ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فوجی فیلم قصد دارد هفته آینده در نمایشگاه فتوکینا محصولاتی تازه معرفی کند

این روزها پس از نمایشگاه IFA در برلین، باید منتظر نمایشگاه Photokina در شهر کلن باشیم که هفته آیند در حال آغاز به کار می کند. این نمایشگاه برای شش روز در این شهر برگزار ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۸ شهریور ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

این روزها پس از نمایشگاه IFA در برلین، باید منتظر نمایشگاه Photokina در شهر کلن باشیم که هفته آیند در حال آغاز به کار می کند. این نمایشگاه برای شش روز در این شهر برگزار خواهد شد که در آن تازه های دنیای عکاسی و ابزارها و گجت های تازه آن به نمایش عموم در می آیند.

Fujifilm نیز به عنوان یکی از بزرگان صنعت عکاسی، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. ظاهرا این شرکت قصد دارد دوربینی جدید در این نمایشگاه عرضه کند که افراد بسیاری منتظر آن هستند. این دوربین با نام X100T از دوربین های Retro-Style خواهد بود. این دوربین با سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی از نوع APS-C و نمایشگر ۳ اینچی به همراه آنتن وای فای داخلی برای اتصال به تلفن همراه جهت کنترل دوربین، در این نمایشگاه معرفی خواهد شد. تقریبا تمامی اطلاعات این دوربین پیش از معرفی در فتوکینا لو رفته است.

لنز ۲۳ میلیمتری این دوربین با f/2.0 عرضه خواهد شد و قدرت عکسبرداری تا ایزوی ۵۱۲۰۰ را دارد. قرار است این دوربین در دو رنگ مشکی و مشکی به همراه قاب های نقره ای عرضه شود.

البته علاوه بر این دوربین، فوجی فیلم قصد داشته از نسخه جدیدی از X-T1 نیز پرده بردارد. در این نسخه ارتقاهای جزئی ظاهر می شوند. بدنه جدید و شاتر سرعت بالا از جمله امکانات تازه در X-T1 است. همچنین این شرکت مشغول کار بر روی دو لنز جدید است. لنز XF با دهانه ۵۶ میلیمتری و f/1.2 و و دیگری نمونه ای ۱۴۰-۵۰ میلیمتری با f/2.8 است که ضدغبار و ضد آب است.

fuji2

قیمت احتمالی برای X-T1 جدید ۱۳۷۰ دلار، به همراه یک لنز ۵۶ میلیمتری ۱۴۷۰ دلار و با یک لنز ۱۴۰-۵۰ میلیمتری در حدود ۱۵۶۰ دلار گزارش شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • شربت آبلیمو

    آقا با عرض معذرت اینجا جاش نیست...
    منم مکانیک دانشگاه محقق اردبیلی قبول شدم...
    خیلی هم واسش زحمت کشیدم.
    حالا با خیال راحت میخوابم
    به امید همکاری با دیجیاتو در آینده

  • عــــــامـــــــــر

    من بعد از دیدن قیمتاش شادروان شدم خداییش عجی چیزیه ای میشه باهاش عکسای خوشگل گرفت ، باید منتظر بمونیم و ببینم عملکردش چجوریاست

  • عــــــامـــــــــر

    همیشه یه مدل از این دوربینارو میخواستم کلا عاشق اون لنزاری بزرگشم هی پول جمع میکنم نمیدونم چی بگیرم خودمم موندم دیگه

  • سعید

    خداوکیلی این دوربیناش حرف نداره فقط 250 هزار تومنه ، همونجا هم عکس رو پرینت میکنه میده بیرون

    • mohammadmj

      آره واقعا شاهکاره .........................

  • khorramdin

    بچه ها من زبان انگلیسی دانشگاه شیراز قبول شدم انقد خوشحالم که حد و مرز نداره
    بهم تبریک بگید :) :) :) :)

    • subject24

      مبارك باشه
      رتبت چند بوده؟؟؟

    • عــــــامـــــــــر

      تبریک میگم ، همیشه موفق باشی داداش

    • فاميل دور

      مبارك باشه
      به اميد موفقيت هاي بيشتر

    • محسن (T)

      مبااارررررررککککههههههه، شومام دعا کن قسمت منم بشه منم واسه همین رشته میخونم ايشالا، سال سومم

      • khorramdin

        خدا به همرات داداش
        فقط حاجی از همین امسال بخون که نمره امتحان نهاییت تو درسای عمومی و زبان خوب بشه
        کمکی هم خواستی در خدمتم

        • محسن (T)

          خیلی ممنون، ايشالا دکترا تو ببینیم.

  • فاميل دور

    Fujifilm دوربين هاي بسيار خوبي توليد مي كنه
    بي صبرانه منتظر اين دو دوربين هم هستم
    من در حال حاضر به كلاس عكاسي مي رم
    استادمون همون اولش گفت اگر مي خوايد دوربين حرفه اي بخريد از بين دو برند Canon و Nikon بخريد
    در حال حاضر هم يه دوربين Canon EOS 600D Kiss X5 دارم كه عمويم از بريتانيا برام آورده
    مي خوام در آينده يه آتليه عكاسي بزنم در كنار شغل اصلي ام

مطالب پیشنهادی