كن! يا حداقل فقط قسمت Wearable thing رو ترجمه كن كه امشب كمتر همه تعجب كنن!
http://daringfireball.net/2014/09/prelude
خیلی به nokia 610 از لحاظ ظاهر شبیه اگه دکمه هارو لمسی نمیکرد فک میکردم همونه
عجب جهشی !!!
اصلا فکرشم نمیکردم اولین 64 بیتی وینفون رو کسی جز مایکروسافت تولید کنه !!!
امكاناتش كمي ضعيفه ولي نسبت به قيمتش خوبه
اين خيلي خوبه كه شركت ها كم كم دارند به سيستم عامل ويندوزفون هم توجه مي كنند و بعضي از تلفن هاي هوشمندشون رو با اين سيستم عامل عرضه مي كنند
اميدوارم سوني هم روزي تلفن ويندوزفوني بزنه چون طراحي گوشي هاش به شدت با اين سيستم عامل مي خونه
از طرفي شركت ها دارند به سمت رنگي تر شدن هم مي رند
بله فامیل دور این خیلی خوبه که بقیه هم کم کم به ویندوزفون رو میارن،ولی بخوای نخواهی دیگه وقتش رسیده که یه پوست اندازی در مورد پلت فرم غالب شاهد باشیم اندروید داره بیش از حد تکراری میشه